نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نتایج طرح تحقیقاتی درباره لیزر و الکترومغناطیس | موتور FH-24

دسته بندی :فیزیک و نجوم 24 مهر 1396 نواندیشان 1503
طرح تحقیقاتی درباره لیزر و الکترومغناطیس

طرح تحقیقاتی زیر درباره لیزر و الکترومغناطیس بر اساس تولید نیروی الکترومغناطیسی می باشد که سیم پیچها در مقابل عبور الکترونها از خود ایجاد می نمایند.

موتورFH-24

XVP

نتایج طرح تحقیقاتی درباره لیزر و الکترومغناطیس :

وقتی الکتریسیته از سیم پیچی عبور می کند تولید میدان مغناطیسی می کند همین سیستم نیز در تولید لیزر اتفاق می افتد و فقط تولید نور لیزر می کند. ما با تغییراتی می توانیم نور لیزر را به میدان نوری لیزری تغییر دهیم و موجب تغییر در سرعت فوتونها گردیم و موتورها و ژنراتورهای با میدان نوری را داشته باشیم که با سرعت نور کار کنند و سیستم های سرعتهای بالای نوری را در اختیار داشته باشیم که در موشکها می توانیم از آنها استفاده کنیم.در آزمایشگاه فیزیک داریم اگر نور به الکتروسکوپی بتابد پره های الکتروسکوپ شروع به حرکت خواهند نمود الکتروسکوپ وسیله ای است که دارای چهار الی ۶ پره که بر سر هر پره یک صفحه فلزی نصب شده است و پشت آنها سیاه و روی آنها سفید است و این صفحات در یک محفظه خلا بسته در یک ظرف شیشه ای قرار دارند.

هر گاه آهنربایی را از یک سیملوله عبور می دهیم تولید نیرو می کند ولی اگر همین آهنربا را از یک سیستم لیزری عبور دهیم دارای ژنراتور برقی خواهیم شد و اگر همین نور لوله را تحریک الکتریکی کنیم دارای تابش نور خواهیم بود و تولید نیروی محرکه در فضا یعنی اینکه ما می توانیم در فضا فقط با تحریک نوری بر روی امواج الکترو مغناطیس با سرعتهای مختلف از نقطه ای به نقطه دیگر برویم.

طرح تحقیقاتی درباره لیزر و الکترومغناطیسفلش قرمز: لوله دارای گازفلش آبی: ناحیه تولید باریکه لیزر

اگر ما بتوانیم لوله را به شکل یک روتور یا استاتور در آوریم و انتقال قدرت را از منابع دریافت کنیم می توانیم موتور و یا ژنراتوری داشته باشیم که سیستم آن با لیزر کار می کند و یا موتوری داشته باشیم که در فضا بر روی امواج الکترو مغناطیس  فضا زمان حرکت می کند.برای نور لیزر را نیز می توان میدان نوری در نظر گرفت.با دانستن اینکه لیزر نیز دارای میدان نوری است می توانیم ژنراتور موتور سه فاز و هر چیزی که قبلا با دانستن فرمولهایش در برق قدرت داشتیم طراحی کنیم.

سیستم روتور

سیستم روتور بر اساس سیستم الکتروسکوپ طراحی و ساخته می شود و سیستم استاتور بر اساس سیستم سیم پیچ البته با تکنولوژی پیچش و پایش لیزری که میدان نوری دارد طراحی و ساخته می شود این سیستم را می توان در هر جایی بکار برد.

استاتور

نویسنده و ارسال کننده: مجتبی فرخی

منبع: نواندیشان

نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0