تبلیغات
تبلیغات


برخی از محصولات فروشگاه نواندیشان
پکیج آموزشی الکترونیک - مخابرات پکیج آموزشی قدرت - کنترل مجموعه کامل Solidworks
نقشه gis منطقه 1 تهران نقشه کد کامل تهران به صورت قطعه بندی شده نقشه gis منطقه 5 تهران
نقشه gis منطقه 2 تهران جزوه آموزش ADO نقشه gis منطقه 6 تهران
نقشه gis منطقه 3 تهران مجموعه مقالات مهندسی مکانیک ساخت و تولید نقشه gis منطقه 12 تهران

درخواست و دانلود مقالات علمي رايگان | انجام پروژه های معماری | مسابقات تالارها | ترجمه مقالات تخصصی با قیمت دانشجویی
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: نگاهی به وید موزه گوگنهایم

  1. #1

    تاریخ عضویت
    16-05-2010
    نوشته ها
    8,630
    مهندسی معماری
    امتياز طلايي
    15
    سپاس
    18
    131 سپاس در 101 پست
    امتياز:36325Array


    پیش فرض نگاهی به وید موزه گوگنهایم

    نگاهی به وُید موزه گوگنهایم :طرح پیشنهادی شرکت معماری جی دی اس


    در سال 2009 ، پنجاهمین سالگرد موزه ی گوگنهایم Guggenheim Museum جشن گرفته شد. و در حال حاضر، نزدیک به 200 نفر ازهنرمندان، معماران و طراحان را ، برای تصور بخشیدن به در آمیختن رویاهای خود در مهمترین ساختمان فرانک لوید رایت ، در وُید مرکزی آن مامور کرده است. " در نظر گرفتن وُید موزه ی گوگنهایم" “Contemplating the void” از 12 فوریه الی 28 اپریل در موزه ارائه خواهد شد. ما قصد داریم که به شما برخی از پیشنهاد های مطرح شده توسط معماران را معرفی کنیم ، با " تجربه ی وُید " “Experience the void” که توسط جی دی اس JDS دانمارکی کار شده است، شروع می کنیم. پیشنهاد معماران جی دی اس ، جولین دی اسمیدت Julien De Smedt ،این است که معماری به لذت بردن و مشارکت تبدیل شود: به جای در نظر گرفتن وُید، ما پیشنهاد می دهیم که آنرا بوسیله ی رها کردن یک ترامپولاین، توری که در آکروبات استفاده می کنند، تجربه کنیم. که بشکل مارپیچ فضای مدور را محصور کند.این تجربه تصویر سازی بدیع رایت را برای گوگنهایم نمایش می دهد: برای بازدید از نمایشگاه رو به سمت پایین. تصویر زیر مربوط می شود به پروژه های ویژه در کتاب جدید برنامه جی دی اس." برنامه کار: آیا ما می توانیم توانایی هایمان را در برابر بحران حفظ کنیم؟ " “Agenda: Can We Sustain Our Ability to Crisis? “ توسط اکتار ACTAR منتشر شده است . انتظار آن می رود که بزودی بررسی شود.
    2

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    یك نفر دلتنگ است

    يك نفر مي گريد


    يك نفر سخت دلش باراني است

    يك نفر در گلوي خویش بغض خيسي دارد

    بغض كالي دارد

    يك نفر طرح وداع مي كشد روي گل سرخ خیال...

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]






  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    16-05-2010
    نوشته ها
    8,630
    مهندسی معماری
    امتياز طلايي
    15
    سپاس
    18
    131 سپاس در 101 پست
    امتياز:36325Array


    پیش فرض نگاهی به وُید موزه ی گوگنهایم:طرح های پیشنهادی تاکیدکننده ساختار دایره ای موزه




    برخی از هنرمندان، طراحان و معماران ،برای باز بینی فضای بین رامپ مارپیچی ساختمان موزه ی گوگنهایم فرانک لوید رایت، به جای ارتباط مستقیم با وُید مرکزی ، انتخاب شدند. پیشنهادات مطرح شده شامل فضای نمایش ، عکس برگردان و توسعه ای از سطوح مارپیچ ، و تاکید بر ساختار دایره ای موزه می باشد.
    فریتس هیگ fritz haeg، ایالات متحده، نمایش با شکوه نقاشی نمودن رامپها رو به پایین و به شکل رنگین کمان، نقاشی آبرنگ به روی مقوا، 17.8*35.6 سانتیمتر، آثار هنری فریتس هیگ

    ریچی آلبندا ricci albenda، ایالات متحده، مارپیچ افقی گوگنهایم، 2009، رنگ، ماژیک نوک نمدی ، جوهر چاپ دیجیتالی ، 17.9*35.6 سانتیمتر، آثار هنری ریچی آلبندا

    جیم آیزرمنjim isermann، ایالات متحده، بدون عنوان، 2009، چاپ دیجیتال، 17.8*35.6 سانتیمتر، آثار هنری جیم آیزرمن.

