نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تاریخچه yaskawa

تاریخچه yaskawa

تاریخچه yaskawa

شرکت یاسکاوا یکی از سازندگان برجسته انواع اینورترها، سرو درایور ها، کنترلرهای ماشین و اینورترهای ولتاژ متوسط وروباتهای صنعتی motoman در دنیاست. این شرکت در سال ۱۹۱۵ تاسیس شده است و پیشتاز در زمینه تکنولوژی و کنترل حرکت و معرفی کننده ابداعات نوین در تولیدات به بازار که باعث افزایش کارایی و راندمان در سیستمها و ماشینها شده است.
آنچه که از یاسکاوا یک پیشرو ساخته است
این شرکت همواره محصولاتی با کیفیت بالا و خدمات منحصر به فرد ارائه نموده است.اینورترهای یاسکاوا از بالاترین سطح اطمینان برخوردارند به گونه ای که بصورت استثنایی دارای کمترین خطا و محدوده خرابی می باشنداین محصولات به مدرنیزه شدن صنایعی نظیرمعدن،فولاد،سیمان،کاغذ ،صنایع شیمیایی، بسته بندی ،ماشین ابزار و نیمه هادیها کمک شایانی نموده است.

نوآوریهای یاسکاوا در اینورتر
– ۱۹۷۴: اولین تولید کننده اینورتر با ترانزیستور
– ۱۹۷۹: اولین درایو کنترل برداری
– ۱۹۸۵: اولین درایو کنترل دیجیتال
– ۱۹۸۸: اولین اینورتر با استفاده از igbt با نویز پایین
– ۱۹۹۵: اولین درایو کنترل برداری همه منظوره
– ۲۰۰۰: اولین اینورتر با ساختار سه سطحی کلاس ۴۰۰ ولت
– ۲۰۰۶: اولین اینورتر ماتریکس جهت تولید انبوه
حقایقی درباره شرکت yaskawa
– تاسیس در سال ۱۹۱۵
– ۱۳۶۰۰ کارمند در دنیا
– واحدهای نصب و اجرا
– تولید بیش از ۱۶ میلیون اینورتر
– ۲۳۰۰۰۰ روبات صنعتی
– تولید ۱٫۸ سالیانه میلیون اینورتر در دنیا
– تولید سالیانه ۸۰۰۰۰۰ سرو موتور
– تولید سالیانه ۲۰۰۰۰ روبات در سال

