نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود کتابچه پیامدهای شبکه های اجتماعی بر دانش آموزان

پیامدهای شبکه های اجتماعی بر دانش اموزان

کتابچه پیامدهای شبکه های اجتماعی بر دانش آموزان که توسط الهام خورسند و ملیکا ملک آرا تهیه و توسط گیسو مرادمند ویراستاری شده است را به صورت PDF از لینک زیر می توانید دانلود کنید.

سرکار خانم مریم کیانفر مشاوره روانشناسی این کتابچه را بر عهده داشته اند و مطالب توسط خانم الهام خورسند (Elham khorsand) و ملیکا ملک آرا (Melika Molkara) گردآوری و تألیف شده است و در این مطلب از نواندیشان فایل PDF آن برای دانلود قرار داده شده است.

بخشی از کتابچه پیامدهای شبکه های اجتماعی بر دانش آموزان :

تحقیقات نشان دهنده این است که بین مولفه نوع پوشش، شیوه تغذیه، خودآرایی اثاثیه منزل، سبک خرید، شیوه های گذران اوقات فراغت و تفریح و تغییر در تعاملات و ار تباطات مردم م و کاربران با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی تلفن همراه رابطه وجود دارد به طوری که با فزایش ساعت های استفاده از شبکه ها تغییر در هریک از مولفه های سبک زندگی نیز بیشتر می شود.

اهمیت این موضوع برای کودکان و نوجوانان بسیار بیشتر است، چرا که کودکان به دلیل عدم شناخت و توانایی کافی در درک خطرات پیرامون خود و نوجوانان به دلیل هیجانات دوره نوجوانی تأثیرپذیری به مراتب بیشتری از سایر گروه های سنی کاربران دارند.

مطالعات انجام شده در کشورهای مختلف دنیا این موضوع را ثابت کرده است که علاوه بر تأثیرگذاری فضای مجازی بر سبک زندگی و باورهای کودک و نوجوان، خطراتی مانند زورگیری و مزاحمت اینترنتی در بین کاربران کم سن و سال فضای مجازی رایج است و درصد قابل تاملی از این گروه از کاربران با این مشکلات روبرو هستند.

ارسال کننده: ملیکا ملک آرا

نام فایل: کتابچه پیامدهای شبکه های اجتماعی بر دانش آموزان

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0