نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی (گرایش تولید)

دسته بندی :مدیریت و حسابداری 13 خرداد 1393 نواندیشان 7831
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی

پایان نامه با عنوان شناسایی گلوگاه ها ، توانمند سازی وحذف محدودیت های تولید در آنها با رویکرد تئوری محدودیت ها (TOC) در شرکت سیم وکابل سمنان

انقلاب صنعتی درانگلستان و اروپا آغازشد. کشورهای غربی دارای موقعیتی خاص درتمام زمینه های تولید شدند . این زمینه ها ازسال های قبل از۱۹۷۰ آغازشد تا درصنایعی مانند فولادو نساجی صاحب نظرشدند . پس ازآن کشورهایی از خاور دور و ژاپن صنایع لوازم خانگی مانند تلویزیون،ضبط و….. رادردست خود گرفتند . پس ازآن صنایع دیگری مانند صنایع اتوموبیل سازی در دست اینگونه کشورها قرارگرفت و موضوع رقابت،بحث جدی به خود گرفت.به طوری که ازسال ۱۹۸۵ حتی رهبری درتولید ریزپردازها کد اصل دهۀ ارتباط است ازغرب گرفته شد .
دراین سال ها با پیشرفت صنعت و رقابتی شدن محصولات ، الگوهای تکان دهنده و مؤثری از جانب تئوری پردازان مدیریت ارائه شد که با توجه به موقعیت مکانی و زمانی اجرای آن تأثیرات شگرفی درکارخانجات و مؤسسات صنعتی داشته است . مدیریت و برنامه ریزی تولید با توجه به پیوسته یا سفارشی بودن آن متفاوت می باشد . استقرارماشین آلات، برنامه ریزی ماشین آلات،ترتیب اولویت انجام سفارشات و برنامه ریزی تفضیلی از جمله مباحثی می باشد که درسیستم سفارشی مورد توجه مدیران میباشد پرداختن به تمامی این مباحث وپیاده سازی آنهادرقالب یک پایان نامه بسیارکلی گویی می باشد و ارزیابی دقیقی از اجزای آن نمی توان داشت. لذا برآن شدم یکی از تئوری های مؤثر و تکان دهنده که باعث بهبود کارخانجات صنعتی درکشورهای غربی شده است را به نام تئوری محدودیت ها یا TOC  مطالعه نموده و آن را درکارخانه سیم و کابل سمنان پیاده نمایم . تئوری محدودیت ها اولین بار توسط شخصی به نام «گلدرات» ودرقالب کتابی به نام the GOOL به دنیای مدیریت صنعتی معرفی گردید .
پیاده کردن TOC باعث می شود گلوگاه ها شناسایی و تاحد امکان ازبین برود . بااین کار ظرفیت واقعی خط تولید تعیین شده ومی توان ترکیب درستی از انواع تولید را باتوجه به حداکثرکردن سود کارخانه ارائه نمود . درفصل اول این پایان نامه به معرفی موضوع پایان نامه ، اهداف مورد نظر، سابقۀ علمی پروؤه فرضیات واهمیت تهیه و پرداختن به این موضوع می پردازیم .
ادبیات وطرح تحقیق که به معرفی تئوری محدودیت ها ، اصول ومراحل اجرای آن می پردازد درفصل دوم ارائه شده است . فصل سوم روش تحقیق و چگونگی جمع آوری اطلاعات وجامعۀ آماری را بیان می نماید .
معرفی کارخانۀ مورد نظر، محصولات آن واجرای عملی تئوری محدودیت ها درشرکت صنعتی سیم وکابل سمنان درفصل چهارم گنجانده شده است .
درنهایت درفصل پنجم به جمع بندی و نتیجه گیری مطالب پرداخته و پیشنهادات وتحقیقاتی که به نظر می رسد دراین راستا مؤثراست ارائه شده است .

فصل اول : کلیات و طرح تحقیق
فصل دوم : مفاهیم پایه ای
فصل سوم : روش تحقیق
فصل چهارم : پیاده سازی تئوری محدودیت ها به عنوان نمونه کاربردی در شرکت سیم و کابل سمنان

نام فایل: پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی (گرایش تولید)

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. sajad omidi گفته؛
    18:21 1393/12/10

    سلام من الان اشتراک 1 ماهه درجه 1 رو خریدم که این پایان نامه رو دانلود کنم ولی لینکی نداشت خواهشا رسیدگی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0