نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران (بررسی روش های مختلف مقاوم سازی ساختمان های بتنی متعارف و ارائه شیوه تقویت برای آنها)

دسته بندی :پایان نامه مهندسی عمران 17 خرداد 1391 نواندیشان 4107
زره پوش کردن ستون

هدف این پایان نامه بررسی روش های موجود مقاوم سازی و تقویت ساختمان های بتنی اجرا شده در برابر زلزله می باشد. با توجه به قرار داشتن ایران روی کمربند سبز و آسیب پذیر بودن اغلب ساختمان های مسکونی موجود در برابر زلزله به دلیل قدمت ساخت آنها و نیز عدم رعایت کامل نکات فنی آیین نامه طرح ساختمان ها در برابر زلزله (آیین نامه ۲۸۰۰ ایران) لازم است بر اساس روش های مناسب و اصولی سعی در ایمن سازی و مقاوم سازی سازه های موجود در برابر زلزله نمود. آسیب پذیر بودن اغلب سازه ها در ایران از آنجا ناشی می شود که اصولاً علم مهندسی زلزله دارای سابقه چندانی در دنیا و به خصوص ایران نیست و با توجه به سابقه طولانی سکونت در شهرهای مختلف ایران می توان نتیجه گرفت که بافت ساختمان ها به خصوص در شهرهای متوسط و کوچک و همچنین در روستاها سنتی بوده و اصول صحیح طراحی در برابر زلزله در آنها رعایت نشده و عمدتاً غیرعلمی و مبتنی بر تجربه بوده است و لذا می بایستی تمهیدات لازم جهت ایمن سازی و مقاوم سازی سازه ها در برابر زلزله که تاکنون علم مهندسی زلزله به آنها نایل گشته را در این سازه ها لحاظ کرد و مقاومت آنها را تا حد مطلوب ارتقا داد. همانگونه که در بالا نیز اشاره شد از میان انواع گوناگون سازه های متعارف موجود، در این پایان نامه سازه های بتنی مورد بررسی قرار گرفته است و جهت نمایاندن هرچه بهتر مطالب سه نمونه از ساختمان های در دست بهره برداری در تهران مورد آنالیز و طراحی دقیق مطابق نکات فنی آیین نامه ای قرار گرفته و روش های مقاوم سازی و مرمت روی اعضایی که به صورت گزیده شده پیاده شده است. نکاتی که بعد از انجام این پایان نامه قابل ذکر به نظر می رسد یکی ضرورت انجام عملیات مقاوم سازی و مرمت روی بیشتر ساختمان های موجود می باشد و نکته دیگر اینکه رعایت نکات فنی و صرف هزینه های ضروری در شروع عملیات ساخت بسیار راحت تر و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر از مقاوم سازی یک بنای ساخته شده می باشد.

پایان نامه حاضر برای مقطع کارشناسی ارشد عمران سازه توسط حسین مجد و با راهنمایی دکتر جمشید فرجودی در دانشگاه علوم و فنون مازندران تهیه شده است که می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

نام فایل:  پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران (بررسی روش های مختلف مقاوم سازی ساختمان های بتنی متعارف و ارائه شیوه تقویت برای آنها)

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. srezaee گفته؛
    11:53 1391/04/04

    asdeferg

  2. arezoo گفته؛
    19:31 1391/08/09

    سلام . خسته نباشید. موضوع سمینارم ذخیره انرژی در دیوارهای محیطی ساختمان هست. میتونید در این راستا به من کمک کنید؟ ممنون میشم. کارشناسی ارشد عمران

    • 3shahrsaz گفته؛
      17:23 1391/08/15

      سلام دوست عزیز
      لطفاً درخواست های خودتون رو در تالار گفتگو مطرح کنید تا دوستانی که می تونن کمک کنن.
      موفق باشید

  3. hily گفته؛
    09:23 1395/04/21

    سلام
    فرمت این پروژه به صورتی هست؟
    pdf یا word ؟

    • سلام دوست عزیز
      فایل مورد نظر به صورت PDF هستش.

      • hily گفته؛
        18:59 1395/04/24

        وقت بخیر
        فایل word رو چطور میتونم بدست بیارم؟

        • سلام.
          متأسفانه Word رو نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0