تبلیغات
تبلیغات


برخی از محصولات فروشگاه نواندیشان
پکیج آموزشی الکترونیک - مخابرات پکیج آموزشی قدرت - کنترل مجموعه کامل Solidworks
نقشه gis منطقه 1 تهران نقشه کد کامل تهران به صورت قطعه بندی شده نقشه gis منطقه 5 تهران
نقشه gis منطقه 2 تهران جزوه آموزش ADO نقشه gis منطقه 6 تهران
نقشه gis منطقه 3 تهران مجموعه مقالات مهندسی مکانیک ساخت و تولید نقشه gis منطقه 12 تهران

درخواست و دانلود مقالات علمي رايگان | انجام پروژه های معماری | مسابقات تالارها | ترجمه مقالات تخصصی با قیمت دانشجویی
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

موضوع: دانلود مقالات روانشناسی

  1. #1
    کاربر ممتاز

    تاریخ عضویت
    08-12-2009
    نوشته ها
    21,802
    مدیریت
    امتياز طلايي
    35
    سپاس
    11
    272 سپاس در 182 پست
    امتياز:42080Array


    Book دانلود مقالات روانشناسی

    سلام دوستان عزیز
    مقالات مرتبط با مباحث مختلف رشته روانشناسی را برای دانلود دراین تاپیک قرار بدید
    امیدوارم به کمک شما دوستان عزیز مرجع مناسبی دراین زمینه تهیه شود
    موفق باشیم
    !
    ایچیرم باده می ، دیوانه لرین ساغلیغینا
    اود قانادلی ، دلی پروانه لرین ساغلیغینا
    باخیرام شیشه دالیندان ، یاغیشین سالخیمینا
    آی بولوتلار! دولو پیمانه لرین ساغلیغینا
    نه اویونلار گتیریبلر بو تانیشلار باشیما
    ایچیرم ایچگیمی ، بیگانه لرین ساغلیغینا
    بئله قالماز ، آچیلار پاسلی قیفیل لار ، ایچیرم
    آچیلان نغمه لی میخانه لرین ساغلیغینا

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]


    250/78


  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    کاربر ممتاز

    تاریخ عضویت
    08-12-2009
    نوشته ها
    21,802
    مدیریت
    امتياز طلايي
    35
    سپاس
    11
    272 سپاس در 182 پست
    امتياز:42080Array


    پیش فرض

    عنوان : كارآيي روش هاي شناخت - رفتار درمانگري توام با دارو درماني در درمان اسكيزوفرني (مطالعه موردي)

    تقريباً از هر صد نفر يك نفر از بيماري اسكيزوفرني رنج مي برد. اين بيماري مي تواند سيري طولاني مدت و يا كوتاه مدت داشته باشد و اثرات آن از دامنه متوسط تا شديد در نوسان باشد. در حالت مزمن اين بيماري ساختار شخصيت فرد را از هم مي پاشد و فعاليت هاي او را مختل مي سازد . آمار منتشر شده از سوي سازمان جهاني بهداشت نشان مي دهد كه تعداد 27000000 نفر از كل جمعيت جهان مبتلا به انواع مختلف اسكيزوفرني هستند اين بيماري پرهزينه ترين اختلال رواني از نظر هزينه درمان است ديده شده است بسياري از بيماران اسكيزوفرنيك به درمان هاي دارويي پاسخ نمي دهند هم چنين اثرات جانبي داروها باعث مي شود كه اثر بخشي آنها جهت درمان به ميزان زيادي كاهش يابد از اين رو پژوهشگران سعي در ايجاد و توسعه در مان هاي شناختي رفتاري جهت درمان اين بيماري كرده ا ند در اين پژوهش يك آزمودني بزرگسال اسكيزوفرنيك با استفاده از روش شناخت رفتار درمانگري توام با دارو درماني مورد مطالعه و درمان قرار گرفته است. يافته ها نشان مي دهند كه اين روش درماني كارايي زيادي را جهت درمان بيماري داراست.

