نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

استاندارد منتشر شده برای ایمن سازی سیستم های تعیین هویت بیومتریک

دسته بندی :IT 12 شهریور 1390 نواندیشان 1470
ایمن سازی سیستم های تعیین هویت بیومتریک

دو هیات استاندارد بین المللی یک استاندارد اختصاصی و امنیتی مشترکی را منتشر کرده اند که تضمین می کند داده های بیومتریک مورد استفاده برای تعیین هویت ان لاین مورد خطر و شناسایی قرار نخواهند گرفت.
بیومتریک به تعیین هویت خودکار از ویژگی های منحصر به فرد انسانها مانند شناسایی صورت , عنبیه , کف دست , اثر انگشت یا الگوی صدا مربوط میشود . سازمان بین المللی استادارد سازی (ISO) و کمیسیون بین الملی الکتروشیمی (IEC) می گویند حفاظت از امنیت سیستم های بیومتریک و حریم مطالب داده ای بسیار مهم و حیاتی است وبنابراین اقدامات متقابل را درقالب استاندارد جدید ISO/IEC 24745 طرح ریزی و ارایه کرده اند . میونگ گن چان (Myung Geun Chun) سردبیر پروژه ISO/IEC 24745 می گوید . از انجایی که از اینترنت برای دستیابی به خدمات و اطلاعات بسیار حساس مانند بانکداری الکترونیکی و بهداشت و سلامت از راه دور به صورت فزاینده ای استفاده میشود قابلیت اطمینان و قدرت مکانیسم های احراز هویت بسیار حیاتی است.
بیومتریک به عنوان یک راه حل قدرتمند مورد توجه قرار می گیرد بخاطر اینکه فقط مشخصات منحصر بفرد تنها یک نفر را ارایه میدهد نه بیشتر و تقریبا جعل هویت شخص راغیر ممکن می سازد .
با این حال چان گفت : با وجود کاهش هزینه های مربوط به تکنیک های بیومتریک و افزایش اعتبار و قابلیت اعتماد تعیین هویت بیومتریک , نگرانی های مربوط به حریم خصوصی افراد افزایش یافته است .
اواظهار کرد :
“درحالی که ارتباط ثابت و مجزای با یک فردمنحصر به فرد از یک سو اطمینان و تضمین قوی از تایید هویت را فراهم می کند از دیگر سو این اتصال که به بیومتریک با اطلاعات قابل شناسایی شخصی پیوند خورده است دارای یکسری خطراتی است ازجمله پردازش غیرقانونی و سواستفاده از داده ها

نام فایل: استاندارد منتشر شده برای ایمن سازی سیستم های تعیین هویت بیومتریک

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0