نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود و آموزش نرم افزار CityEngine

نرم افزار CityEngine

نرم افزار ESRI CityEngine با ایجاد مدل های شهری خیره کننده در کمترین زمان، بهترین انتخاب برای مدل سازی سه بعدی شهر در شهرسازی، برنامه ریزی شهری ، معماری، شبیه سازی، بازی سازی، و تولید فیلم می باشد. نرم افزار CityEngine مجموعه کاملی از ابزارها را برای تلفیق داده های جغرافیایی، آرایش و ویرایش شبکه های خیابانی، تولید و اصلاح ساختمان ها، ایجاد پروفیل های سه بعدی از جاده و توزیع مبلمان خیابانی ، کنترل شکل از خط افق ، و تجزیه و تحلیل پروژه های شهرسازی و برنامه ریزی شهری را ارائه می کند.

مزایای اصلی نرم افزار CityEngine

  • پشتیبانی از داده های GIS (سازگار با نرم افزار ArcGIS): مدل های دقیق و خیره کننده ای از شهرها را با جمع آوری و تقویت داده های سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) و با استفاده از عملیات ساده کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) بسازید. می توانید از داده های مکانی حاوی اطلاعات توصیفی در محیط GIS مانند خیابان ها، و یا ساختمان های سه بعدی را که در فرمت ژئودیتابیس geodatabase و یاshapefile هستند به این نرم افزار وارد کرده یا از آن خروجی بگیرید. علاوه بر این، CityEngine داده های واقعی از جهان را نیز از طریق OpenStreetMap می تواند بپذیرد.
  • آرایش (layout) پویای شهر : CityEngine همراه با یک مجموعه ابزار جامع جهت ایجاد سریع آرایش های (layout) پویا برای شهر ارائه شده است. ابزارهای ویرایشی نیز برای طراحی ، ترسیم، و اصلاح خیابان های منحنی، بلوک ها، و قطعات پارسل فراهم شده است که بازخوردی فوری از تاثیر ابزار مورد استفاده به کاربر ارائه می کند.
  • موتور رویه ای (Procedural) ( دو بعدی به سه بعدی) : مدل سازی رویه ای بر اساس قوانین موجود امکانات نامحدودی را برای ساخت تعاملی مدل های سه بعدی از ساختمان ها و یا تنظیمات منطقه بندی، از نمای بافت، و یا توزیع مبلمان خیابانی در مقیاس کل شهر ارائه می دهد. قوانین توسط Rule Editor کنترل می شوند.
  • ویرایشگر سه بعدی : ابزارهای ویرایشی راحتی برای طراحی سریع و بافت بندی مدل های سه بعدی (مثلا multipatch ) ارائه شده است. هندسه سه بعدی حاصل را می توان در ژئودیتابیسgeodatabase ذخیره نمود.