    تویو ایتو toyo ito و همکاران، ژاپن، شبکه قرن 21، 2009، مداد رنگی و قلم خودکار در فتوکپی ، 21*29.5، آثار هنری تویو ایتو

    اندی گلدزورتیandy goldsworthy، انگلستان، دم گربه ای /خار/ طرح پیشنهادی برای موزه ی گوگنهایم، 2009، گرافیت در فتوکپی، 29.7*42.1 سانتیمتر، آثار هنری اندی گلدزورتی

    درور بنشترت dror benshetrit، اسرائیل، علامتگذاری قرمز ، 2009، جوهر به روی کاغذ، 71.4*150 سانتی متر، آثار هنری درور بنشترت . علامتگذاری قرمز حرکت مارپیچی از طبقات پیوسته ی را به چندین عروج بالاتر را تسخیر کرده .


    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    یك نفر دلتنگ است

    يك نفر مي گريد


    يك نفر سخت دلش باراني است

    يك نفر در گلوي خویش بغض خيسي دارد

    بغض كالي دارد

    يك نفر طرح وداع مي كشد روي گل سرخ خیال...

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]






  4. #3

    تاریخ عضویت
    16-05-2010
    نوشته ها
    8,630
    مهندسی معماری
    امتياز طلايي
    15
    سپاس
    18
    131 سپاس در 101 پست
    امتياز:36325Array


    پیش فرض نگاهی به وُید موزه ی گوگنهایم: طرح پیشنهادی ایواموتو و اسکات


    ازخطوط فیبر نوری برای تبدیل وُید به یک کانال نوری با اهداف مختلف در مخروط نور LIGHTCONE استفاده می شود: همانند موزه ی گوگنهایم فرانک لوید رایت ، مخروط نوری به تنهایی رقص نور، هنر و حرکت در فضا را ایجاد می کند.نور مخروطی سه اشعه مختلف خطوط فیبر نوری معلق را با استفاده از فرم هندسی مخروط مارپیچی رایت به این صورت تلفیق می کند: 1- اشعه مرکزی مخروط، نور آسمان را از دریچه بزرگ سقف بالای سر انتقال داده و تغییر شکل می دهد. 2- اشعه مار پیچی اطراف ، نور تغییر داده شده بیرون شهر را بواسطه ی پنجره ی سقفی مارپیچی که شیبراهه را دنبال می کند،به سمت خود می کشد. در شب این دو اشعه ، با نور مصنوعی که بوسیله ی باتری تغذیه می شوند ،جایگزین می شوند و این باتریها در طول نور روز با استفاده از باتریهای فتو ولتایک شفاف شارژ می شوند .3 -اشعه پیرامونی ، تصاویرپروژکتورهای نور از موزه گوگنهایم نیو یورک را نشان می دهد . این تصاویراز یک پایگاه داده های دیجیتال تامین میشوند، که به روش های مختلف قرارمی گیرند: بنا به فرض آنها به ترتیب وقوع زمانی در امتداد 5 گالری شیبدار ساختمان را به 5 قسمت ده تایی تقسیم می کنند. درون هریک ازحجره های ساختمان بین جرزهای باربر، بیننده می تواند از دستگاه هوشمند به منظورتشخیص یک نمونه از مجموعه ی گرد آوری شده توسط هنرمند، سبک، اندازه، رنگ و غیره استفاده کند. ضمن اینکه پنج طبقه از محتویات مجموعه ی گوگنهایم رابرای تجربه ی فضایی ساختمان در بر می گیردمخروط نوری ، در نهایت برای پیشبرد علایق رایت در بررسی شکل پذیری سازه ، تداوم فضا، و آوردن دایره به بعد سوم و چهارم تلاش می کند. طراحی و تجسم مخروط نور: معماری ایواموتو اسکات، سان فرانسیسکو، کالیفرنیا ،معماران کریگ اسکات Craig Scott و لیزا ایواموتو Lisa Iwamoto، تیم پروژه: استفانی لین Stephanie Lin، بلیک آلتشولر Blake Altshuler ، رایان گولنبرگ Ryan Golenberg، مگدا ملو Magda Melo .
    2


