نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

رتبه بندی جذابترین و ارزشمندترین شرکتهای فناوری جهان

دسته بندی :IT 7 آذر 1390 نواندیشان 1216
ارزشمندترین شرکتهای فناوری جهان

گزارشهای به دست آمده از دو مطالعه متفاوت درباره وضعیت شرکتهای تکنولوژی بزرگ جهان، شرکت IBM را به عنوان دومین شرکت ارزشمند جهان معرفی کرده و شرکت گوگل را جذابترین کارفرما در نظر متقاضیان کار می داند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بررسی های جدید متخصصان صنعت و تجارت رایانه نشان می دهد شرکت IBM اکنون با افزایش ارزش سهام که از ابتدای سال ۲۰۱۱ آغاز شده، به دومین شرکت بزرگ تکنولوژی در جهان تبدیل شده و از سویی دیگر شرکت گوگل به دلیل اشتیاق مهندسان و متخصصان برای استخدام شدن در این شرکت، به عنوان جذابترین شرکت تکنولوژی در جهان شناخته شده است.

IBM، دومین شرکت تکنولوژی جهان

بر اساس تحلیلهای جدید، ارزش شرکت IBM تا پایان روز ۲۹ سپتامبر ۲۱۴ میلیارد دلار بوده که با داشتن این ارزش برای اولین بار طی ۱۵ سال گذشته شرکت مایکروسافت را با ارزشی برابر ۲۱۳٫۲ میلیارد دلار پشت سر گذاشته است.

این رشد نشان می دهد شرکت IBM اکنون دومین شرکت تکنولوژی جهان بر اساس ارزش بازار است و اپل همچنان با داشتن ارزشی برابر ۳۶۲ میلیارد دلار موقعیت برتر خود را در جهان حفظ کرده است.

بر اساس گزارش سی نت، قیمت سهام شرکت IBM از آغاز سال ۲۰۱۱ ثابت باقی مانده بود و اکنون نسبت به آغاز سال با افزایشی ۲۲ درصدی مواجه شده است؛ این در حالی است که ارزش سهام مایکروسافت با کاهشی ۸٫۸ درصدی همراه بوده است.

 گوگل جذابترین شرکت کارفرمای جهان

شرکت گوگل هر روز با سیلی بزرگ از تقاضاهای کار و خلاصه پرونده متقاضیان کار در این شرکت مواجه می شود. این شرکت بزرگ در پی نظرسنجی شرکت Universum از ۱۶۰ هزار نفر که در جستجوی کاری مناسب بوده اند به عنوان جذابترین کارفرما شناخته شده است.

تحلیل انتخاب متقاضیان کار در ۱۲ اقتصاد بزرگ جهان از میان گزینه های استخدامی که در پیش رو دارند در مطالعه ای که با عنوان “جذابترین کارفرمایان جهان” انجام شده، نشان می دهد شرکت گوگل در میان متخصصانی با مدرک تجارت و مهندسی برترین شرکت کارفرما است، این سومین سال پی در پی است که شرکت گوگل در بخش تجارت و مهندسی به عنوان جذابترین شرکت انتخاب می شود.

رتبه بندی جذابترین شرکتهای کارفرما در دو زمینه مهندسی و تجارت
از دیگر شرکتهایی که در بخش تجارت این رتبه بندی به عنوان شرکتهای برتر معرفی شده اند می توان به شرکت مایکروسافت در رتبه ششم و شرکت اپل در رتبه نهم اشاره کرد. در رتبه های آخر این لیست ۵۰ تایی نام شرکتهای IBM، HP، اینتل، Dell، و Cisco نیز به چشم می خورد.

بر اساس گزارش رویترز، مهندسان جویای کار شرکتهای IBM و مایکروسافت را به عنوان شرکتهای دوم و سوم در بخش مهندسی انتخاب کرده و اینتل، سونی و اپل رتبه های پنجم، ششم و هفتم را به دست آورده اند.

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0