نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

همکاری با نواندیشان

فرم درخواست همکاری

شرایط همکاری با نواندیشان

1- تابع قوانین کشور و سایت باشد.

۲- متعهد، مسئولیت پذیر و با اخلاق باشد و تخصص لازم در زمینه مورد همکاری را داشته باشد.

۳- تأییدیه عضویت در دپارتمان های نواندیشان، با مدیر دپارتمان بوده و پس از تأیید عضویت، عکس پرسنلی و اطلاعات تکمیلی در صورت نیاز از کارشناس اخذ خواهد شد.

۴- کارشناس می بایست همواره در دسترس بوده تا در زمان های لازم، امکان ارتباط از طریق مدیریت دپارتمان مهیا باشد.

۵- به هیچ وجه از سفارشات انجام شده بهره برداری شخصی ننماید.

۶- برقراری ارتباط شخصی خارج از سایت ممنوع بوده و کلیه ارتباطات و پرسش و پاسخ ها می بایست در داخل سایت و یا از طریق مدیریت دپارتمان صورت پذیرد.

۷- مقدار ۲۰ درصد از کل هزینه سفارش به نواندیشان تعلق خواهد گرفت. برای سفارشات ویژه قرارداد مجزا منعقد خواهد شد.

۸- ارائه سفارش تکمیل شده می بایست کاملا مطابق با درخواست اولیه باشد و تسویه حساب نهایی بعد از تأیید سفارش دهنده انجام خواهد پذیرفت.

۹- ارجاع سفارش به کارشناسان براساس فعالیت آنها در انجمن و امتیازات کسب شده آنها در سفارشات قبلی می باشد.

۱۰- در صورت تأخیر در تحویل کار، درصدی از سهم دریافتی کارشناس (طبق توافقات اولیه) کسر خواهد شد. اگر زمان تأخیر به بیش از ۲۰ درصد زمان توافق شده برسد، متقاضی می تواند یکطرفه قرارداد را فسخ نموده و کارشناس حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

۱۱- مشاوره اولیه جهت انجام سفارش می بایست به صورت رایگان انجام پذیرد. سفارشاتی نیز که هنگام تحویل نیازمند آموزش های ابتدایی باشد، آموزش ها می بایست توسط کارشناس مسئول ارائه گردد.

۱۲- رابطه نواندیشان با کارشناسان، رابطه استخدامی نبوده و هیچ گونه مسئولیت قانونی برای نواندیشان نسبت به این موضوع ایجاد نخواهد کرد.

۱۳- نواندیشان ممکن است در هر زمان، تمامی یا بخشی از این شرایط را بدون اطلاع قبلی اصلاح کند. اصلاحیه ها از زمان ثبت در سایت معتبر می باشند.

کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0