نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

طرح جامع زیباسازی اراک | طرح جامع میدان شهدای اراک

طرح جامع زیباسازی اراک

طرح جامع زیباسازی اراک به صورت پاورپوینت در ۲۲ اسلاید و پروژه برنامه ریزی، طراحی و طرح جامع سه بعدی میدان شهدا اراک با عنوان طرح جامع میدان شهدای اراک در ۷۵ اسلاید پاورپوینت از لینک های داده شده قابل دانلود هستند.

طرح جامع زیباسازی اراک

طرح جامع زیباسازی اراک رو به صورت پاورپوینت در ۲۲ اسلاید از لینک داده شده می تونید دانلود کنید.

شهرها محل تعامل شهروندانیست که در آن زندگی می کنند نه خیابانهائی برای عبور و مرور. شهرها آثار هنری بزرگی هستند که آفرینندگانی به اندازه جمعیتشان دارند . شهرهای امروزه علاوه بر رفع نیازهای فیزیکی ، پاسخی برای نیازهای روانی ، روحی و فرهنگی ساکنانشان دارند و تنها در این صورت است که شهر تجلی رفتار اجتماعی ساکنینش است و می توان آن را به نظم در آورد و کنترل نمود .
آنچه در این سالها غایب بوده و مثلث مفقوده شهر با شهروندان و مدیران شهری خویش است بدون شک “کیفیت محیط شهری ” است . کیفیت محیط شهری یعنی چگونگی زندگی و ارتباط مردم با شهر و در شهر . کیفیت مطلوب محیط شهری بر بستر تعامل سازنده میان شهر و شهروند صورت می پذیرد و شوراهای شهر حیاتی ترین نقش را در این میان برای ارتباط مناسب میان شهروندان ( خواستگاهی که آنان را انتخاب کرده است ) و مدیریت شهری ( جایگاهی که در آن به کار مشغولند ) ایفا می کنند .
زیباسازی شهری امروزه به معنی زیبا کردن ظاهری، بزک و گریم نیست. برداشتن نازیبائی ها نه کافی است و نه دیگر پاسخگو. “زیباسازی و کیفیت محیط شهری” از طریق ایجاد فضاهای شهری خاص، گشودن مفاصل جدید ارتباطی، گسترش ابزارهای استفاده، روان کردن محیط شهر، رفع نازیبائیها و… می کوشد تا محیطی فراهم آورد که شهروندان از بودن در آن احساس لذتٌ برند. هویت تاریخی و مذهبی خود را در آن بازیابند و در یک کلام به شهرشان احساس تعلّق نمایند.
“کیفیت محیط شهری” نگاه اساسی به نیازهای مردم دارد که به طور خاص در هیچکدام از حوزه های معاونتهای امروزی شهرداریها دیده نشده است . وظیفه “زیباسازی و کیفیت محیط شهری” گسترش نگاهی تازه به تمام پروژه های شهری است. نگاهی که تنها به زرق و برق توجه ندارد، بلکه نیازها و رفتارهای مردم را در آن می جوید، نگاهی که تنها به زیبائی نمی اندیشد؛ بلکه کاربردی بودن و احساس لذت مردم و شهروندان نیز برایش اهمیت دارد. نگاهی که به رونق و استفاده فضاهای شهری می اندیشد. در این نگاه گاهی احداث یک زمین بازی کودکان در گوشه ای از شهر به اندازه ده ها پروژه عمرانی در دیگر نقاط شهر اهمیت دارد. نگاهی که عابران را در لابلای تک تک پروژه های شهری می جوید و سوالات اساسی را در مورد آنان مطرح می سازد.

شرح خدمات طرح جامع زیباسازی اراک صرفا طرحی برای طراحی چند عنصر مبلمان شهری و یا برداشتن چند داربست و رنگ آمیزی چند دیوار نیست . طرح جامع زیباسازی اراک نگاهی کیفی به شهر دارد تا حلقه مفقوده میان حوزه های مختلف شهرداری را تشکیل داده و علاوه بر چهره شهر به کیفیت شهر نیز بپردازد .

طرح جامع میدان شهدای اراک

پروژه برنامه ریزی، طراحی و طرح جامع سه بعدی میدان شهدا اراک با عنوان طرح جامع میدان شهدای اراک توسط شرکت مهندسین مشاور عمران زاوه برای شهرداری اراک در سال ۱۳۸۸ تهیه شد. این طرح رو به صورت پاورپوینت در ۷۵ اسلاید از لینک داده شده دانلود کنید.

نقشه های مورد نیاز طرح محدوده مورد مطالعه و حوزه بلافصل آن و تحلیل آن در قالب جدول SWOT به همراه نتایج پرسشنامه ها و بیانیه چشم انداز طرح در فایل پاورپوینت ارائه شده و در نهایت طرح پیشنهادی در قالب جدول و نقشه و ضوابط و تصاویر سه بعدی از طرح بیان شده است.

نام فایل: طرح جامع زیباسازی اراک | طرح جامع میدان شهدای اراک

دانلود فایل: طرح جامع زیباسازی اراک | طرح جامع میدان شهدای اراک

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
محمد عارف

اینجانب محمد عارف خیابانی کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری دارای 10 سال سابقه کاری در زمینه مدیریت سایت و 6 سال سابقه کاری در زمینه شهرسازی بوده و علاقه مند به مباحث شهرسازی، روانشناسی و تکنولوژی روز می باشم.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0