رفتن به مطلب

پرچمداران

  1. Ali.Fatemi4

    Ali.Fatemi4

    مسئول بخش


    • امتیاز

      20

    • تعداد ارسال ها

      5,835


  2. Mohammad Aref

    Mohammad Aref

    مدیر ارشد


    • امتیاز

      5

    • تعداد ارسال ها

      33,145


  3. Mehdi.Aref

    Mehdi.Aref

    مدیر کل سایت


    • امتیاز

      4

    • تعداد ارسال ها

      4,685


  4. yousef.shahreza

    yousef.shahreza

    عضو جدید


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      2



مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز از زمان دوشنبه, 27 خرداد 1398 در همه بخش ها

  1. 1 امتیاز
    قسمت بعدی از نمودار درختی، Output Control هست توی این قسمت میتونین خروجی هایی مثل تاخیر در جرقه، مقدار حرارت آزاد شده و کار های آماری مربوط به خود راکتور رو کنترل کنین فعلا با این قسمت هم کار نداریم
  2. 1 امتیاز
  3. 1 امتیاز
  4. 1 امتیاز
    در ادامه اسکرین شات هایی از این بخش میبینیم
  5. 1 امتیاز
    همونطور که در نمودار درختی کنار نرم افزار میبینید، گزینه ی بعد از C1-Inlet1 گزینه ی Solver هست! در این قسمت شما میتونین دقت حل و موارد دیگه ای رو وارد کنین ما میذاریم مقادیر به صورت پیش فرض باقی بمونن در تب Advanced موارد پیشرفته تری رو میشه وارد کرد همچنین میشه بحث های آماری رو به حل اضافه کرد
  6. 1 امتیاز
    حالا میتونیم عناصر اضافه توی این واکنش احتراقی قرار بدیم، مثلا نیتروژن اما ما از این کار صرف نظر میکنیم و پنجره رو میبندیم
  7. 1 امتیاز
  8. 1 امتیاز
    و به همین ترتیب برا قسمت های بعدی از همین صفحه همین کار رو انجام میدیم
  9. 1 امتیاز
    توی قسمت Oxidizer Mixture مشخصات و تعداد مول های اکسید کننده رو وارد میکنیم و بعدش دوباره Normalize میکنیم
  10. 1 امتیاز
    بعد از اینکه مقادیر رو وارد کردید کلید Normalize رو بزنید تا مقادیر به صورت درصد کل نوشته بشن
  11. 1 امتیاز
  12. 1 امتیاز
    همونطور که تو عکس دیده میشه ما واکنش دهنده ها رو انتخاب کردیم و به ازای نسبت مولیشون اون ها رو نوشتیم
  13. 1 امتیاز
    با انتخاب مقدار نسبت هم ارزی Tab های جدیدی زیرش باز میشن که شامل -Fuel Mixture یا محتویات سوخت -Oxidizer Mixture یا محتویات اکسید کننده -Complete Combustion Products یا همون محصولات احتراق و -Added Species یا مخلوط های اضافه (علاوه بر سوخت و اکسید کننده) هست
  14. 1 امتیاز
    در قسمت Equivalence Ratio بایستی نسبت هم ارزی رو وارد کنیم نسبت هم ارزی همونجوری که در توضیحات خود نرم افزار هم اومده (توی عکس مشخصه، وقتی موس رو روی اون نگه دارید یه توضیح مختصری براش اومده) به طور خاص اینو میگه که شما همه ی واکنش دهنده هاتون به فراورده تبدیل نمیشه و همیشه مقداریش به صورت تبدیل نشده باقی میمونه ما در ایجا این نسبت رو 1 گرفتیم! یعنی همه ی واکنش دهنده ها به فرآورده تبدیل میشن:gnugghender:
  15. 1 امتیاز
    با باز کردن Tab از صفحه ای که باز شده بود یعنی تب Species Specific Properties وارد قسمتی که گفتم میشیم (عکس زیر):
  16. 1 امتیاز
    در روند طرح سوال برای پروژه اصلی ترین قسمت همینه که الان بهش اشاره میکنم یعنی تا این مرحله شما شرایط واکنش رو وارد کردید و حالا میخواید خود واکنش مورد نظرتون رو وارد نرم افزار کنین در ادامه اسکرین شات هایی که گرفتم رو براتون میذارم همونطور که قبلا هم گفتم واکنش مورد نظر ما واکنش CH4 با اکسیژن هست
  17. 1 امتیاز
    ما یک استاد کاملا جدی(تریپ جذبه) داشتیم که همیشه از خودش تعریف میکرد،یکبار سر کلاس که جلسه آخر محسوب می شد شروع کرد به خاطره تعریف کردن(در کمال تعجب همه ی بچه ها)،خلاصه بقدری خاطره اش بی مزه و مزخرف بود که نگو، خودش شروع کرد به خندیدن ما هم به بی مزگی اش کلی خندیدیم خلاصه همه به این نتیجه رسیدیم که همون بهتر تو این 2 ترمی که باهاش درس داشتیم هیچوقت خاطره تعریف نکرد
  18. 1 امتیاز
    یکی دیگه که امروز اتفاق افتاد... این ترم یه استادی داریم یه جورایی اهل دله...! دو تا از درسامو "فرآیندتصادفی و رگرسیون" باهاش دارم...تو 3 ساعت کلاس 1 ساعت تمام روضه می خونه...خودش امروز میگفت من بابام روحانیه تو خونمه برم بالا منبر...! انصافا حرفاشم باحاله اما نه واسه کلاس ریاضیات که کلا تو همون 3 ساعتشم محاله برسه کتاب و تموم کنه...! این استاد اول ترم سرکلاس گفتش هرکدوم از بچه ها که حواسش نباشه گوشیشو سایلنت بذاره و سر کلاس گوشیش زنگ بخوره هفته بعدش باید شیرینی بیاره سرکلاس...! امروز سر کلاسش بعد اینکه یه کم حرف زد تا خواست درسشو شروع کنه گوشیش زنگ خورد تمام کلاس یهو از خنده رفت هوا ...رفت بیرون گوشیشو جواب داد وقتی اومد تو کلاس همه شروع کردن که استاد حالا باید شیرینی بدین... استادم گفت : من رو حرفم هستم ... اما یه پیشنهاد میدم...بین شیرینی و 5/0 نمره یکیشو انتخاب کنین...! ماهم راضیش کردیم عوض شیرینی به هرکدوممون امتحان پایان ترم 1 نمره بده...! "به افتخــــــــــــار همه ی استادای باحال دوست داشتنی هوووووووورااااااااااااا"
  19. 1 امتیاز
    اسفند 83 دانشگاه ما قانونی گذاشت که میشد با 25 میلیون تومن مدرک گرفت ، این برای ماهایی که با کلی خر خونی رفته بودیم دانشگاه و خیلیم مغرور بودیم خیلی سنگین بود، هم زمان با امتحانات میان ترم همه دانشگاه سراپا اعتصاب شد ، کلاسا تعطیل و امتحانا لغو این برای دانشگاه ما که امتحاناش یک ثانیه هم جابجا نمیشد خیلی سنگین بود ، شبا میرفتیم جلو ساختمون مرکزی تحصن میکردیم و دخترا هم پلاکارد میساختن ، اتحاد بین بچه ها مثال زدنی بود خرخون ترین بچه ها هم به تحصن پیوسته بودن ، اون سال حتی بچه های خوابگاهی رفتن به شهراشون رو به تعویق انداختن و سفره هفت سین رو تو جمع بچها پهن کردیم، واقعا چه روزایی بود دانشجو هم دانشجوی اون دوره . . . . .. .
