نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود پایان نامه معماری با عنوان خانه کودک

دسته بندی :پایان نامه مهندسی معماری 31 اردیبهشت 1391 نواندیشان 3816
معماری خانه کودک

شاید واسه خیلی از دانشجویان معماری پایان نامه مثل یه کابوس باشه واسشون و حتی خیلی ها رو یه مدت از خورد و خوراک میندازه.
از موضوع پایان نامه گرفته تا زمان دفاعیه همش دلهوره های گوناگون سراغ آدم میاد و هزار تا فکر به مخ آدم فشار میاره که نکنه استاد پایان نامه رو قبول نکنه، سر دفاعیه باید چیا بگه که استادا قبول کنن و هزار تا بدبختی دیگه.

از زمانی که وب سایت رو راه انداختم با تعداد زیادی از دانشجویان آشنا شدم که خیلی ها ازم پایان نامه می خواستن و حتی حاضر بودن با قیمت های بالا یه پایان نامه رو ازم بگیرن که دیگه مشکلی نداشته باشن اما چون که پایان نامه مث نقشه نیستش که دست همه باشه و هر کسی به خودش مربوط میشه خدا رو خوش نمیاد بیام و پایان نامه یه نفر رو بفرشم به یکی دیگه.( پس ازتون خواهش می کنم درخواست پایان نامه نکنید )

خیلی ها همون اول کار گنگ می مونن که چی رو واسه پایان نامه چه موضوعی رو انتخاب کنن که یه قول معروف دهان پر کن باشه و استاد رو راضی کنه که دیگه به موضوع گیر نده ، حالا که استاد هم راضی میشه تا بدبختی ها شروع میشه ، بعضی ها که نبوغشون گل کرده و موضوع های آنچنانی رو واسه پایان نامشون انتخاب کردن تو این مرحله گیر می کنن. ( آخه بگو آدمیزاد بیکار مجبوری این جور طرح ها رو بدی )
بعضیا که باهام تماس می گیرن و درخواست پایان نامه و نقشه میکنن خدا شاهده یه چیزایی رو به آدم می گن که مخم صوت میکشه از شنیدنش و حتی خودشون هم فقط از روی یه اسم که از یه جایی تو فیلم دیدن و شنیدن این موضوع رو انتخاب می کنن.
چند وقت پیش یه دانشجویی تماس گرفت و میگن نقشه ( ک ا ز ی ن و ) می خوام واسه پایان نامم ، منم ازش پرسیدم مگه تو ایران چنین مکان هایی هم داریم که جواب داد مگه نداریم!!!!!!!! ( بیچاره با رستورانی که یه بخش کافی شاپ هم داشته باشه قاطی کرده بود.)
یا اینکه چند روز پیش هم یه خانومی تماس گرفت و گفت طرح مطالعات زندان می خوام ( آخه بگو دختر کجای جهان دیدی که جتی یه بازداشتگاه رو بدن دست یه آدم معمولی طراحی کنه و اصلا این جور جاها رو کی قبول داره ؟ خلاصه از این حرفا بگذریم اینکه ازتون خواهش می کنم از پایان نامه واسه خودتون یه غول بی شاخ و دم نسازید ( اونایی که پایان نامه رو تموم کردن این حرف من رو می فهمن )

از این حرفا گذشته یکی از سخت ترین بخش های یک پایان نامه رساله ( مطالعات معماری ) اون هستش که تا وقت واقعا زیادی رو به خودش اختصاص میده. خیلی ها هم توش گیر می کنن که حتی نمی دونن از کجا شروع کنن به همین خاطر هم امروز یه رساله و نقشه های یک پایان نامه معماری کامل رو واستون آماده کردم که ازش نهایت استفاده رو ببرید.

موضوع پایان نامه : خانه کودک
محتویات : رساله کامل به همراه عکس از نقشه های معماری
حجم : حدود ۲۲ مگابایت

نام فایل: پایان نامه معماری با عنوان خانه کودک

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. Hasan Masuodi گفته؛
    20:24 1392/12/11

    عالی بود……….

  2. rihanna051 گفته؛
    22:02 1393/02/13

    سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون
    من یک پایان نامه دانلود کردم اما فایل پسورد داره از کجا باید پسوردشو بگیرم
    ممنون از خدمات عالیتون

    • سلام دوست عزیز
      پسورد تمام فایلایی که پسوردشون ذکر نشده=www.noandishaan.com

  3. mm گفته؛
    22:17 1395/01/15

    سلام
    من نیاز به پایان نامه مجتمع تفریحی توریستی کویر دارم

  4. ستایش گفته؛
    15:37 1396/08/02

    سلام مرسی از راهنمایی خوبتون من هنوز موضوعم مشخص نشده دنبال یه پایان نامه خوبم که زیاد کار نداشته باشه چون شاغلم میتونین کمکم کنین؟ hmsetayesh@gmail.com ایمیلمه ممنون میشم اگر پروژه ای دارین بفرستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0