    3


    4


    5


    6


    7


    8


    9


    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    یك نفر دلتنگ است

    يك نفر مي گريد


    يك نفر سخت دلش باراني است

    يك نفر در گلوي خویش بغض خيسي دارد

    بغض كالي دارد

    يك نفر طرح وداع مي كشد روي گل سرخ خیال...

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]






  5. #4

    تاریخ عضویت
    16-05-2010
    نوشته ها
    8,630
    مهندسی معماری
    امتياز طلايي
    15
    سپاس
    18
    131 سپاس در 101 پست
    امتياز:36325Array


    پیش فرض نگاهی به وُید موزه گوگنهایم : طرح پیشنهادی شرکت ام ای دی


    یک پیشنهاد دیگر برای " در نظر گرفتن وُید" Contemplating the void: تحت عنوان " نمایشگاه ایالتی گوگنهایم" State Fair Guggenheim ، این پیشنهاد که توسط یک شرکت چینی ام ای دی MAD مطرح شده است، از یک بالون شناور قابل سکنی استفاده می کند که در بالای وُید ، میان فضای داخل و خارج واقع شده است.به عنوان هسته ی اصلی موزه ، ساختمان مدور مارپیچی ارتباط کلاسیکی را میان انسان و خدا به ارث گرفته است. لعاب شیشه ای ظریف پوشش گنبدی ، نور طبیعی را به قطرات درخشنده ی نور تبدیل می کند، و اجازه میدهد تا بازدیدکنندگان فاصله عرفانی و حرم متعالی را احساس کنند. رایت یک شیبراهه ی پیوسته را طراحی کرد تا بازدید کنندگان را به سمت صعود تشویق کند، و با هر قدمشان به نور نزدیکتر شوند ، اما هر کس در می یابد که با سقف شیشه ای بالای شیبراهه احاطه شده است. به نظر می رسد ،انتهای بدون اوج برای این تجربه ، برای پیشرفت آینده ی این ساختمان مدور ، نکته ای قابل اشاره است. در نمایشگاه ایالتی گوگنهایم، سقف لعابی شیشه ای پوشش گنبدی، توسط جسم غول پیکر نیمه شفافی چون بالون شناور در امتداد مرز میان داخل و خارج جایگزین خواهد شد. این یک فرم صفحه ای است که مردم دوباره با طبیعت و آسمان و شهر ارتباط برقرار می کنند. بازدید کنندگان موزه تنها در محاصره ی آثار هنری قرار نگرفتند ؛ آنها می توانند از هوای تازه ی پارک مرکزی لذت ببرند و چشم اندازهای شهر را کشف کنند. سطح پیوسته ی داخل بالون ، به عنوان فضایی شناور به کار خواهد رفت؛ این یک پاسخ منحصر بفرد و ابتکاری نو برای هنر معاصر است. نمایشگاه ایالتی گوگنهایم ،رویای موزه را تکمیل خواهد کرد ، پلی است میان هنر، شهرسازی و طبیعت،و یک ارتباط با نور و با بی مرزی است و برای شهروندان و بازدید کنندگان نیویورک یک فضای دیدنی جدید خواهد بود.
    2


    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    یك نفر دلتنگ است

    يك نفر مي گريد


    يك نفر سخت دلش باراني است

    يك نفر در گلوي خویش بغض خيسي دارد

    بغض كالي دارد

    يك نفر طرح وداع مي كشد روي گل سرخ خیال...

