نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بیست و چهارمین همایش بین المللی بیماریهای کودکان ایران و دهمین گردهمایی پرستاری در طب کودکان

دسته بندی :همایش و آزمون و دانشگاه 25 اردیبهشت 1391 نواندیشان 1632
همایش بیماری های کودکان

امسال بیست و چهارمین همایش سالانه بین المللی بیماریهای کودکان طبق روال هر ساله توسط گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می­گردد. این کنگره از سال ۱۳۶۴ تا کنون همه ساله با حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت کننده از ایران و سایر کشورهای جهان برگزار گردیده است. همچنین این کنگره از سال ۱۳۸۲  فرصتی جهت تبادل تجربیات گروه پرستاران در کنار پزشکان را فراهم آورده است، لذا از آن سال همایش در دو بخش پزشکی و پرستاری برگزار می­گردد. علاوه بر این، از سال ۱۳۸۸ بخش محققین جوان نیز به سایر بخشهای همایش افزوده گردید تا فرصتی برای پژوهشگران جوان، دستیاران و دانشجویان فراهم آورد تا بتوانند نتایج تحقیقات خود را در سالن جداگانه ای در همایش ارائه نمایند.
خوشبختانه استقبال روزافزون از این کنگره در سالهای اخیر چه به عنوان شرکت کننده و چه به عنوان ارائه دهنده مقاله (بصورت سخنرانی و یا پوستر) موجب گردیده است تا برنامه­های مختلف علمی بطور هم­زمان در چند سالن و در دو بخش صبح و بعدازظهر و طی پنج روز برگزار گردد، لذا شرکت کنندگان می­توانند با توجه به رشته تخصصی و علاقه بالینی خود در هریک از برنامه­ها حضور یابند. مضافا اینکه بخشهای محققین جوان و ارائه پوستر نیز از بخشهای بسیار موفق و پربار همایش در سالهای گذشته محسوب می شوند.
این کنگره علاوه بر دست آوردهای علمی آن، فرصتی برای دیدار و تبادل افکار با همکاران رشته­های فوق تخصصی مختلف طب کودکان از ایران و سایر کشورهای جهان و سایر همکاران را فراهم می­آورد، ضمن آنکه آشنائی با تجهیزات نوین پزشکی و فرآورده­های داروئی جدید از ره­آوردهای دیگر این همایش می­باشد.
این همایش دارای ۲۰ امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان و ۳ امتیاز باز آموزی برای ارائه دهندگان مقالات (بصورت سخنرانی و یا پوستر) می­باشد.

نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0