نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پایان نامه کارشناسی رشته مهندسی جنگلداری با عنوان تهیه طرح جنگلداری بخش گرازبن جنگل آموزشی و پژوهشی خیرود نوشهر

دسته بندی :مهندسی منابع طبیعی 28 اردیبهشت 1392 نواندیشان 2165
طرح جنگلداری بخش گرازبن

پایان نامه طرح جنگلداری بخش گرازبن جنگل آموزشی و پژوهشی خیرود نوشهر را که توسط ورودی های ۱۳۸۴ جنگلداری و به راهنمایی دکتر جهانگیر فقهی برای اخذ مدرک مهندسی منابع طبیعی (جنگلداری) در تابستان ۱۳۸۶ تهیه شده است را می توانید در قالب فایل PDF و به صورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید:

پیشگفتار:

در صورتی می‌توان از جنگل بهره‌برداری نمود که برای آن جنگل طرح جنگلداری که به تصویب سازمان جنگلبانی رسیده باشد تهیه شده باشد منظور از طرح جنگلداری تهیه نقشه و تعیین مقدار چوب موجود در آن و مقدار نمو سالیانه جنگل و تعیین کلیه اقدامات و اصلاحاتی که باید در هر یک از قطعات آن جنگل صورت گیرد. (بند ۱ تبصره ۱ ماده ۴ از قانون جنگل‌ها و مراتع کشور مصوب ۸/۶/۱۳۳۸) این طرح ‏ها بر اساس سیاست سازمان مبنی حفظ، حمایت و احیاء و توسعه و رعایت اهداف زیر تهیه و پس از تصویب به اجرا گذاشته می‏شود .

در حال حاضر ماحل تهیه‏ طرح جنگلداری را می‏توان تحت عنوان‏های زیر خلاصه کرد:

شناسایی مناطق مورد عمل، تهیه انواع نقشه، مطالعه شرایط اقلیمی و زمین شناسی، بررسی وضعیت کمی و کیفی جاده ‏های موجود و تکمیل شبکه جاده، بررسی وضعیت مسیر چوب کشی، بررسی وضعیت پروانه ‏های قطع سنواتی، برآورد زمان لازم برای انجام مراحل بهره برداری، تعیین تعداد و نوع ماشین آلات بهره برداری با استفاده از نقطه نظرات فنی، انجام محاسبات اقتصادی طرح و بهره مالکانه و عوارض .

جنگل آموزش و پژوهشی خیرود کنار به مساحت ۸۰۰۰ هکتار در حدود ۷ کیلومتری شرق نوشهر قرار گرفته است. پایین ترین قسمت آن که مرز شمالی آن را نیز تشکیل می دهد با ارتفاع حدود ۱۰ متر بالاتر از سطح دریای آزاد در مجاورت رو ستای نجارده شروع شده و تا ارتفاع حدو د ۲۲۰۰ متر در ییلاق بالا می رود. این جنگل طی قرارداد به شمار ه ی ۱۳۵۸۱ مورخ ۱۵/۱۱/۱۳۴۵ برای انجام کارهای آموزشی و پژوهشی در زمینه  علوم و فنون مختلف جنگل و اجرای طرح های جنگلداری ، نمونه و بهره برداری های اصولی و غیره به دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران (دانشکده جنگلداری آن زمان) واگذار گردید.

[vc_message message_box_color=”green” icon_fontawesome=”fa fa-download”]نام فایل: پایان نامه کارشناسی رشته مهندسی جنگلداری با عنوان تهیه طرح جنگلداری بخش گرازبن جنگل آموزشی و پژوهشی خیرود نوشهر

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

[/vc_message]

[vc_message message_box_color=”blue” icon_fontawesome=”fa fa-link”]منبع: نواندیشان[/vc_message]

نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0