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]






  6. #5

    تاریخ عضویت
    16-05-2010
    نوشته ها
    8,630
    مهندسی معماری
    امتياز طلايي
    15
    سپاس
    18
    131 سپاس در 101 پست
    امتياز:36325Array


    پیش فرض نگاهی به وُید موزه گوگنهایم : طرحهای پیشنهادی سازگار با طبیعت


    نگاهی دقیق به وُید: مداخلات درون موزه ی گوگنهایم "contemplating the void"، نمایشگاه از 250 تا ازهنرمندان، معماران و طراحان، برای به تصویر کشیدن مناظر رویایی شان در درون ساختمان مدور موزه ی گوگنهایم فرانک لوید رایت، دعوت به عمل آورد. در استفاده مطلوب از فضای مرکزی داخل موزه ،ساختمان مدور ، به جنگلی باشکوه از گیاهان و جانوران ، فضای باز درون فضای باز، اندکی تغییر داده شده است . طرح پیشنهادی شرکت دانمارکی ان 55 " N55" : برای شرکت دانمارکی ان 55 ، گوگنهایم نمونه ی برجسته ی معماری است، که برای پشتیبانی استراتژی تمرکز قوا ایجاد شده است. بنابراین آنها پیشنهاد دادند که بازدید کنندگان یک کیت ضد قدرت دریافت کنند که به آنها اجازه ی تخریب بخشهایی از ساختمان را می دهد. این بسته ی لوازم می تواند ابزاری مانند مواد منفجره ، خاک و دانه های گیاهی را شامل شود. در حالیکه ساختمان با این روش ناپدید شده، درهای خروجی برای مردم باز هستند، حیوانات و گیاهان در آن داخل شده و سکنی می گزینند. طرح پیشنهادی شرکت هشت غربی " west 8" : موزه ی گوگنهایم نمونه ای از تعالی است. تصویری است در نتیجه ی مصالح ، هندسه و فضا، هنگامی که به پایان رسید، با استفاده از کمالاتش بلافاصله بی حاصلی و عقیم بودن را به سلاخی می کشد. چاره ای نیست جز اینکه ساختمان می بایست با طبیعت زنده و دست نخورده روبرو شود. آیا تجارب بازدید کنندگان با حفظ زیبایی افزایش می یابد؟ معماری هلندی شرکت 8 غربی، قصد داشت که این را با وارد نمودن یک جنگل، مدلی با مقیاس 1 به 1 ، بیازماید. آن شامل دو رکن اصلی است: یک باتلاق علفزار سرخس که از زمینه تا بالای ساختمان مدور کشیده شده - دیگری پارک طولی داخلی که در آن 100 درخت تا ارتفاع آتریوم نشانده شده است. بازدید کنندگان می توانند به کیفیت نور، بو ها و بافتها یی از فضا واکنش نشان دهند، یا آنها می توانند سوالات منتقدانه ای داشته باشند مانند سوالاتی از قبیل: آیا این درختان به صورت همیشگی برداشت می شوند ؟ آیا گیاهان در چنین محیطی موفق خواهند بود؟ آیا گوگنهایم یک خواب زیبا در جعبه ی شیشه ای باقی خواهد ماند که طبیعت نمی تواند آن را لمس کند؟ طرح پیشنهادی شرکت حریری و معماری حریری hariri & hariri architectureمستقر در نیویورک که طرح خارج درون داخل را پیشنهاد دادند. این طرح به فرانک لوید رایت تعلق دارد که می خواست موزه ی گوگنهایم را در یک محیط طبیعی مستقر سازد. در نامه ای مورخ 14 جولای 1943 ،رایت سایت موردنظرش را در یک پارک در ریور دال نیویورک نشان داد. او رویای یک معماری ارگانیک هماهنگ با طبیعت را با تاکید برهمنوایی با شبکه های سفت و سخت در سر می پرورانید. شرکت حریری ومعماری حریری نیویورک این وید را درحقیقت از ساختمان خارج کردند. آنها ساختمان مدور را به عنوان یک فضای باز که پوشیده شده از درختان، درخت انگور ، گل و گیاه و چمن است، تصور کردند. اگر موزه نتواند در طبیعت واقع شود، در عوض طبیعت می تواند در موزه واقع شود. تخته چوبهای 1 اینچی بازیافت شده ی شیارشیاری که به نمای رامپ در فواصل یک پا چسبانده شده ، پیش بینی شده است. هر دنده یک نیمرخ ارگانیک را با تصاویر سبزی چاپ شده در هردو رویه ی نما برش می دهد. دنده ها با هم بعنوان یک سیستم کار می کنند ،و یک تصویر زودگذر از موجودات زنده در پارک را ایجاد می کنند. چرا که این دنده ها دو طرفه هستند، بسته به جایی که بازدید کننده هست، خواه در وید ، چه در حال بالا رفتن از رامپ، یا پایین آمدن از آن، مناظر تغییر می کنند و طبیعت بطور سحر آمیز ظاهر می شود. طرح پیشنهادی شرکت ماتیو ریچیmatthew ritchie: بنا بر اظهارنظرشرکت ماتیو ریچی لندن ، ساختمان در واقع بر اساس مدلی از عالم هستی ساخته شده است." زیگورات" که مانند کشتی نوح ناجی ما از سیلاب های در حال افزایش سرزمین بین النهرین است ، زیگورات می تواند به کشتی یا ظرفی شبیه به شاخ یا قیف، نقشه کیهانی، محیط زیست، کیهان و خدا و هر چیز دیگری تبدیل شود .و حوزه های آب و هوایی مناسب را از طریق هوای خارجی سیستم تهویه مطبوع ایجاد نموده است .
    ان 55 N55، بدون عنوان، چاپ جوهر افشان، 96.4*71 سانتیمتر، آثار هنری ان 55


