نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

طراحی داخلی اتاق خواب

دسته بندی :مقالات مهندسی معماری 17 بهمن 1390 .FatiMa 2191
طراحی داخلی اتاق خواب

تجربه یک خواب راحت، تنها در یک اتاق خواب آرامش بخش، مرتب، و زیبا امکانپذیر است. اگر چیدمان اتاق خواب به نحوی باشد که شما را تا حدودی از روزمرگی های زندگی دور کند، به مثابه آن فضای عاشقانه و دوست داشتنی تری نیز بوجود خواهد آمد.

رنگ
سعی کنید برای اتاق خواب از رنگ های آرامش بخش استفاده کنید. خانواده رنگ های آبی، سبز، یاسی، رسی، و کرم جزء رنگ هایی هستند که هم به آرامش بصری شما کمک می کنند و هم آرامش ذهنی را با خود به همراه می آورند. روتختی و روبالشی و سایر وسایل جانبی اتاق خواب را نیز در همین طیف رنگی به صورت تیره و روشن انتخاب کنید. اگر روی دیوارها از آبی استفاده می کنید می توایند رو تختی ها را از خانواده کرم و رسی انتخاب کنید. همچنین می توانید دیوارها را به رنگ کرم در بیاورید. در این صورت محیط پاک و بکری ایجاد می شود و از این گذشته متناسب ساختن سایر وسایل با این رنگ آسانتر است.

شلوغی و بهم ریختگی
از نصب هرگونه قفسه ی اضافی بر روی دیوارها جداً خودداری کنید. هر چه اتاق شلوغ تر باشد ذهن شما درگیری بیشتری پیدا می کند. دکوراسیون دیوارها را ساده نگه دارید و تنها چند قاب عکس به دیوارها نصب کنید و در فضاهای خالی چند گلدان تزئینی بگذارید. قرار دادن عکس های خانوادگی و دسته جمعی در اتاق خواب گزینه مناسبی به شمار نمی رود، سعی کنید بیشتر از عکس های دو نفری خودتان استفاده کنید. ضمناً رخت و لباس های کثیف را کنار ماشین لباسشویی بگذارید، نه در اتاق خواب! و سایر وسایل اضافی را نیز از روی زمین جمع کرده و در داخل کمدها و کشوها قرار دهید.

شمع
چرا شمع؟ شمع ها رمانتیک هستند و به راحتی قادر به تحریک حس حرارت و گرمای افراد می باشند. با کمک از شمع به دو طریق می توانید فضای رمانتیک ایجاد کنید: شکل و بو. شکل: یک سری از شمع با ظرافت خاصی درون ظرف های کریستالی قرار داده شده اند که شما می توانید برای هر چه عاشقانه تر کردن محیط اطراف آنها را پر کنید از گلبرگ های تازه رز و مریم. بو: برخی از شمع ها دارای رایحه معطر مختلفی نظیر: رز، مریم، شببو، و استوقدوس هستند که به این منظور بسیار مناسب می باشند. پیچیدن رایحه خوشبوی این شمع ها در فضای اتاق خواب چیزی جز عطر فضای رمانتیک و عاشقانه را به مشام نمی رساند.

تخت راحت
باید تختی را انتخاب کنید که اولاً در آن راحت باشید و بعد زیبا باشد. سعی کنید یک تشک کاملاً نرم و راحت انتخاب کنید و بعد روی آنرا با ملافه ها و روتختی های زیبا بیارایید. برای تزئین بیشتر تخت هم می توانید از بالشتک های کوچک که در رنگ، سایز، و اشکال مختلف وجود دارند، استفاده کنید. پشه بند حریری که از بالای سقف تا پایین تخت ادامه پیدا می کند نیز در رمانتیک تر کردن فضا به شما کمک کند. تخت را باید طوری تزئین کنید که قلب اتاق خوابتان باشد و مانند ستاره ای در اتاق خواب بدرخشد.

نام فایل: طراحی داخلی اتاق خواب

مشاهده کامل مطلب: لینک به تالار گفتگو

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
.FatiMa

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. بچینگ پلانت گفته؛
    15:54 1394/08/26

    با سلام و سپاس بسیار عالی بود مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0