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    !
    ایچیرم باده می ، دیوانه لرین ساغلیغینا
    اود قانادلی ، دلی پروانه لرین ساغلیغینا
    باخیرام شیشه دالیندان ، یاغیشین سالخیمینا
    آی بولوتلار! دولو پیمانه لرین ساغلیغینا
    نه اویونلار گتیریبلر بو تانیشلار باشیما
    ایچیرم ایچگیمی ، بیگانه لرین ساغلیغینا
    بئله قالماز ، آچیلار پاسلی قیفیل لار ، ایچیرم
    آچیلان نغمه لی میخانه لرین ساغلیغینا

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]


    250/78


  4. #3
    کاربر ممتاز

    تاریخ عضویت
    08-12-2009
    نوشته ها
    21,802
    مدیریت
    امتياز طلايي
    35
    سپاس
    11
    272 سپاس در 182 پست
    امتياز:42080Array


    پیش فرض

    عنوان : تاثير موافق و مخالف بودن جنسيت در ارزشيابي دانشجويان از اعضاي هيات علمي

    همه ساله منابع انساني و مادي زيادي در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي صرف ارزشيابي از عملكرد اعضاي هيات علمي توسط دانشجويان مي شود. در اين ميان متغيرهاي مداخله گر زيادي وجود دارد كه ممكن است بر نتايج ارزشيابي اثر بگذارد. اين پژوهش با هدف بررسي يكي از متغيرهاي احتمالي تاثير هم سويي يا غير هم سويي جنسيبت دانشجو به منزله ارزشيابي كننده را با مدرس به عنوان ارزشيابي شونده مورد نظر قرار مي دهد پژوهش به روش پيمايشي انجام شد و نتايج بر اساس داده هاي به دست آمده از پرسشنامه هايي كه 371 تن از دانشجويان چهار گروه آموزشي دانشگاه فردوسي تكميل كرده بودند مورد تحليل قرار گرفت. يافته هاي تحقيق نشان مي دهد كه موافق يا مخالف بودن جنسيت تاثيري در ارزشيابي دانشجويان از اعضاي هيات علمي ندارد.

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    !
    ایچیرم باده می ، دیوانه لرین ساغلیغینا
    اود قانادلی ، دلی پروانه لرین ساغلیغینا
    باخیرام شیشه دالیندان ، یاغیشین سالخیمینا
    آی بولوتلار! دولو پیمانه لرین ساغلیغینا
    نه اویونلار گتیریبلر بو تانیشلار باشیما
    ایچیرم ایچگیمی ، بیگانه لرین ساغلیغینا
    بئله قالماز ، آچیلار پاسلی قیفیل لار ، ایچیرم
    آچیلان نغمه لی میخانه لرین ساغلیغینا

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]


    250/78


  5. #4
    کاربر ممتاز

    تاریخ عضویت
    08-12-2009
    نوشته ها
    21,802
    مدیریت
    امتياز طلايي
    35
    سپاس
    11
    272 سپاس در 182 پست
    امتياز:42080Array


    پیش فرض

    عنوان : بررسي ميزان همسويي كتابخانه ها در سازمان دهي موضوعي كتاب ها (با تاكيد بر حوزه ايرانشناسي)

    پژوهش حاضر تلاشي است براي مقايسه ميزان همگوني فهرست نويسي موضوعي ميان فهرست نويسان كتابخانه ملي از يك سو و 12 كتابخانه عمده دانشگاهي و تخصصي تهران از سوي ديگر. يافته ها نشان مي دهد كه در 75 در صد كتابخانه ها ارزش ناهمگوني موضوعي 60 تا 85 در صد است كه بيشترين ناهمگوني متعلق به كتابخانه دانشكده هنرهاي زيبا و پايين ترين آن متعلق به پژوهشگاه علوم انساني است. از لحاظ رده هاي موضوعي ناهمگوني ها ميان 13/51 تا 45/ 82 در صد است كه ميانگين آن به 6/ 70 در صد مي رسد بالاترين ميزان ناهمگوني در رده فلسفه پايين ترين آنها در رده كليات بوده است. تعداد سرعنوان هاي موضوعي تعلق يافته به كتاب ها در رده فلسفه بيشترين و در رده كليات كمتري است اين بدان معني است كه هر چه تعداد موضوع هاي منتسب به متون افزايش يابد احتمال همگوني آنها كاهش مي يابد و اين نتيجه يافته هاي ماركي در سال 1984 را تاييد مي كند بيش از 50 در صد ناهمگوني موضوعي كتابخانه ها مربوط به ساختار موضوعي است در مجموع مي توان گفت كه موضوع دهي به كتاب ها د ركتابخانه ها حداقل در جامعه مورد بررسي بسيار ناهمگون و نقاط دستيابي موضوعي به كتاب ها بسيار اندك است كه اين هر دو به جامعيت و ماهيت نازل در نظام فهرستي نويسي منجر مي گردد.

