نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ازدواج موفق / دوره اول /شناخت و بینش

دسته بندی :خانه و خانواده 25 فروردین 1391 peyman2133 1962
ازدواج موفق

مقدمه :
(وقتی بچه بودم چادر مامانمو سرم میکردمو با عروسکام مامان بازی میکردم اما هیچ وقت کسی نبود که نقش بابا رو بازی کنه .من فقط نقش بازی کردم اما این کافی نبود…

وقتی بچه بودم با بابام میرفتم در مغازه بابا میگفت مرد باش برو نون بخر و نون اور خونه باش اما همیشه نون را برای مامان میبردم ….

هیچ وقت نه مامان نه بابا بهم نگفتن زندگی یعنی چی …گفتن اما اونچه لازم داشتم نگفتن..نگفتن خیانت چیه ؟نگفتن وقتی قراره مهریه سنگین بدی باید به چی دقت کنی ….من زندگی کردنو خوب یاد نگرفتن شایدم یاد گرفتم اما آدما رو هنوز نشناختن …. )

(پس از این که پروسه به ظاهر سخت و طولانی مدت خواستگاری از طرف آقا پسر انجام گرفت حالا وقتشه که دختر خانم به فکر فرورفته و تصمیمی قطعی برای آینده روشن خود بگیرد! .
 ….

اما دقیقا این اول دوراهی ..نه ببخشید چند راهی فکر است که آیا میشود یا نمی شود. .آیا این مرد همان شاهزاده رویاهام هست یا نه…آیا این پسر خوشبخت در چارچوب قالب ساخته شده توسط ذهن من قرار میگیرد یا خیر ؟

و انبوهی از سوالات عجیب و غریب دیگر …دقیقا همین جاست که دختر خانم خوشبخت تصمیم میگیرد از دوستان و آشنایان اعم از خاله و عمه و همکلاسی و دختر همسایه که به تازگی عقد کرده است راهنمائی بطلبد . …!

اما دقیقا پس از عملی کردن همین تصمیم بیشتر از قبل گیج میشود که کدام درست است و کدام غلط غافل از این که دنیای من با دنیای خاله و عمه و دختر همسایه از زمین تا مریخ بلکم بیشتر فاصله دارد. ….در اینجا دختر خانم خوشبخت تصمیمی جدی میگیرد و آن این است که بروم به سراغ فالگیرو رمال تا از آینده خبر دهند همین امر باعث میشود که مقادیر بسیار زیادی پول از کف دهد. 

اما در نهایت پس از این که به شدت تردید پیدا کرد که آیا اری یا خیر به فکر مشاوره می افتد که تازه اگر خوش شانس باشد ! به این فکر می افتد. …)

بندگان خوب خدا قبل از این که خواستگار بیاید و یا به خواستگاری بروید اول خودتان و سپس سایر ین را بشناسید…. نگاه کنید در جامعه ی اطراف ..دقت کنید در روابط انسانها و انتخاب کنید جفت خود را نه این که او شما را انتخاب کند و یا اقوام شما را برای او انتخاب کنند درست مثل این که از کاتالوگی انتخاب کرده باشید و سپس آن را به دست اورید …..

و این انتخاب مهم است چرا که قبل از این انتخاب می بایست شما خودتان را با تمام ریز و درشت های رفتاری و کرداری بشناسیدو دقت کنید که فرد منتخب مناسب این ریزو درشت ها باشد…..

ما برای مشاوره ازدواج چندین فاکتور مهم را مد نظر قرار میدهیم و عملا کاری به آنچه که قالب ذهنی نامیدمش نداریم زیرا که این آیتم ها مثل علامت استانداردی است برای ازدواج …)

در جستار می توانیم شناخت مناسبی کسب کنیم از شخصیت خود و شخصیت مناسب برای ازدواج 
_________________________

در فصل اول از این دوره مباحث شخصیتی بررسی می شود در فصل دوم تفاوت های زنان با مردان…شاید در موردبعضی از مطالب آگاهی داشته باشید اما در این دوره قرار شناختی کامل نسبت به موضوع فراهم آید.
بعد از بیان شخصیت ها و کم کاستی های هر شخصیت تستی قرار میدم که شما برای خود میگیرید و نسبت به خود و پارتنر خود آگاهی پیدا میکنید ….

نام فایل: ازدواج موفق / دوره اول /شناخت و بینش

مشاهده کامل مطلب: لینک به تالار گفتگو

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
peyman2133

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0