نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آموزش اتوکد به راحتی آب خوردن! (ریپورتاژ)

آموزش آسان اتوکد

دوره های آموزشی اتوکد طراح شید، یک دوره ی تئوری و پروژه محور در قالب پکیج های آموزشی با محتوای آنلاین، یک میانبر اصلی برای صرفه جویی در هزینه و زمان برای تمام کسانی است ‌که در صدد یادگیری این نرم افزار پر طرفدار و درآمد زا می باشند.

تیم طراح شید افتخار دارد که محتوای آموزشی مجموعه متخصصان و طراحان حرفه ای خود را در رابطه با نرم افزار اتوکد (AutoCAD) محصول شرکت اتودسک به صورت مالتی مدیا (صدا، فیلم و تصویر) در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده و بستری برای افزایش طراحان حرفه ای و کاربلد در کشورمان شود.

موفقیت تصادفی نیست!

پشت هر انسان موفقی، صدها انسان دیگر وجود دارند که در مسیر پیروزی و موفقیت گام برداشته اند اما به مقصد نرسیده یا در میانه ی راه جا زده اند؛ و چه بسیار انسانهایی که تنها به موفقیت فکر می کنند و از مرحله ی رویا پردازی و خیال پردازی پیش تر نمی روند. پس این خودتان هستید که باید تصمیم بگیرید جز کدام دسته از انسان ها باشید.

آنهایی که برای موفقیت و آینده ی خود در تلاشند یا دسته ای که تنها خیال آینده ی خوب را در سر می پرورانند و قدمی در مسیر موفقیت برنمی دارند. در سراسر جهان میلیاردها انسان وجود دارند که حتی نام نرم افزار اتوکد به گوششان نخورده و هیچ اطلاعی از کاربرد و نقش پررنگ آن در جهان امروز ندارند و زندگی روزمره ی خود را تکرار می کنند. مجموعه ی طراح شید با آموزش اتوکد و بسیاری دیگر از نرم افزارهای کاربردی در تلاش است این کمبود بزرگ علمی را در کشورمان جبران کند.

آموزش آسان اتوکد

درباره ی پکیج های آموزشی ما

طراح شید مجموعه ای جامع و کامل جهت آموزش اتوکد از سطح مقدماتی تا پیشرفته است. با پکیج های آموزشی طراح شید با تمامی دستورات و ابزارهای کاربردی نرم افزار اتوکد آشنا خواهید شد. برای هر کدام از فرمانها، روش های اجرا و میانبر به طور کامل توضیح داده شده و در قالب مثال های عملی و توضیحات بیشتر برای فهم عمیق و دقیق شما آورده شده است.

اشتغال و درآمدزایی با یادگیری اتوکد

پس از شناخت کامل ابزارها و دستورات نرم افزار اتوکد، شما می توانید سراغ پروژه های مختلف (معماری، برق، عمران، نقشه کشی و…) بروید و صفر تا صد یک پروژه را خودتان طراحی کنید و می بینید که چقدر این کار برایتان شیرین و جذاب خواهد بود؛ و زمانی شیرین تر می شود که به عنوان یک شغل و منبع درآمد برایتان محسوب شود و در جامعه ی مهندسان و طراحان شناخته شوید. نرم افزارها قدرت خلق به بشر می دهند و حس خلق کردن و طراحی یک تجربه ی بی بدیل است که هر انسانی دوست دارد آن را تجربه کند.

آموزش اصولی و بنیادی دستورات اتوکد

در مجموعه ی آموزشی اتوکد طراح شید، سعی شده است با یک دید کلی، مفاهیم اصلی و بنیادی اتوکد، انواع دستورات آن، راه های میانبر در طراحی و بسیاری اطلاعات دیگر به مخاطبان و کاربران ارائه شود. مطالب موجود در این پکیج های آموزش اتوکد به گونه ای تنظیم شده است که کاربر را به عنوان یک نقشه کش و طراح تربیت نموده و برای انجام پروژه های مهندسی آماده می کند و نگرشی کلی در مورد اتوکد و فضای بسیار جذاب آن می دهد.

در واقع، می توان پکیج های آموزشی طراح شید را، یک شروع از صفر، حتی برای افراد آماتور در هر دوره ی آموزش اتوکد دانست. از این رو حتما توصیه می شود اگر تصمیم بر یادگیری و کار با نرم افزار اتوکد را دارید، حتما از آموزش های طراح شید به عنوان راهنما و همراه خود در این مسیر غافل نشوید.

آموزش های پروژه محور طراح شید

یکی از اصولی ترین راه های یادگیری نرم افزار اتوکد، آموزش های پروژه محور و کاربردی می باشد. در پکیج های آموزش اتوکد طراح شید، ما بر آن بوده ایم به صورت پروژه محور و با مثال های کاربردی، مهارت هایی نظیر استفاده از مناسبترین دستور در هر قسمت از طراحی و به طور کلی نقشه کشی حرفه ای را به شما آموزش دهیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تمامی پروژه های مهندسی و نقشه کشی با استفاده از نرم افزارهای بسیار پیشرفته و در کمترین زمان ممکن انجام می شود که نرم افزار اتوکد نیز سهم ویژه ای در این عرصه دارد.

نکته ی حائز توجه این است که مهندسان باید پروژه های خود را هم از منظر کاربردی بودن و هم از لحاظ مقبولیت ظاهر به بهترین نحو پیاده سازی کنند. طراح شید یکی از بهترین مجموعه آموزش ها برای زیباسازی و اصولی سازی پروژه های نرم افزاری اتوکد را ارائه می دهد و کاربران را با کلیه ی دستورات و هر آنچه که باید در رابطه با فضای نرم افزار اتوکد بدانند آشنا می کند تا پروژه های حرفه ای و به روز تری را طراحی و پیاده سازی کنند.

سخن پایانی

و در نهایت شایان ذکر است که در سری مجموعه های آموزش اتوکد طراح شید می خواهیم با استفاده از آموزش کامل و مرحله به مرحله با ارائه ی مثال های گوناگون و به صورت پروژه محور، مسیر جدیدی را در عرصه ی آموزش اتوکد مالتی مدیا باز کنیم.

شما برای بالا بردن کارایی و مهارت خود در نقشه کشی با اتوکد باید همواره تمریناتی سخت و فراگیر انجام دهید تا به یک فرد اتوکد کار آشنا به کلیه ی مباحث و دستورات شوید. این تمرینات مستلزم آن است که تحت نظر یک فرد یا گروه ماهر و با تجربه انجام پذیرد تا خروجی کار شما درست و دقیق باشد. لذا در غیر این صورت نتیجه ی کار شما مطلوب نخواهد بود.

طراح شید با تیم حرفه ای و مجرب خود در زمینه ی آموزش اتوکد و آموزش نرم افزارهای دیگر مثل آموزش اسکچاپ این امکان را برای تمام کاربران و افراد مستعد یادگیری فراهم آورده است تا با ارائه ی آموزش ها و پروژه های حرفه ای سهمی در توسعه و پیشرفت رشته های مهندسی و معماری با بکارگیری این نرم افزار علمی و کاربردی در کشور داشته باشد و امید است شما سروران گرامی ما را در حصول به این هدف یاری نمایید.

با شرکت در دوره آموزش تصویری اتوکد به تفکیک دستورات علاوه بر یادگیری ابزارهای مختلف این نرم‌افزار، مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را نیز دریافت کنید.

آموزش تصویری AutoCAD

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0