    هشت غربیwest 8، کمال انحراف، 2009 ، چاپ دیجیتالی، 39.9*71.1 ، آثار هنری هشت غربی


    هشت غربیwest 8، کمال انحراف، 2009 ، چاپ دیجیتالی، 39.9*71.1 ، آثار هنری هشت غربی


    معماران سو فوجیموتو sou fujimoto architects، 10000 سال بعد، 2009، چاپ دیجیتال، 72.4*51.4 سانتیمتر، آثار هنری معماران سو فوجیموتو.


    معماری ساندرزsaunders architecture، فرانک لوید رایت در محیط طبیعی خود، چاپ دیجیتال، 48.3*32.7 سانتیمتر، آثار هنری معماری ساندرز.


    حریری و معماری حریری hariri & hariri architecture، نیویورک در خارج- در داخل ، 2009 ، چاپ دیجیتال، نسخه ی پنجم، 96.7*68.6 ، آثار هنری حریری- معماری حریری.


    ماتیو ریچی matthew ritchie، طرح پیشنهادی خانه جی ال- ای، جوهر و کاغذ پوستی، 71.2*100.3 سانتی متر، آثار هنری ماتیو ریچی.


    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    یك نفر دلتنگ است

    يك نفر مي گريد


    يك نفر سخت دلش باراني است

    يك نفر در گلوي خویش بغض خيسي دارد

    بغض كالي دارد

    يك نفر طرح وداع مي كشد روي گل سرخ خیال...

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]






  7. #6

    تاریخ عضویت
    16-05-2010
    نوشته ها
    8,630
    مهندسی معماری
    امتياز طلايي
    15
    سپاس
    18
    131 سپاس در 101 پست
    امتياز:36325Array


    پیش فرض نگاهی به وُید موزه ی گوگنهایم: طرح پیشنهادی گروه معماران اولسون کاندیگ


    به عنوان سال 2060. گروه معماران اولسون کاندیگ olson kundig architects از سیاتل، موزه ی گوگنهایم را به عنوان مکانی که دیگر برای مدتی قابل سکنی نیست، می بیند. آنچه آنها در سر می پروراندند این بود که همه ی آثارهنری به مکانی امن منتقل شوند و عمارتی که روزی مکانی سرزنده بود، دیگرچنین نباشد... وُید،که روزی معتبرترین نماد و مرکز در اجتماع و جامعه ی هنری بود، امروزه مبین نمادی از عصر جدید است، که با افزایش جمعیت و سطح فقر، کمبود مواد غذایی و تخریب محیط زیستی که به آرامی به پایان اول زندگی خود می رسد، توام شده است. این وُید جدید شهری، با آنچه در مرکزپارک قرار دارد ، در تضاد کامل است. درست در خیابان مقابل خود، اکنون به صدها نفر از باغدارانی که قصد فروش موادغذایی شان را دارند پناه می دهد . احتیاج باعث تولید یک سیستمی شد ه که هم برای غذا و هم آگاهی از مواد غذایی مفید است. اما متاسفانه، تولیدکنندگان بعلت فقدان سازماندهی و رقابت برای کسب مشتری در بازارهای کوچکتر، مجبور می شوند به روش دورگردی، تولیداتشان را کنار خیابان بفروشند یا کالاهایشان را به قیمت ارزانتر از نرخ بازار به دلال های بزرگتر بفروشند. فضای خالی مارپیچ، دوباره جان می گیرد. این فروشندگان، از ورودی ساختمان متروک بالا می روند و به آرامی جایگاه ویژه را مطالبه می کنند. روزن گنبد بالایی بخاطر آسیب تگرگ به شیشه ، برداشته شده ، و فضایی که می بایست آتریوم را به خودش اختصاص می داده است، حالا صرف هوای باز - چهارپایان سرگردان و شهروندان شده است- این شروع یک بازار در هوای آزاد است. برای تولید رایگان منابع تجدید پذیر از آب مخزن، تلاش خواهد شد . صنعتگران محلی و کشاورزان شروع به ایجاد مدل یک آسیاب وار چرخنده غول پیکر، از فولاد بازیافت شده، برای قدرت بخشیدن به آب و مواد نباتی زیر آن نمودند. هر زباله ای که تولید می شود ، توسط کشاورزان به عنوان کود استفاده می شود. شاخه های فولادی غول پیکر آسیاب گردنده مانند یک درخت، درهر طبقه به دستگاه تولید کود گیاهی اتصال پیدا می کند ،و وُید را با زندگی دوباره پر می کند. " بازار پارک مرکزی متولد شد." مارپیچ دوباره یک عهد با اهمیت تطبیقی و هوشمندانه استفاده مجدد می باشد و اهمیت سازگاری و کاربرد پذیری با محیط زیست و جوامع است.
    معماران اولسون کاندیگ


