نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه برنامه ها کاربردی در ویندوز ۸

دسته بندی :IT 12 شهریور 1390 نواندیشان 171935
فروشگاه برنامه ها کاربردی در ویندوز ۸

ماکروسافت در حال حاضر به کمک تیمی از مهندسین خود به صورت فشرده بر روی پروژه ایجاد فروشگاه برنامه های کاربردی ((Applications بر روی ویندوز ۸، که در سال ۲۰۱۲ به بازار خواهد آمد، کار می کند. این خبر به تازگی در بلاگ پست توسط Steven Sinofsky، رییس Windows و Windows Live در ماکروسافت افشا شده است. وی اخیرا در بلاگ پست خود لیستی از تیم های مهندسین ماکروسافت که بر روی ویندوز ۸ کار می کنند را منتشر کرده است.

در ابتدای این لیست، که بر حسب حروف الفبا طبقه بندی شده است، نام گروه مهندسین فعال بر روی فروشگاه اپلیکشن به چشم می خورد. ماکروسافت امیدوار است تا با تلاش بر روی ایجاد فروشگاه اپلیکشن در ویندوز ۸ خود بتواند با موفقیت های اخیر Apple و با فروشگاه اپلیکشن اپل در سیستم عامل X آن که در ژوئن معرفی شد رقابت کند.

این موضوع که ماکروسافت در سیتم عامل جدید خود در ویندوز ۸ یک فروشگاه اپلیکشن قرار داده است، تا کنون چندین بار مطرح و پیش بینی شده بود. زمانی که Sinofsky تصویر ونمای کوتاهی از ویندوز ۸ را در ژوئن ۲۰۱۱ به نمایش گذاشت، همان تصویر اولیه از سیستم عامل جدید، بخشی را با نام فروشگاه نشان می داد. هرچند در این تصویر به طور کامل واضح نبود که وجود صفحه کنترل (Panel) فروشگاه به معنای وجود فروشگاه اپلیکیشن در آینده در ویندوز ۸ است و یا صرفا لینکی به فروشگاه ماکروسافت.

چندین هفته قبل در ژوئن ۲۰۱۱ در یک بلاگ پست چینی تصویری از فروشگاه اپلکیشن ماکروسافت در ویندوز ۸ به نمایش گذاشته شده بود. تصویر درز کرده یک فروشگاه اپلیکشن ها را نشان می دهد که نه به صورت یک برنامه مستقل، مانند آن چیزی که اپل برای فروشگاه خود در سیستم عامل X استفاده می کند، بلکه در ویندوز اکسپلورر و در کنار Documents و سایر فولدرها قرار گرفته بود.

نام فایل: فروشگاه برنامه ها کاربردی در ویندوز ۸

مشاهده کامل مطلب: لینک به تالار گفتگو

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0