  20. 1 امتیاز
    ویژه مسکن اجتماعی با رویکرد مسکن اقشار کم در‏آمد شماره نشریه: 69 تاریخ انتشار: زمستان89 سرتیتر مطالب: گفتار سردبیر، ابوالفضل مشکینی، ص4- نقد و آسیب‏شناسی سیاست‏گذاری و برنامه‏ریزی عملیاتی مسکن مهر در ایران، کیومرث حبیبی، مصطفی بهزادفر، کمال ترابی، وحید محکی، ص6- مسکن مهر؛ همگامی با رشد شهر یا تحمیل گستره‏های برنامه‏ریزی نشده به آن، امیرحسین پورجوهری، ص14- اعطای حق نگهداشت مسکن روشی برای مواجه با چالش مسکن شهروندان کم درآمد شهر، آتوسا مدیری، نیکو مدقالچی، ص18- برآورد نا برابری مسکن در استان هرمزگان با استفاده از ضریب جینی، ابوالفضل مشکینی، کرامت‏الله زیاری، فریاد پرهیز، علیرضا غلامی، ص28- تحلیل برنامه‏ریزی بخشی(اقتصادی) و برنامه‏ریزی فضایی در نظام برنامه‏ریزی ایران(مطالعه موردی: مسکن مهر در شهرهای جدید)، کرامت‏الله زیاری، ناهید سجادیان، ماندانا مسعودی‏راد، ص34- مروری بر طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25000 نفر، اکبر پرهیز، ناصر شاهدی، ص44- آسیب شناسی طرح مسکن مهر، محمد جواد غلامی، ص50- بررسی عوامل طراحی تأثیرگذار بر هزینه‏ ساخت مجموعه‏های مسکن مهر و بهینه‏سازی طرح‏ها، سید مجتبی حسینعلی‏پور، محبوبه شریعتی‏نیا، ص56- رهن‏کاری مکان، تجربه‏ای نو در بخش مسکن، تایماز لاریمیان، محمدرضا درودی، ص70- فرآیند طراحی یک مکان با هویت، راضیه رضازاده، بهاره حیدری، ص80- تحلیل روند توسعه فضایی شهر بجنورد به منظور ارائه راهکارهای بهبود وضعیت مسکن شهری(با تأکید بر رشد هوشمند)، مهین نسترن، حمیده محمدزاده تیتکانلو، محمدرضا ضمیری، ص90- تعیین عوامل پایداری اجتماعی-فرهنگی در طراحی مجتمع‏های مسکونی اقلیم سرد و خشک ایران- مطالعه موردی اردبیل، اسماعیل ضرغامی، حمیدرضا عظمتی، بهرام صالح صدقپور، کاظم قلیزاده، ص98- نقش گزینش گیاهان در منظر‏سازی پایدار، سید مجید مفیدی، ندا صحراگرد‏منفرد، ص106- نگاهی به برنامه مسکن و برخی مسائل شهرسازی و معماری مربوطه به آن، بهرام صالحی، ص 112- معرفی بنا، هاشم هاشم‏نژاد، ساناز شبیری، ص116- در جهان معماری، آزاده شهچراغی، عاطفه واحدی، ص124- معرفی کتاب، اعظم ادهمی، ص134.
  21. 1 امتیاز
    مباحثی در شهرسازی و معماری شماره نشریه: 68 تاریخ انتشار: پاییز 89 سرتیتر مطالب: گفتار سردبیر، ابوالفضل مشکینی، ص4، تعامل نظر و عمل در جهت‏گیری فرایند طراحی معماری فولدینگ، محمد جواد مهدوی‏نژاد، غزل ابوالوردی، ص6، راهکارهای عملی شاخصه‏های پایداری در معماری ایران (نمونه موردی: خانه بروجردیها)، رفیعه فرشچی، ص12، تحمیل معماری به مسیر توسعه پایدار، سمر حقیقی بروجنی، ص20، تضاد مولدها تعامل مولد میان گذشته تاریخی و تفکرات نوین، محسن کمالی، ص26، نقش ساختاری سکانس در ادبیات معماری، سید باقر حسینی، نارملا نیکنام، ص36، ردپای جستجوی