نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کتاب دیوار های میخ گذاری شده در خاک ( جلد اول ) – ویرایش دوم

دسته بندی :کتاب های مهندسی عمران 30 شهریور 1392 امیررضا حدادي 1719
کتاب ديوار هاي ميخ گذاري شده در خاك

کتاب دیوار های میخ گذاری شده در خاک ( جلد اول ) – ویرایش دوم

دیوار های میخ گذاری شده در خاک
کلِ کتاب (ویرایشِ دومِ ترجمه)

تألیف:

دکتر کارلوس لزرت؛ مهندس ویکتور الیاس؛ دکتر آر دیوید اسپینوزا؛ دکتر پاول جی ساباتینی
(( اداره ی امور بزرگراه های فدرال ))

ترجمه:
مهندس علی جلالی مارنانی – کارشناس ارشد ژئوتکنیک
مهندس سید محسن امام زاده واقفی – کارشناس ارشد ژئوتکنیک
مهندس احسان مختاری – کارشناس ارشد ژئوتکنیک
مهندس علیرضا ستوده فر – کارشناس ارشد ژئوتکنیک
تعداد صفحات: ۳۲۵

چکیده:
این نوشتار، اطلاعاتی درباره ی تحلیل، طراحی، و ساختِ دیوار های میخ گذاری شده در خاک، در کاربرد هایِ بزرگراهی، ارائه می دهد. هدف اصلی، فراهم نمودن روش ها و رهنمودهای استوار و ساده برای شاغلین در این زمینه، که به آنان امکان تحلیل، طراحی، و ساختِ ایمن و اقتصادی را بدهد. تمرکز اصلی روی تکنیک های میخ گذاری در خاک می باشد که در آمریکا در اجرا رایج است. محتویات این کتاب شامل موارد زیر است: دیباچه، فصلی درباره ی موارد کاربرد و امکان اجرا، توصیفات و رهنمودهایی برای آزمون های صحرایی و آزمایشگاهی در کاربرد های میخ گذاری در خاک، توضیحاتی درباره ی رویه ی معمول در آمریکا، تحلیل و طراحی دیوارهای میخ گذاری شده در خاک، فصلی درباره ی شیوه ی متعاقد و مشخصات فنی و مثال های طراحی. به دلیل محبوبیت روش طراحیِ تنش مجاز ASD (که به طراحی بار سریس SLD هم مشهور است) بین شاغلین، روش ارائه شده در این نوشتار نیز، بر اساس همان می باشد.
واژگان کلیدی: میخ گذاری در خاک ، دیوار های میخ گذاری شده در خاک ، آزمایش میخ گذاری در خاک ، شاتکریت ، طراحی دیوار های میخ گذاری شده در خاک ، مشخصات میخ گذاری در خاک

هدف:
این آئین نامه ی اجرایی، اطلاعاتی برای گزینش، تحلیل، طراحی، و ساخت دیوار های میخ گذاری شده در خاک، را در کاربرد های بزرگراهی، با استفاده از روش طراحی تنش مجاز، ارائه می دهد. مخاطبان این نوشتار، متخصصان ژئوتکنیک، سازه، کارشناسانِ طراحی و ساخت بزررگراه، که در سیستم های دیوار های میخ گذاری شده در خاک، درگیر هستند، می باشند. هدف ابتدائی این نوشتار، فراهم کردن اطلاعات کافی برای شاغلین، برای تسهیل استفاده ی ایمن و ارزان از دیوار های دائمیِ میخ گذاری شده در خاک، در پروژه های مرتبط با حمل و نقل، می باشد.
این نوشتار، اطلاعاتی درباره ی تاریخچه، تشریح سیستم دیوار های میخ گذاری شده در خاک، رویه ی طراحی گام به گام، چارت های طراحی ساده شده، مشخصات عمومی ساخت، ارائه می دهد. نوشتار با مثال جزء به جزء طراحی دیوار میخ گذاری شده در خاک، به پایان می رسد. این نوشتار، اطلاعاتی مکفی درباره ی طراحی مطمئن دیوار های میخ گذاری شده در خاک، در محدوده ی وسیعی از شرایط زمین، ارائه می دهد. محدودیت های مربوط به استفاده از این سیستم در شرایط زمین حاشیه ای، نیز ارائه شده است. هدف اطلاعات فراهم شده در این باره، ارائه ی یک روش تجویزی نیست؛ بلکه در پروژه های خاص، این اطلاعات بایستی همراه قضاوت مهندسی خوب به کار روند.

تغییرات این کتاب (ویرایشِ دومِ ترجمه)، نسبت به ویرایشِ اولِ ترجمه:

متنِ کلِ کتاب، ترجمه شده است (در ویرایشِ اولِ ترجمه، تنها نیمی از کتاب، (تحت عنوان جلد اول)، ترجمه شده بود)، در ویرایشِ دومِ ترجمه، حتی پیوست های کتاب نیز به طور کامل، ترجمه گردیده است
کیفیت بالاتر شکل ها، نمودار ها، جداول، عکس ها، ضرائب، فرمول ها و … نسبت به ویرایشِ اولِ ترجمه
انجام ویرایش های بسیار زیاد در واژگان، جملات، روابط، جداول و … که فهم کتاب را نسبت به ویرایشِ اولِ ترجمه، آسان تر می کند..

نام فایل: کتاب دیوار های میخ گذاری شده در خاک ( جلد اول ) – ویرایش دوم

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

نواندیشان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
امیررضا حدادي

امیر رضا حدادی متولد 1368 شهرستان آمل کارشناس مهندسی عمران دانشگاه شمال و کارشناس ارشد مهندسی راه و ترابری محقق و پژوهشگر در زمینه مهندسی عمران و پدافندغیرعامل و روسازی راه اماده ارائه خدمات و همکاری علمی و پژوهشی در زمینه های دفاع شهری و روسازی راه و مهندسی عمران

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0