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    !
    ایچیرم باده می ، دیوانه لرین ساغلیغینا
    اود قانادلی ، دلی پروانه لرین ساغلیغینا
    باخیرام شیشه دالیندان ، یاغیشین سالخیمینا
    آی بولوتلار! دولو پیمانه لرین ساغلیغینا
    نه اویونلار گتیریبلر بو تانیشلار باشیما
    ایچیرم ایچگیمی ، بیگانه لرین ساغلیغینا
    بئله قالماز ، آچیلار پاسلی قیفیل لار ، ایچیرم
    آچیلان نغمه لی میخانه لرین ساغلیغینا

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]


    250/78


  6. #5
    کاربر ممتاز

    تاریخ عضویت
    08-12-2009
    نوشته ها
    21,802
    مدیریت
    امتياز طلايي
    35
    سپاس
    11
    272 سپاس در 182 پست
    امتياز:42080Array


    پیش فرض

    عنوان : تاثير ورزش صبحگاهي در كاهش تمايلات پرخاشگري كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير

    تحقيق حاضر بر آن است كه تاثير ورزش صبحگاهي را بر كاهش پرخاشگري كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير بررسي كند. به اين منظور 60 نفر از دانش آموزان عقب مانده ذهني خفيف را بين سنين 10 الي 13 سال انتخاب كرده و با استفاده از پيش آزمون پس آزمون گروه كنترل و گزينش تصادفي تاثير برنامه ورزش صبحگاهي را بر كاهش پرخاشگري اين كودكان مورد سنجش قرار داده است . به منظور اجراي آزمايش گروه نمونه به طور تصادفي به دو گروه آزمايش و گواه تقسيم شدند آزمون ناكامي روزنزوايك به عنوان پيش آزمون در مورد گروه نمونه اجرا گرديد و سپس گروه آزمايش به مدت سه ماه و هر هفته شش روز تحت آموزش قرار گرفتند. در طول اين دوره گروه گواه هيچ گونه آموزشي را دريافت نمي كردند پس از خاتمه دوره آزمايش ، آزمون ناكامي روزنزوايك از دو گروه آزمايش و گواه به عمل آمد و در پايان نتايج تحليل آماري به كمك طرح اندازه گيري هاي مكرر تفاوت معنا داري را بين دو گروه نشان داد يافته ها همچنين نشان داد كه گروه آزمايشي در نمره تطابق با گروه رشد پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته و تمايلات پرخاشگرانه آنها به شدت كاهش يافته است.

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    !
    ایچیرم باده می ، دیوانه لرین ساغلیغینا
    اود قانادلی ، دلی پروانه لرین ساغلیغینا
    باخیرام شیشه دالیندان ، یاغیشین سالخیمینا
    آی بولوتلار! دولو پیمانه لرین ساغلیغینا
    نه اویونلار گتیریبلر بو تانیشلار باشیما
    ایچیرم ایچگیمی ، بیگانه لرین ساغلیغینا
    بئله قالماز ، آچیلار پاسلی قیفیل لار ، ایچیرم
    آچیلان نغمه لی میخانه لرین ساغلیغینا

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]


