نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هارپ چیست؟

دسته بندی :مقالات مهندسی برق 4 آبان 1391 mehdi_power 1239
هارپ

طبق تعاریف موجود، هارپ (HAARP) یک پروژه تحقیقاتی است که برای بررسی و تحقیق درباره لایه آیونوسفیر (Ionosphere) و مطالعات معادن زیرزمینی با استفاده از امواج رادیویی تأسیس شده است.

لایه آیونوسفیر در بالاترین لایه اتموسفیر (Atmosphere) قرار دارد.

این لایه تشعشعات خطرناک «ماورای بنفش» و «اکس ری» خورشید را جذب کرده و مانند سقفی از ورود آنها به زمین جلوگیری می نماید تا زندگی بر روی کره زمین امکان پذیر گردد. همچنین به دلیل محیط الکتریکی موجود در آیونوسفیر از این لایه برای انعکاس امواج رادیوئی به اطراف زمین استفاده می شود. اگر این لایه به هر دلیلی دچار اختلال شود تاثیرات بسیار زیادی بر روی زمین گذاشته و زیستن را مختل می کند.

سیستم هارپ (HAARP) طوری طراحی شده است که بر روی آیونوسفیر تاثیر مستقیم داشته باشد. از نمونه های این تاثیرات قرمز و گداخته شدن و یا ذره بینی نمودن لایه را میتوان نام برد.

این سیستم در حال حاضر از یک مجموعه آنتن های مخصوص (۱۸۰ برج آنتن آلومینیومی به ارتفاع ۵۰/۲۳متر) تشکیل و بر روی زمینی وسیع به مساحت ۲۳۰۰۰ مترمربع در آلاسکا نصب گردیده است.

این آنتن ها امواج مافوق کوتاه ELF/ULF/VLF را تولید و به آیونوسفیر پرتاب می کنند.

اصولا امواج آنتن ها پس از اصابت به آیونوسفیر و بازگشت به زمین قادرند نه تنها عمق دریا بروند بلکه فراتر رفته و به اعماق زمین نیز وارد میشوند و عملکرد آن بمانند «رادیو ترموگرافی» (Radio Thermography) است که امروزه ژئولژیست ها برای اکتشافات مخازن مختلف شامل گاز و نفت استفاده می کنند. وقتی یک موج کوتاه «رادیو ترموگرافی» به داخل زمین فرستاده میشود به لایه های مختلف برخورد کرده و آن لایه ها را به لرزه می آورده و از لرزش صدایی با فرکانسی مخصوص تولید و به سطح زمین باز میگرداند و ژئولژیست ها از صدای بازگشتی قادرند مخازن زیرزمین را شناسایی کنند.

شانتاژ خبری هارپ

سایت های خبری متعددی موضوع هارپ را پوشش دادند و کوشیدند این موضوع را به نشانه بارزی از قدرت آمریکا تبدیل کنند، گرچه گفته می شود خود آمریکاییان منتشرکننده این خبرجعلی هستند.

این خبر را به نقل از سایت های اینترنتی آمریکایی و اروپایی از جمله «آلترانفو» و «لوپست» بخوانید: «بسیاری از دانشمندان! پنج قاره معتقدند که زمین لرزه هائیتی (۳/۷ ریشتر) به کمک سیستم آب و هوایی «هارپ» ایجاد شده و به کمک این سلاح مخوف است که «امپراتوری آمریکایی-صهیونیستی» نه تنها موجی خارق العاده از سرما را در اروپا پدید آورده تا تلاش های مخالفان جهانی با پدیده گرم شدن آب و هوای کره زمین را مسدود سازد، بلکه بلافاصله نیز زمین لرزه ویرانگر هائیتی را تدارک دیده تا ناوگان خود را با هدف نهایی اشغال کوبا و ونزوئلا، در دریای کارائیب مستقر سازد.»

نکته قابل تامل در این خبر وجود دانشمندان بسیاری از پنج قاره موجود است که با یکدیگر هم عقیده اند که زلزله هائیتی نتیجه هارپ است اما هویت و نام و نشان هیچکدام از این به اصطلاح دانشمندان زمین شناس و یا شاید زلزله شناس فاش نشده است!

 

برای مشاهده کامل متن به لینک زیر مراجعه کنید:

[vc_message message_box_color=”green” icon_fontawesome=”fa fa-download”]عنوان مطلب: هارپ چیست؟

مشاهده کامل مطلب: لینک به تالار گفتگو

[/vc_message]

[vc_message message_box_color=”blue” icon_fontawesome=”fa fa-link”]منبع: نواندیشان[/vc_message]

mehdi_power

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0