نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

چگونه یک تیم مدیریتی قوی تشکیل دهیم ؟

دسته بندی :مدیریت و حسابداری 13 اردیبهشت 1390 نواندیشان 1187
تیم مدیریتی قوی

رشد تیم های مدیریتی برخاسته از نیاز به توسعه و اجرای برنامه های تغییر یا حل مسائل مهم داخلی و خارجی است. وجود دیدگاه های حرفه ای متعدد، تفکر جمعی، هدف و عملکرد مشترک برای اطمینان از حصول نتایج مطلوب ضروری است.
هیچ سازمان تجاری نیست که بتواند بدون یک تیم مدیریتی قوی که استراتژی ها و اقدامات لازم برای برد را به صورت هماهنگ در جهت کمک به تحقق اهداف، ماموریت و دیدگاه شرکت تنظیم نماید، رشد کرده و به حیاتش ادامه دهد. از این رو تشکیل یک تیم مدیریتی قوی بیانگر گزینش هدفمند افرادی با قابلیت های فردی تایید شده در جهت ارزش نهادن نه تنها به خود سازمان، بلکه مهم تر از آن به عموم مردمی است که سازمان به آنها خدمات رسانی می نماید که همان مشتریان هستند.
از آن جا که یک تیم مدیریتی قوی باید شامل مجموعه ای از قواعد عمده همچون فروش و بازاریابی، امور مالی و ممیزی، امور قانونی، منابع انسانی، مهندسی، تولید، تدارکات و تکنولوژی باشد، دانش و ارزیابی نقش مهمی در تشکیل آن دارد. برای دستیابی به موفقیت، ساختار و ترکیب یک تیم مدیریتی ناگزیر باید بی نقص باشد.
بعد از اولین بازنشستگی ام، در اینکه چگونه قسمتی از پول بازنشستگی ام را برای سود بردن از تجارتی میان مدت در سیستم های ارتباطی از راه دور به کار برم، با مشکل روبه رو بودم. از آنجا که تصمیم داشتم در شرکت دیگری دوباره استخدام شوم، شخصا نمی توانستم درگیر سرمایه گذاری شوم، اما می بایست این فرصت خارج از کار را دنبال می کردم، چرا که عملاطی مدت زمان کوتاه ۳ تا ۴ ساله به بار می نشست.
سختی کار در اینجا بود که مجبور بودم تیمی متشکل از چهار مدیر حرفه ای خودکار که دارای شایستگی، انگیزه، تمرکز، گرایش، سابقه، شبکه کاری، بردباری و صمیمیت برای به جان خریدن سختی های یک تجارت نو پا باشند، تشکیل دهم و در آخر نیز این تیم باید قادر به تحقق اهداف من از تشکیل یک تیم مدیریتی و انجام آنچه می خواستم در مدت کوتاه دو سال و نیم باشند. انجام دادن این کار بزرگ شامل تمرین سخت تفکر استراتژیک، اقدامات ریسک دار و تعیین کننده و بررسی های تصادفی سخت گیرانه برای آگاهی از نحوه پیشرفت امور می شد. طبق تجربیات من تشکیل یک تیم مدیریتی قوی مستلزم طی مراحل زیر می باشد:

نام فایل: چگونه یک تیم مدیریتی قوی تشکیل دهیم ؟

مشاهده کامل مطلب: لینک به تالار گفتگو

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0