نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شرحی بر معادلات برج خنک کن | پروژه درس نیروگاه

دسته بندی :پروژه مهندسی مکانیک 18 دی 1393 نواندیشان 2633
معادلات برج خنک کن

در پروژه شرحی بر معادلات برج خنک کن ، اجزای آن و معادلات استاتیک ، دینامیکی و معادلات انتقال حرارت بیان شده است و نهایتا نمودار سایکرومتریک در نرم افزار EES ارئه شده است.

پروژه شرحی بر معادلات برج خنک کن توسط مهندس مریم زارع ده آبادی و مهندس سارا رضایی نژاد برای درس نیروگاه جناب آقای مهندس انصاری نصب ارائه شده است و کپی برداری از آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

مقدمه شرحی بر معادلات برج خنک کن

دراکثر کارخانجات کوچک و بزرگ یکی از مهمترین و اساسی ترین دستگاه ها را می توان انواع برج های خنک کننده نام برد. برج های خنک کننده علاوه بر آب به منظور خنک کردن سیالاتی دیگر در صورت لزوم مورد استفاده واقع می شود. با توجه به اینکه برج های خنک کننده معمولاًً حجیم می باشند و بعلت پاشیدن آب در محیط اطراف خود و خرابی، تجهیزات آن را معمولاً در انتهای فرایند نصب می کنند. اگراز وسایل برجها ی خنک کننده صرف نظر نشود برای ساخت برج تکنولوژی بالایی نیاز نیست همانطور که در ایران در حال حاضر ساخت این برج ها در حد وسیعی صورت می گیرد. برج ها با توجه به شرایط فیزیکی و شیمیایی خاص خود دچار مشکلاتی می شوند ولی معمولاً زمانی لازم است تا این مشکلات برج را از کار بیاندازد طولانی است.،ولی عملاً اجتناب ناپذیر است.

برج خنک کننده دستگاهی است که با ایجاد سطح وسیع تماس آب با هوا ،تبخیر را آسان می کند و باعث خنک شدن سریع آب می گردد. عمل خنک شدن در اثر از دست دادن گرمای نهان تبخیر انجام می گیرد، در حالی که مقدار کمی آب تبخیر می شود و باعث خنک شدن آب می گردد. باید توجه داشت آب مقداری از گرمای خود را به طریق تشعشع ، هدایت وجابجایی و بقیه از راه تبخیر از دست می دهد.

نام فایل: شرحی بر معادلات برج خنک کن | پروژه درس نیروگاه

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0