    250/78


  7. #6
    کاربر ممتاز

    تاریخ عضویت
    08-12-2009
    نوشته ها
    21,802
    مدیریت
    امتياز طلايي
    35
    سپاس
    11
    272 سپاس در 182 پست
    امتياز:42080Array


    پیش فرض

    عنوان : استاندارد كردن پرسشنامه شخصيت نوجوانان آيزنك در نوجوانان دختر و پسر تهراني

    پرسشنامه شخصيت نوجوانان آيزنگ (JEPQ) با اضافه كردن 9 سوال و تغيير و جايگزيني 12 سوال روي 1171 نفر از دانش آموزان دختر و 1019 نفر از دانش آموزان پسر تهراني اجرا شد. هدف پژوهش حاضر بررسي قابليت اعتماد. اعتبار عاملي. شناسايي سوال هاي مناسب و نامناسب هر مقياس و ارائه هنجار مناسب با دانش آموزان تهراني در مقياس هاي شخصيت است. پس از انجام تغييرات لازم در سوال ها و اضافه كردن 4 سوال به مقياس برونگرايي و 5 سوال به مقياس روان گسسته خوبي پرسشنامه 90 سوالي JEPQ براي گروه تهراني آماده اجرا شد. قابليت اعتماد مقياس هاي شخصيت بر حسب ضريب آلفاي كرونباخ و آزمون مجدد در سطح قابل قبولي بدست آمد. همچنين براي حذف سوال هاي نامناسب. براساس ضريب همبستگي غير معني دار هر سوال با كل مقياس مربوط بار عاملي كمتر از 0/30 باري هر سوال در تحليل عاملي بر اساس روش كايزر - گاتمن (با ملاك ارزش ويژه بالاتر از 1) و تحليل 4 عاملي اقدام شد. پس از حذف سوال هاي نامناسب درمقياس هاي برونگرايي (4 سال) روان گسسته خويي (6 سوال) ميانگين و انحراف معيار 4 مقياس پرسشنامه مورد اشاره محاسبه گرديد.

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    !
    ایچیرم باده می ، دیوانه لرین ساغلیغینا
    اود قانادلی ، دلی پروانه لرین ساغلیغینا
    باخیرام شیشه دالیندان ، یاغیشین سالخیمینا
    آی بولوتلار! دولو پیمانه لرین ساغلیغینا
    نه اویونلار گتیریبلر بو تانیشلار باشیما
    ایچیرم ایچگیمی ، بیگانه لرین ساغلیغینا
    بئله قالماز ، آچیلار پاسلی قیفیل لار ، ایچیرم
    آچیلان نغمه لی میخانه لرین ساغلیغینا

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]


    250/78


  8. #7
    کاربر ممتاز

    تاریخ عضویت
    08-12-2009
    نوشته ها
    21,802
    مدیریت
    امتياز طلايي
    35
    سپاس
    11
    272 سپاس در 182 پست
    امتياز:42080Array


    پیش فرض

    دانلود شماره 92 پیام مشاور

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    !
    ایچیرم باده می ، دیوانه لرین ساغلیغینا
    اود قانادلی ، دلی پروانه لرین ساغلیغینا
    باخیرام شیشه دالیندان ، یاغیشین سالخیمینا
    آی بولوتلار! دولو پیمانه لرین ساغلیغینا
    نه اویونلار گتیریبلر بو تانیشلار باشیما
    ایچیرم ایچگیمی ، بیگانه لرین ساغلیغینا
    بئله قالماز ، آچیلار پاسلی قیفیل لار ، ایچیرم
    آچیلان نغمه لی میخانه لرین ساغلیغینا

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]


    250/78


  9. #8
    کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت
    03-10-2013
    نوشته ها
    1
    مهندسی شهرسازی
    سپاس
    0
    0 سپاس در 0 پست
    امتياز:10Array

    پیش فرض

    سلام
    من يه تحقيق يا مقاله انگليسي در مورد ورزش هاي دبستان و يامسائل مربوط به دبستان رو ميخوام لطفا كمكم كنيــــــــــــــــــــــ ــد لطفــــــــــــــــــــــ ــــا