    اسکچ از آسیاب گردنده// مخلوط خاک


    دامها و شهروندان در حال گشتن


    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    یك نفر دلتنگ است

    يك نفر مي گريد


    يك نفر سخت دلش باراني است

    يك نفر در گلوي خویش بغض خيسي دارد

    بغض كالي دارد

    يك نفر طرح وداع مي كشد روي گل سرخ خیال...

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]






  8. #7

    تاریخ عضویت
    16-05-2010
    نوشته ها
    8,630
    مهندسی معماری
    امتياز طلايي
    15
    سپاس
    18
    131 سپاس در 101 پست
    امتياز:36325Array


    پیش فرض نگاهی به وُید موزه ی گوگنهایم: و طرح پیشنهادی استفانو بوری


    طرح پیشنهادی معمار ایتالیایی استفانو بوری stefano boeri برای نگاهی دقیق به وُید موزه ی گوگنهایم: و مداخله در نمایشگاه موزه ی گوگنهایم، یک وُید شناور است ، که در آن ،مرکز ساختمان مدور فرانک لوید رایت را یک فضای خارجی تصور کرده ، که در بالای موزه ی گوگنهایم شناور است.
    استفانو بوری، وُید شناور، 2009، چاپ دیجیتال، 53.3*38.1 سانتیمتر، آثار هنری استفانو بوری

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    یك نفر دلتنگ است

    يك نفر مي گريد


    يك نفر سخت دلش باراني است

    يك نفر در گلوي خویش بغض خيسي دارد

    بغض كالي دارد

    يك نفر طرح وداع مي كشد روي گل سرخ خیال...

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]






  9. #8

    تاریخ عضویت
    16-05-2010
    نوشته ها
    8,630
    مهندسی معماری
    امتياز طلايي
    15
    سپاس
    18
    131 سپاس در 101 پست
    امتياز:36325Array