شرکت یاسکاوا یکی از ۳ برند معتبر تولید کننده ربات های صنعتی در جهان ، با ارائه راهکارهایی در مورد انتخاب و استفاده از ربات ها ، تا ۲۵% در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.
در نمایشگاه Automatica که اخیرا در شهر مونیخ آلمان برگزار شد ، شرکت یاسکاوا یک مفهوم جدید برای صرفه جویی در مصرف انرژی را بیان کرد که رنج وسیعی از اقدامات مختلف مثل: طراحی ربات و مفهوم خاموشی هوشمند ربات و ریکاوری انرژی را در بر می گیرد.
نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۲۵% می باشد. نیازهای انرژِی یک ربات نه تنها بوسیله طراحی مشخص می شود، بلکه اپلیکیشن، کنترلر و طرح سیستم نیز نیازهای انرژی یک ربات را مشخص می کنند. هر چه که شما پارامترهای متنوع تری داشته باشید و آنها را به درستی تنظیم کرده باشید، مقدار و میزان صرفه جویی شما در مصرف انرژی بیشتر خواهد بود. مفهوم خاموشی هوشمند در طول قطعی کار، مثلا در آخر هفته ها، می تواند منجر به ۱۵% صرفه جویی در مصرف انرژی از طریق خاموشی سیستم ها به گونه ای که شما آن ها را برنامه ریزی می کنید، شود.
طراحی ربات نیز می تواند به شما در کاهش مصرف انرژی کمک کند: شرکت یاسکاوا بررسی کرده است که در یک خط تولید معمولی ۴۰% ربات ها می توانند تا یک سایز کوچکتر انتخاب شوند که خود این کارباعث کاهش مصرف انرژی تا ۸% می شود. راه حل هایی که یاسکاوا پیشنهاد می دهد ربات هایی با اندازه نسبتا کوچکتر و هم چنین cycle time سریعتر به دلیل استفاده از ربات کوچکتر می باشد. یک کار دیگری که منجر به کاهش مصرف انرژی می شود استفاده از ربات های با وزن کم می باشد. انتخاب یک ربات کوچکتر نه تنها منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی می شود، بلکه cycle time و یا زمان اجرای برنامه را سرعت می بخشد. به عنوان مثال، با جایگزینی یک ربات ۲۵۰ کیلو گرمی با یک ربات ۸۰ کیلو گرمی که برای یک اپلیکیشن مشخص طراحی شده است، تا ۲۵% کاهش مصرف انرژی و ۲۰% کاهش زمان اجرای برنامه بدست می آید.
در نمایشگاه Automatica شرکت یاسکاوا یک ربات motoman نمایش داد که بیان می کرد چگونه انرژی حاصله از ترمز می تواند یک نقش مهم و قابل توجه در کاهش مصرف انرژی ایفا کند. توسط سوییچ های هوشمند درایو به حالت ژنراتوری(generator mode)، انرژی حاصله از ترمز می تواند رکاور و ذخیره شود و یا اینکه به شبکه اصلی برگردانده شود.
برای رسیدن به این مهم ، تعامل و سازگاری کامل تمام اجزا و مولفه ها با هم بسیار اهمیت دارد ،که این نکته توسط رنج وسیع ربات ها و تکنولوژی درایو یاسکاوا تضمین شده است.

شرکت موتومن یاسکاوا ( Yaskawa Motoman ) جایزه مخصوص به رسمیت شناختن را از شرکت اتومبیل سازی هوندا دریافت کرد.
این جایزه ویژه به دلیل محصولات ، خدمات و سرویس هایی بوده است که شرکت یاسکاوا به شرکت هوندا ارائه داده است .
پارامترهایی مانند کیفیت برجسته و عملکرد عالی محصولات و خدمات و نیز دوره های آموزشی مفید شرکت یاسکاوا ، در انتخاب این شرکت نقش داشتند .
رئیس Yaskawa Motoman و مسول ارشد عملیات ( آقای استیو بارهوست ) از سمت شرکت یاسکاوا ، این جایزه را طی مراسمی که در محل شرکت هوندا در ایالت اوهایو آمریکا برگزار شد دریافت کرد. هم چنین نمایندگانی از شرکت یاسکاوا مانند آقای هیرویوکی ناگاتسو معاون ارشد رئیس، مدیر ارشد اجرایی ، تیم خدمات پس از فروش و … حضور داشتند.
آقای تام لیک معاون خرید شرکت هوندا در این مراسم اعلام کرد : ۱۶ تامین کننده در طول سال ۲۰۱۴ تمام تلاش خود را جهت ارائه بهترین خدمات به شرکت هوندا انجام دادند و ما هرگز نمی توانیم که تلاش بهترین شرکت را بدون پاسخ بگذاریم و از این بابت ، جایزه ویژه را تقدیم شرکت یاسکاوا نمودیم .
ضمنا در پایان مراسم ، آقای استیو بارهوست ریاست شرکت موتومن یاسکاوا از دست یابی به این موفقیت ابراز خوشحالی کرد و گفت : این جایزه به خاطر خدمات و برنامه های آموزشی ویژه ای بود که ما در اختیار پرسنل شرکت هوندا قرار دادیم تا آنها را در دستیابی به بهترین راه حل ها در صنعت یاری سازیم .

منبع: نواندیشان
مهدی عارف خیابانی

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0