کودکی «محیط یادگیری انعطاف‏پذیر»، کریم مردمی، مهسا دلشاد، ص46، مطالعه نقش فضای باز در معماری سنتی ایران، جهت بهبود و ارتقاء معماری معاصر، زهرا احمدی، ص52، نگرشی بر ویژگی‏ها و معیارها در طراحی مسکن سالمندان با رویکردی نو به «پیوند نسل‏ها»، هاشم هاشم‏نژاد، فائزه حبیبی، ص60،تبیین مفهوم کدهای فرم-بنیاد و جایگاه آن در جنبش نوشهرسازی، سلمان مرادی، الناز امیرهدایی، ص70، کاربرد ابعاد رویه‏ای طراحی شهری در تدوین چشم انداز، رحمان تفهمی،ص82، فرایند طراحی راهبردی باغ سنگی با برداشتی از عرفان نهفته در شاهنامه (هفت خان رستم) و کوهستان، مطالعه موردی: پارک فردوسی در دره جمشیدیه (تهران)، محمدرضا بمانیان، نینا الماسی‏فر، ص90، بازشناخت مناسبات باغ ایرانی در روند شکل‏گیری شهر اصفهان از دوران تیموری تا صفوی، محمدرضا لیلیان، مهدیه عابدی، ص100، توسعه محلی و منطقه‏ای، از چه نوع و برای چه کسانی؟، ابوالفضل مشکینی، حجت‏الله رحیمی جق‏جقی، اکرم تفکری، ص106، بررسی موانع و فرصت‏های اقتصادی و اجتماعی در نوسازی و بهسازی بافت‏های فرسوده شهری؛مطالعه‏ای در مقیاس محله (نمونه موردی محله جوانمرد قصاب)، احمد پور احمد نوشین پاکدوست، ص116، «راهکارهایی جهت رفع مشکلات موجود در مدیریت شهری ایران» (دولت محلی جایگزین مدیریت محلی)، مارال ذولقدر، علی پیمانی، ص122، رتبه‏بندی سکونتگاه‏های روستایی به روش شاخص ویژگی و سطح‏بندی آن‏ها با قاعده پیشنهادی استورگس (نمونه موردی: سکونتگاه‏های روستایی بخش خرمدشت)، مهرشاد خلج، سمیه گرمرودی، ص130، ضرورت مطالعه مرکز، نظام جامع (یکپارچه) پایش توسعه کالبدی، ابوالفضل مشکینی، ناصر بنیادی، ص135، بررسی طرح‏های کالبدی اجراء شده در روستای زاویه سفلی، محسن سرتیپی‏پور، سلیمان راسق‏قزلباش، ص138، ارایه مبانی پایه‏ای گذر از محتوی به کالبد معماری در «شهر الکترونیک»، محسن فیضی، محمدعلی طبرسا، امیررضا کریمی‏آذر، ص144، معرفی بنا، زهره فراهانی، ص148، در جهان معماری، ص156، گزارش، محمدعلی طبرسا، ص162، گزارش، یاسر میری، ص166، معرفی کتاب، اعظم ادهمی، ص170
  22. 1 امتیاز
    من به جاي استاد بودم نمي زاشتم بري ولي طول ترم هي تو كلاس حالتو مي گرفتم آخرش هم مي نداختمت . به استاداي ديگه هم مي گفتم حالتو بگيرن..
  23. 1 امتیاز
    یه بار از استاد اخلاق پرسیدم چرا اسلام تو عربستان ظهور کرد بس چرا ایران نیومد...گفت اسمت چیه //گفتم بابک ...گفت آخر ترم میدونی چرا؟؟؟ آخر ترم کل دا4 کلاسی که با اون اخلاق داشتند همه شدند بالای 15 من هم شدم 9 تمام...فقط من مونده بودم.... یه بار هم قبل انتخابات ریاست جمهوری من مچبند سبز با پیراهن سبز پوشیده بودم حراست گفت دفعه بعد لباستو عوض کن من هم اینکارو نکردم ...منو از دفتر انظباطی خواستن من باز عوضش نکردم...کلی هم با هم کل کل کردیم کم مونده بود درگیر شیم....فرداش رفتم دانشگاه درست جلوی در نگهبانی نوشته بود تو یه مقوای بزرگ دانشجویان محترم مخصوصا آقای بابک...از مچ بند با هر رنگی به هیچ عنوان استفاده نکنید خلافه قوانین دانشگاهه؟؟؟؟؟؟؟؟