امکانات نرم افزار CityEngine

  • تجسم سه بعدی در مرورگر : صحنه های تولیدشده توسط CityEngine را می توان به طور مستقیم بر روی وب منتشر کرد به اشتراک گذاری مدل های سه بعدی، نتایج تجزیه و تحلیل ها، و یا طرح های پیشنهادی به سرعت در دسترس تصمیم گیرندگان یا عموم قرار گیرد. از آنجا که خروجی CityEngine بر مبنای فن آوری WebGL طراحی شده است، برای اکثر مرورگرها هیچ پلاگینی مورد نیاز نیست .
  • تولید گزارش های سفارشی: برای مقایسه طرح های برنامه ریزی و طرح های تحلیلی، گزارشات سفارشی را می توان تولید کرد ( به عنوان مثال ، محاسبه خودکار مقادیری مانند تراکم یا مساحت ناخالص ). گزارش ها بلافاصله به روز رسانی می شوند .
  • ویزارد نما (Facade Wizard): با این ابزار ساده که به آسانی قابل استفاده است می توانید به سرعت قوانینی را براساس یک عکس ایجاد کنید. قوانین حاصله برای نما مستقل از اندازه بوده و می تواند به سادگی توسعه و گسترش یابد ( به عنوان مثال ، با افزودن جزییات پنجره دقیق ) .
  • پایتون : ساده کردن کارهای تکراری با رابط یکپارچه برنامه نویسی پایتون در محیط نرم افزار
  • فرمت های سه بعدی استاندارد : CityEngine از فرمت های KML ، COLLADA ، Autodesk FBX ، Wavefront OBJ ، DXF ، ۳DS ، و RenderMan RIB برای تبادل داده های سه بعدی پشتیبانی می کند. فرمت FBX و COLLADA امکان کار با مواد پیشرفته ، ایجاد جزییات جدید، و داشتن چندین مجموعه UV را فراهم می آورند.
  • مواد آموزشی : معماران، برنامه ریزان شهری ، متخصصان GIS ، توسعه دهندگان بازی ، و هنرمندان گرافیک کامپیوتری می توانند از فیلم ها و آموزش هایی که اصول و مفاهیم کلیدی کار با CityEngine را نشان می دهد بهره مند شوند. نمونه پروژه هایی نیز از شهرهای باستانی، معاصر، و شهرهای آینده در سطوح مختلف از جزئیات در دسترس هستند .
  • برای همه سیستم عامل ها : CityEngine برای ویندوز (۳۲ / ۶۴ بیتی ) ، : مک OSX 64 بیتی و لینوکس ( ۶۴ بیتی ) منتشر شده است .
  • تمپلیت های مدل داده برای شهرها : شرکت ESRI مدل های اطلاعاتی هماهنگی را از دیتاست های سه بعدی GISفراهم می کند. به وسیله نرم افزار CityEngine ، این دیتاست ها را می توان مشاهده و ویرایش کرد و به اشتراک گذاشته گذاشت.

نام فایل: نرم افزار CityEngine

نسخه 2016: نرم‌افزار به همراه کرک

پسورد نسخه 2016: soft98.ir

آموزش نصب:

– برنامه و لایسنس منیجر را نصب کنید.
– گزینه ی Advanced Single Use را انتخاب کنید.
– محتویات پوشه ی Cracked file را در محل نصب برنامه با فایل های اصلی جایگزین کنید.
– برنامه بدون محدودیتی قابل استفاده است.

نسخه 2019: نرم‌افزار | کرک

پسورد نسخه 2019: www.noandishaan.com

آموزش نصب به صورت تصویری: معرفی و نصب نرم‌افزار

دوره آموزش CityEngine به صورت تصویری و به زبان فارسی به مدت 26 ساعت را همراه با فایل پروژه‌های تمرینی از لینک زیر می توانید تهیه نمایید.

آموزش نرم‌افزار سیتی انجین

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
محمد عارف

اینجانب محمد عارف خیابانی کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری دارای 10 سال سابقه کاری در زمینه مدیریت سایت و 6 سال سابقه کاری در زمینه شهرسازی بوده و علاقه مند به مباحث شهرسازی، روانشناسی و تکنولوژی روز می باشم.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. YHT گفته؛
    04:34 1392/09/23

    SLAM MERSI ALIIIII BOD………………

  2. عبدالجلیل سلطانی گفته؛
    06:51 1393/03/25

    باسلام وتشکر از سایت شما
    ای کاش این سایت ها مورد توجه و حمایت قرار گیرد

  3. ghrt گفته؛
    21:46 1396/02/14

    با سلام این نرم افزار هم مثل ۳dmax سیمبلهای کاربری برای مبلمان شهری داره یا برای متریالهای مختلف کف و جداره چی

    • با عرض سلام و احترام
      به صورت خاص مثل ۳dmax من ندیدم. اگر دسترسی پیدا کردین خوشحال میشیم برامون ارسال کنید.
      ولی میشه از نمونه پروژه های خارجی مختلفی که با cityengine کار شده خروجی گرفت و بخشی از کدهای استفاده شده موردنیازشون رو کپی کرد.

  4. مازیار گفته؛
    10:26 1397/05/27

    سلام
    بنده بصور ت حرفه ایی نرم افزار سیتی انجین را کار کردم در صورت داشتن سوال در خدمت دوستان هستم

    • مریم گفته؛
      12:26 1397/12/14

      سلام
      اگر امکانش هست ادرس ایمیل یا تلفن خودتونو بفرستید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0