نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کتاب آموزش رویت ۲۰۱۸

کتاب آموزش رویت ۲۰۱۸

کتاب آموزش رویت ۲۰۱۸ توسط محمد پاک نظر و با همکاری مهندس مریم محمودی خواه در سه بخش تهیه شده است که فایل PDF این کتاب را از لینک داده شده می توانید دانلود کنید. نرم افزار Autodesk REVIT Architecture یک نرم افزار دو کاربره برای محیط کاری است یعنی شما هم به صورت دو بعدی و هم به صورت سه بعدی می توانید کار خود را انجام دهید ؛ بر خلاف نرم افزارهای دوبعدی.

همانطور که می دانید یکی از بخش های مهم در یادگیری رویت فایل های متنی و تصویری می باشد که باعث بهبود یادگیری و همینطور درک بهتر از نرم افزار و آموزش ها می باشد که می توان یک منبع بسیار مناسب جهت یادگیری باشد.

درباره کتاب آموزش رویت ۲۰۱۸ :

کتاب آموزش رویت ۲۰۱۸ به صورت ساده و روان توضیح داده شده است تا بتوانید درک بهتری از این نرم افزار قدرتمند داشته باشید. تمام آموزش های ارائه شده در کتاب همراه با تصویر می باشد تا هم زمان کمتری را برای یاد گرفتن پارامترها صرف کنید و هم اینکه گویای مطالب عنوان شده، باشد. این کتاب آموزش Revit برای دانشجویان و مهندسانی که به صورت مبتدی هستند بسیار مفید و کاربردی می باشد. همچنین برای کسانی که سعی بر یادگیری تمام پارامترهای این نرم افزار دارند مفید می باشد. زیرا به صورت گام به گام به آموزش تمام مباحث در نرم افزار رویت پرداخته شده است.

در این آموزش رایگان رویت ابتدا به معرفی نرم افزار پرداخته شده است و سپس ابزارهای موجود در نرم افزار را کامل معرفی کرده است. پس از اتمام شناخت ابزار های مورد نیاز در نرم افزار رویت به چگونگی کار با این ابزارها و همینطور به مثال های مهم برای درک بهتر مخاطبین با استفاده از عکس و توضیحات تکمیلی اشاره شده است.

پیشنهاد می شود که هنگام خوندان کتاب، همزمان تمرین ارائه شده را در نرم افزار انجام دهید و از ویدئوهای آموزشی هم نیز استفاده نمایید.

نام فایل: کتاب آموزش رویت ۲۰۱۸

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

آموزش تصویری Revit Architecture 2017 بر پایه انجام پروژه عملی را همراه با فایل پروژه های آموزش داده شده از لینک زیر می توانید تهیه کنید:

آموزش تصویری Revit Architecture 2017

منبع: نواندیشان
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0