  24. 1 امتیاز
    یه استاد داشتیم که باهاش ریاضیات مهندسی برداشته بودم ولی ازش خوشم نمیومد نامرد وقتی میومد کلاس انگار پسرا آدم نیستند فقط به دخترا درس میداد من هم چن جلسه رفتم کلاس و دیگه نمیرفتم عوضش زحمت حاضری رو انداخته بودم گردن دستان هر جلسه یکی عوض من حاضر میگفت این از این کلاس ................ با این ارازل تو کلاس رآکتور هم باهم بودیم . استاد رآکتور هم که کنه میگفت هر کی غیبت غیرموجه داشته باشه . . . . . حسابش با کرام الکاتبینه حالا از شانس چرت ما یه بازی لیگ افتاده وسط هفته و ملت حاضر شدند برن استادیوم من هم چون نماینده کلاس بودم و با استاد رودروایسی داشتم قید استادیوم رو زده بودم یهو یادم اومد که بابا امروز ؤاکتور داریم و با استاد فلانی به ارازل گفتم اساد رو چیکار میکنین پس؟ گفتند تو عوض ما حاضری میزنی همانطور که ما عوضت تو ریاضی حاضری میزنیم دیدم چاره نیست گفتم چشم استاد هم دید محیطیش کم بود و زیاد نمیتونست ردیفها رو ببینه (میگفتند تو جوونی عاشق یه دختر شده و دختره بهش نارو میزنه و این هم رگش رو میزنه و به این روز میفته ! مجرد مونده بود نامرد ) آقا این استاد اومد کلاس و شروع کرد به حضور غیاب دو نفر رو رد کرده بودم که رسید به سومین ارازل دیدم ای بابا بقیه ارازل همه شون تو لیست پشت سر همه اسامیشون آقا استاد هی اسم یکی از ارازل رو میخوند و من هم هر دفه با یه صدایی حاضر میگفتم ملت هم که دیگه پخش زمین آقا من گرم حاضر حاضر گفتن بودم که نگو استاد رسیده به اسم یه دختر استاد : خانوم مهسا فلانی من : حاضر استاد آقا کلاس منفجر شد ملت ازبس اشکاشون رو با دستمال کاغذی پاک کرده بودند سطل زباله به اون گندگی تا نیمه ر شده بود از دستمال
  25. 1 امتیاز
    خاطره ای که میخوام تعریف کنم از استادیه که باهاش استاتیک و مقاومت مصالح داشتم این استاد مدیر گروه بچه های پترو شیمیه و این خاطره رو از کلاس مکانیک سیالاتش که دوستامون بودن تعریف میکنم تعداد کل دانشجوهای این استاد 14 نفر بودن خلاصه روز امتحان میان ترم فرا میرسه و بچه ها یکی پس از دیگری وارد کلاس میشن و امتحان استارت میخوره جلسه امتحان بدون هیچ دانشجوی غایبی برگزار میشه میگذره و بعد از 2 هفته استاد میاد سر کلاس که نمره ها رو اعلام کنه به بچه ها میگه ,کلاستون چند نفرس؟ بچه میگن 14 تا میگه عجیبه ولی من 15 تا برگه داشتم که تصحیح کنم و اونی که نمره کامل رو گرفته برگش اسم نداره :w127: خلاصه استاد گرامی اسم همه دانشجوها رو میخونه و نمره ها رو اعلام میکنه میرسه به اون برگه ای که نام نداره و نمره کامل گرفته بعد از 1 ساعت فکر کردن استاد میفهمه که این همون جواب سوالا بوده که خودش نوشته بوده واسه تصحیح اوراق :ws47: بنده خدا تو دانشگاه به القاب زیادی معروف شد
×