    پیش فرض نگاهی به وُید موزه گوگنهایم:طرح های پیشنهادی بازتاب بصری در گوگنهایم


    نگاهی دقیق به وُید موزه ی گوگنهایم: مداخلات در موزه گوگنهایم ،نمایشگاه از هنرمندان، معماران وطراحان برای تصور بخشیدن به رویاهایشان در ساختمان مدور موزه ی گوگنهایم فرانک لوید رایت، دعوت به عمل آورد. طرح پیشنهادی معماران متحد موررmaurer united architects: نیمه ی کامل ماه ، وید حجاری شده ی گوگنهایم ، برای شرکت معماری هلندی معماران متحد مورر" ام یو آ" maurer united architects MUA، یادآور یکی از اثرهای قالب پذیر از اولین جای پا در کره ی ماه است که توسط اولین تصویر ایجاد شده بود. چشم انداز آنها برای ساختمان مدور موزه نیمه ی کامل ماه است که در آن نیمه ی کامل ماه بطور معلق قرار خواهد گرفت. نصب و راه اندازی مرکب خواهد بود از توپ شیشه ای به اندازه ی 12 متر قطر و پر شده از گرد و غبار ماه. نیمه ی پایینی ماه بازتابنده است، که یک تصویر محدب از وُید مقعر تولید می کند. طرح پیشنهادی جوزایا مکلهنیjosia mcelheny: هنرمند و مجسمه ساز معاصر آمریکایی جوزایا مکهلنی یک پیشنهاد مشابه دارد با پانوپتیکان panopticon – یک فضایی که از هر نقطه قابل دیدن است- . یک کره ی بزرگ منعکس کننده که در بالای وید آویزان خواهد شد .در پانوپتیکان، به نظر می رسد که موزه در پشت ما است. طرح پیشنهادی معماران آماندا لوت amanda levete architects: معماران آماندا لوت amanda levete architects واقع در لندن، وید را با انعکاسی در آن در نظر گرفت ،به جای قطع خلوص آتریوم رایت، آنها خلق تجربه فضایی برای وسعت دادن اقتدار موزه و تاثیر گذاشتن بر بازدید کننده ها را انتخاب کردند. پیشنهاد آنها شکستن یکسان پیکسل های پوسته منعکس شده است. از هر نقطه در داخل موزه، وید دوباره درون خود بزرگ خواهد شد و انعکاس خواهد یافت. تکرار بصری آن از طریق تعدد منظره های پیچیده بازتاب می شود.

    معماران متحد مورر"ام یو آ" ، ماستریکت، نیمه ی کامل ماه، 2009، چاپ دیجیتال، 96.2*68.9 سانتیمتر، آثار هنری معماران متحد مورر "ام یو آ"


    معماران متحد مورر"ام یو آ" ، ماستریکت، نیمه ی کامل ماه، 2009، چاپ دیجیتال، 96.2*68.9 سانتیمتر، آثار هنری معماران متحد مورر "ام یو آ"


    نقطه شروع برای ام یو آ : تصویری از اولین جای پا روی کره ی ماه


    جوزایا مکلهنی، بوستون، 2009، پرینت دیجیتال، 75.9*50.8 سانتیمتر، آثار هنری جوزایا مکهلنی


    معماران آماندا لوت، لندن، بدون عنوان، 2009، چاپ دیجیتال، 96.4*68.6 سانتیمتر، آثار هنری معماران آماندا لوت


    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    یك نفر دلتنگ است

    يك نفر مي گريد


    يك نفر سخت دلش باراني است

    يك نفر در گلوي خویش بغض خيسي دارد

    بغض كالي دارد

    يك نفر طرح وداع مي كشد روي گل سرخ خیال...

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]






  10. #9

    تاریخ عضویت
    16-05-2010
    نوشته ها
    8,630
    مهندسی معماری
    امتياز طلايي
    15
    سپاس
    18
    131 سپاس در 101 پست
    امتياز:36325Array


    پیش فرض نگاهی به وُید موزه ی گوگنهایم:طرح میدان دید 24 ساعته در گوگنهایم


    بررسی طرح پیشنهادی شرکت لات اک LOT-EK. به عنوان بخشی از نگاهی به وُید: مداخلات در نمایشگاه موزه ی گوگنهایم. شرکت معماری لات اک که در نیویورک واقع شده است، میدان دید 24 ساعته 24-hour scope را در داخل ساختمان مدور موزه متصور شدند. طرح پیشنهادی از روی ایده ی بالا رفتن از طریق یک لوله فلزی، که از درون پارک مرکزی نیویورک شروع می شود ، بدست می آید؛ که در حالت صلح و تعادل با موزه ی گوگنهایم روبرو می شود. لوله از 8 قطعه از هواپیمای بوئینگ 707 که به شکل یک لوله ی متوالی بهم پیوسته شدند، ساخته شده است. دو قسمت آن جهت ایجاد دهانه برای ورود و مشاهده برش خورده است. اهمیت استفاده از هواپیمای بوئینگ 707 این است که خط هوایی جت در سرویس های داخلی خودش در ایالات متحده در سال 1959 آغاز شد. بازدید کننده ها در حالی از سیستم حمل ونقل فضایی مکانیزه شده، در بعد نامعینی حرکت میکنند، که آنها را وابسته به محیط داخل نگه می دارد. در داخل این میدان دید، شما خودتان را بطور معلق درون ستونی از هوا در فضای مرکزی گوگنهایم، پیدا می کنید. شما درک می کنید که از جلو تر رفتن عاجزید . در اینجا اتصالی با موزه وجود ندارد، شما روی سطح شیبدار موزه که آنرا مشاهده میکنید، قرار ندارید، شما نمیتوانید آثار هنری را ببینید، لیکن شما هنوز در شهر هستید. شما برمی گردید به جایی که از ابتدا شروع نموده بودید. این میدان دید در سرتاسر ساختمان مدور معلق خواهد بود، اما به طور مستقیم در داخل نمایشگاه موزه گسترش پیدا نکرده است.
    میدان دید در بالای ساختمان مدور معلق است، اما مستقیما به داخل فضای موزه ادامه پیدا نکرده است


