نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود پروژه کامل تحقیقاتی موزه گوگنهایم بیلبائو

موزه گوگنهایم بیلبائو

پروژه موزه گوگنهایم بیلبائو شامل بخش های مختلفی از جمله نقشه های کامل فاز یک، ماکت و کانسپت های حجمی، طراحی ۳ بعدی، تحلیل و نقد و بررسی، تصاویر داخلی، تصاویر مراحل ساخت و … می باشد که با ورود به لینک داده شده می توانید دانلود کنید.

توضیحاتی درباره موزه گوگنهایم بیلبائو 

این موزه در مرکز بیلبائو واقع در اسپانیا قرار دارد. از نظر ساختار یک شاهکار ساختمانی فوق العاده است. طی مسابقه ای که در سال ۱۹۹۱ به منظور طراحی موزه، بین فرانک گهری، ارتا ایسوزاکی، و گروه کوپ هیمل بلاو انجام رسید. در نهایت طرح گهری به عنوان طرح برگزیده انتخاب شد. ایما در سال ۱۹۹۴ شروع به ساخت کرد و در سال ۱۹۹۷ افتتاح گردید. پایین ساحل رودخانه نرویون است و ۱۶ متر زیر سطح بقیه شهر بیلبائو قرار می گیرد.

انتخاب محل سایت موزه در یکی از تقاطع های اصلی شهر از نظر گهری نیز دربردارنده مزیت قابل توجهی است. موضوع به یکی از نواحی صنعتی متروک مربوط می شود که در امتداد ساحل گسترش یافته است و پل رودخانه نوریون از روی آن عبور می نماید. گهری در آفرینش ارزش های نشانه ای در تقاطع مزبور، که از نظر استراتژیکی در بهبود شرایط تمامی منطقه موثر بوده است، همه قابلیت های خود را به کار برده است. وجود آب و انعکاس آن زمینه خوبی را بری خلق یک معماری فراهم نموده است.

در بیلبائو اسپانیا همواره خشونت ها و درگیری های جدایی طلبانه باعث نمایش چهره ای خشن از آن شده است ولی با افتتاح موزه گوگنهایم در اکتبر ۱۹۹۷، توجه هنرمندان و هندردوستان سراسر جهان به شهر بیلبائو به عنوان یک شهر هنر پرور جلب شد.
در این اثر معماری گهری از یک معماری دو بعدی که سطوح را در تقابل با یکدیگر نشان میداد به سمت یک معماری سیال و سه بعدی گرایش پیدا کرده است. منحنی ها در ساختمان به ظاهر تصادفی طراحی شده اند. گهری گفته است که به دلیل بازتاب نور اینگونه طراحی کرده است. احجام سه بعدی منحنی شکل با پوشش تیتانیوم، همچون گلبرگ های یک گل، از مرکز ساختمان به سمت محیط خارج آن گسترش یافته اند. در این ساختمان، معماری امواج، چرخش، استمرار نرم و مشابهت خودی با استادی تمام و به صورت خلاقانه ای طراحی شده است.

نام فایل: پروژه کامل تحقیقاتی موزه گوگنهایم بیلبائو

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0