  10. #9
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    05-10-2013
    نوشته ها
    346
    مهندسی محیط زیست
    آلودگی محیط زیست
    سپاس
    121
    49 سپاس در 17 پست
    امتياز:1801Array

    پیش فرض

    سلام
    ممنون بابت مقالات و مطالب خوبتون
    میشه لطفا مقالاتی هم در رابطه با ترسهای دوران کودکی بزترید
    پیشاپیش ممنمو
    زندگی مرا بارها درهم کوبیده
    چیزهایی دیدم که هیچگاه نمیخواهم دوباره ببینم
    اما از یک مسئله مطمئنم
    هرگز روی زمین نخواهم ماند
    همیشه بلند خواهم شد
    هرگز و هرگز و هرگز تسلیم نخواهم شد


  11. #10
    کاربر ممتاز

    تاریخ عضویت
    08-12-2009
    نوشته ها
    21,802
    مدیریت
    امتياز طلايي
    35
    سپاس
    11
    272 سپاس در 182 پست
    امتياز:42080Array


    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط leila baluch نمایش پست ها
    سلام
    من يه تحقيق يا مقاله انگليسي در مورد ورزش هاي دبستان و يامسائل مربوط به دبستان رو ميخوام لطفا كمكم كنيــــــــــــــــــــــ ــد لطفــــــــــــــــــــــ ــــا
    سلام
    دوست عزیز این مقالات برای British Journal of Educational Psychology سال 2013 اخرین شمارش هست
    قبل از اینکه دسترسی ها مسدود بشن دانلود کنید
    اگر موضوع دیگری مدنظرتون هست لطفا با ذکر دقیق جزئیات به انگلیسی اطلاع بدین تا براتون پیداش کنم
    موفق باشید

    The effect of observational learning on students’ performance, processes, and motivation in two creative domains (pages 3–28)
    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]

    Addressing the struggle to link form and understanding in fractions instruction (pages 29–56)
    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ][لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]


    It's never too late for ‘us’ to meet ‘them’: Prior intergroup friendships moderate the impact of later intergroup friendships in educational settings (pages 57–75)
    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]


    The impact of the development of verbal recoding on children's early writing skills (pages 76–97)
    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]


    Validation of Assessment for Learning Questionnaires for teachers and students (pages 98–113)
    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ][لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]


    Morningness-eveningness and educational outcomes: the lark has an advantage over the owl at high school (pages 114–134)
    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]



    The mediators of minority ethnic underperformance in final medical school examinations (pages 135–159)
    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]


    Task complexity, student perceptions of vocabulary learning in EFL, and task performance (pages 160–181)
    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]
    !
    ایچیرم باده می ، دیوانه لرین ساغلیغینا
    اود قانادلی ، دلی پروانه لرین ساغلیغینا
    باخیرام شیشه دالیندان ، یاغیشین سالخیمینا
    آی بولوتلار! دولو پیمانه لرین ساغلیغینا
    نه اویونلار گتیریبلر بو تانیشلار باشیما
    ایچیرم ایچگیمی ، بیگانه لرین ساغلیغینا
    بئله قالماز ، آچیلار پاسلی قیفیل لار ، ایچیرم
    آچیلان نغمه لی میخانه لرین ساغلیغینا

    [لینک فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل مشاهده می باشد ]


    250/78


صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخگویی به سوالات درسی و غیر درسی مهندسی معدن
    توسط dj_behzad35 در انجمن موضوعات متفرقه مهندسی معدن
    پاسخ ها: 84
    آخرين نوشته: 20-07-2012, 18:35
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 20-05-2012, 14:36
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-03-2012, 13:17
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 16-10-2011, 13:22

کلمات کلیدی این موضوع

Bookmarks

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
صفحه اصلی سایت|تالار گفتگوی نواندیشان|فنی و مهندسی|علوم انسانی و علوم پایه|فرهنگ و هنر|مراکز علمی|آپلودسنتر|فروشگاه نواندیشان