    دو دهانه برای ورود و مشاهده در دسترس است.


    میدان دید 24 ساعته

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    یك نفر دلتنگ است

    يك نفر مي گريد


    يك نفر سخت دلش باراني است

    يك نفر در گلوي خویش بغض خيسي دارد

    بغض كالي دارد

    يك نفر طرح وداع مي كشد روي گل سرخ خیال...

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]






  11. #10

    تاریخ عضویت
    16-05-2010
    نوشته ها
    8,630
    مهندسی معماری
    امتياز طلايي
    15
    سپاس
    18
    131 سپاس در 101 پست
    امتياز:36325Array


    پیش فرض نگاهی به وُید موزه ی گوگنهایم: گردباد سیاه در گوگنهایم


    طرح پیشنهادی شرکت دفتر نقشه map office: گردباد سیاه black twister: دفتر کار شرکت معماری- دفتر نقشه- در هنگ کنگ واقع شده است . گردباد سیاه یک مدار متلاطم است که به زور وارد موزه شده است. یک باد قوی است که یک فشار محرک را بر معماری فرانک لوید رایت تحمیل می کند. با استفاده از قواعد تکنیک های آب و هوایی ، گردباد سیاه یک توانایی محیطی را نشان میدهد، که یک فضای خیالی جدید را بوجود می آورد، و اما در این هنگام ظرافتی را هم در داخل موزه به معرض نمایش می گذارد. ما مطمئن نیستیم که چطور شرکت دفتر نقشه اجرای یک گردباد را در گوگنهایم تصور کرده است، اما پیدا کردیم که خودشان ماشین گردباد را در اقامتگاهشان ساخته اند. اگر شما علاقه مندید که خودتان آنرا امتحان کنید، دستور العمل های دقیقی در مورد چگونگی ساخت ماشین گردباد اکنون وجود دارد.
    گردباد سیاه ، بصورت قیف پایین آمده از طریق بام موزه ی گوگنهایم، آثار هنری دفتر نقشه


    گردباد سیاه، 2009، قم نوک نمدی به روی چاپ دیجیتال، 27.9*22.9 سانتیمتر، آثار هنری دفتر نقشه


    نیروی بالقوه ی دستگاه گردباد در خانه

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    یك نفر دلتنگ است

    يك نفر مي گريد


    يك نفر سخت دلش باراني است

    يك نفر در گلوي خویش بغض خيسي دارد

    بغض كالي دارد

    يك نفر طرح وداع مي كشد روي گل سرخ خیال...

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]






صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اندیکاسیون های جراحی لوزه و لوزه سوم ...Tonsillectomy & Adenoidectomy
    توسط Himmler در انجمن موضوعات وبیماریهای زنان و کودکان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 22-12-2011, 19:39
  2. خوب جویدن غذا، راز كاهش وزن است
    توسط Ssara در انجمن علوم تغذیه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 23-10-2011, 13:48
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 05-10-2011, 20:27
  4. تصویر: موزه شکنجه !! +18 +تصاویر
    توسط Cinderella در انجمن متفرقه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 20-09-2011, 12:55
  5. تصاویری از موزه خودروهای تاریخی ایران
    توسط Mohammad Aref در انجمن گالری عکس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 31-08-2009, 07:51

کلمات کلیدی این موضوع

Bookmarks

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
صفحه اصلی سایت|تالار گفتگوی نواندیشان|فنی و مهندسی|علوم انسانی و علوم پایه|فرهنگ و هنر|مراکز علمی|آپلودسنتر|فروشگاه نواندیشان