نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مقاله کاربرد RS و GIS در اکتشاف معدن

دسته بندی :مهندسی معدن 3 اسفند 1394 نواندیشان 5202
کاربرد RS و GIS در اکتشاف معدن

مقاله کاربرد RS و GIS در اکتشاف معدن با عنوان کامل کاربرد سنجش از دور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در اکتشاف معدن نوشته سید علی المدرسی و مجید دانش رو با فرمت PDF از لینک داده شده می تونید دانلود کنید.

چکیده:

علم اکتشاف مواد معدنی به ‌صورت یک علم پویا در حال تکوین و تکامل است و با به‌کارگیری فناوری‌های نو به‌سوی یافتن روش‌های نوین و یا پویاتر کردن روش‌های اکتشافی شناخته شده گام برمی‌دارد. لذا آشنایی با روش‌های نوین اکتشاف از جمله ضروریات است در چنین شرایطی عدم به‌کارگیری نیروهای کارآمد و مدیریت با تجربه و آشنا با تکنولوژی‌های روز در حیطه اکتشاف مواد معدنی سبب هدر رفتن سرمایه‌های ملی، از دست دادن زمان جهت دستیابی به معادن جدید و در نتیجه سد کردن توسعه اقتصادی در دید کلان آن می شود. از این رویکی از روش های کم هزنیه و سریع برای پی جویی و اکتشاف مواد معدنی بویژه در نواحی وسیع، استفاده از تکنیک های سنجش از دور می باشد.در این مقاله شیوه های مختلف اکتشافات مورد بحث قرار گرفته و با سنجش از دور مقایسه می گردد. کاربرد سنجش از دور در اکتشاف معادن، سنجش از دور حرارتی، سنجش از دور راداری، ماهواره های مناسب جهت اکتشافات مواد معدنی، نرم افزارهای سنجش از دور، توانایی و نقش سیستم اطلاعات جغرافیایی در زمین شناسی و اکتشاف مورد بحث قرار می گیرند.

کلیدواژه ها: کاربرد سنجش از دور، اکتشاف مواد معدنی، ماهواره های مناسب جهت اکتشافات مواد معدنی، روش های نوین اکتشاف

ارسال کننده: مجید دانش

مقاله کاربرد RS و GIS در اکتشاف معدن یا همون کاربرد سنجش از دور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در اکتشاف معدن رو با فرمت PDF از لینک زیر می تونید دانلود کنید:

نام فایل: مقاله کاربرد RS و GIS در اکتشاف معدن

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0