رفتن به مطلب

namaparcham

عضو جدید
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره namaparcham

  • درجه
    کاربر تازه وارد
  • تاریخ تولد 9 آذر 1378

اطلاعات شخصی

  • نام واقعی
    نما پرچم
  • جنسیت
    مذکر
  • محل سکونت
    تهران
  • تخصص ها
    چاپ و تبلیغات

اطلاعات شغلی و تحصیلی

  • رشته تحصیلی
    مدیریت
  • مقطع تحصیلی
    لیسانس
  • دانشگاه محل تحصیل
    پیام نور
  • شغل
    چاپ و تبلیغات
  1. namaparcham

    روبان و گردن آویز

    درباره روبان و گردن آویز نمایشگاهی و مزایای بارز آن چه می دانید؟ آیا می دانید این نوع آویز پرکاربرد و محبوب با نام های مختلف دیگری چون: بند آویز نمایشگاهی، گردن آویز نمایشگاهی، روبان و... نیز شناخته می شود و معمولاً از آن برای معرفی و شناساندن هویت و حرفه یک سازمان و نهادی استفاده می گردد؟ به طور کلی در صنعت مد و زیبایی دانستنی های بسیاری درباره روبان و گردن آویز گفته می شود. این آویز که یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین مدل های تبلیغات است در انواع طرح های مختلف وجود دارد و با کاربرد وسیع و گسترده ای که دارد نیاز بسیاری از شرکت ها و سازمان ها را برای برگزاری انواع مراسمات تشریفاتی برطرف نموده است. روبان و گردن آویز که با نام ها و اصطلاحات مختلفی نظیر بندآویز نمایشگاهی، بند گردن آویز، بند کارت آویز و... شناخته می شود تمامی آن ها شما را به چیز می رسانند. آن هم این است که از آن به منظور اتصال دادن کارت های شناسایی پرسنل و کارمندان یک شرکت به هنگام آویختن آن بر گردن استفاده می گردد. این مزیت و استفاده های متنوع این گردن آویز باعث شده طراحان شرکت های مختلف با هم در طراحی و تولید آن به رقابت بپردازند. هدف تمامی آنان در این رقابت بیشتر تمرکز بر روی کیفیت و شفافیت طرح ها و مدل های متنوع آن است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید برای تمامی کارکنان و کارمندان خود روبان و گردن آویز یک دست و با کیفیت خریداری کنید با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کامل تری دراین باره کسب کنید. معرفی روبان و گردن آویز به طور کلی روبان و گردن آویز به یک مدل آویز و حلقه اتصال گفته می شود که پرسنل و کارکنان یک سازمان از آن برای شناساندن شرکت و معرفی هویت خود به دیگران استفاده می کنند. به طور مثال حتماً برایتان پیش آمده که وارد یک سازمان یا نهاد، سالن کنفرانس و یا هرگونه مراسم تبلیغاتی دیگر شده اید و اگر به کارمندان و پرسنل آن دقت کرده باشید متوجه می شوید که تمامی آنان برای معرفی خود و شناسایی هویت مربوط به نقشی که دارند معمولاً از کارت هایی که به روبان یا گردن آویز متصل هستند بر روی گردن خود استفاده می کنند. به واقع آن ها با استفاده از این روبان که به آن گردن آویز نمایشگاهی نیز گفته می شود تمامی مشخصات فردی و شناسایی مربوط به نهاد، شرکت و سازمانی که در مشغول به یک حرفه مشخص شده هستند را به همه مردم نشان می دهند. همان طور که از نامش هم آشکار است روبان و گردن آویز یا همان گردن آویز نمایشگاهی یک بند نسبتاً باریک با رنگ های متنوع است که به صورت کاملاً آویز بر روی گردن قرار می گیرد. این آویز به واقع یک محصول کاملاً تبلیغاتی است و یکی از پرکاربردی ترین مواردی است که با استفاده از رنگ، طرح و مدل آن به سرعت متوجه حرفه، صنف، برند و محصول یک شرکت خواهید شد. از همین رو در انواع مکان های مختلفی نظیر: نمایشگاه، سمینار، مراسمات رسمی، فروشگاه های مختلف، سازمان های گوناگون و… از آن استفاده می شود. اگر شما هم به دنبال یک مراسم شکیل و کاملاً رسمی هستید یا اینکه می خواهید اعضا و کارکنان شرکت خود را متفاوت از بقیه افراد نشان دهید بهتر است از روبان و گردن آویز یا گردن آویز نمایشگاهی استفاده کنید. اما فراموش نکنید این بند که در ظاهر بسیار ساده و معمولی به نظر می رسد جزو اولین و مهم ترین چیزهایی است که در همان نگاه اول به چشم مخاطبانتان می آید. پس بدانید که انتخاب مناسب آن بسیار حائز اهمیت است. انواع روبان و گردن آویز در گذشته روبان و گردن به صورت کاملاً معمولی و ساده تولید و مورد استفاده قرار می*گرفت. به واقع هیچ نوع طرح و چاپی بر روی آن ها قرار نمی*گرفت. از این رو همواره به صورت بندهای رنگی بسیار ساده تولید و به بازار عرضه می شد. اما امروزه به موجب طیف وسیع و تنوع بالای صنعت هنر، زیبایی و چاپ تولید و چاپ روبان و گردن آویز در انواع مدل ها و طرح های مختلف صورت می گیرد. به جرات می توان گفت کیفیت چاپ روبان و گردن آویز امروزه بسیار بالا است. زیرا هیچ گونه محدودیتی برای آن از لحاظ تعداد رنگ و جنس وجود ندارد. از همین رو بر روی این نوع آویز نمایشگاهی می توان برای چاپ آرم و لوگو، نام برند، نام محصول، نام شرکت، شناسایی کارکنان و یا هر چیز دلخواه دیگری استفاده کرد. این نوع روبان نمایشگاهی به گونه ای طراحی و تولید می شوند که چاپ و تولید بسیار حرفه ای و بدون نقص داشته باشد. از همین رو به راحتی می تواند نظر مخاطبان مختلف را به سوی خود جلب کند. چاپ روبان و گردن آویز معمولاً تولید و چاپ روبان و گردن آویز یا همان گردن آویز نمایشگاهی به روش های متنوع و مختلفی صورت می گیرد. از جمله انواع آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: سیلک اسکرین این روش یکی از رایج ترین انواع چاپ گردن آویز نمایشگاهی است که قیمت های بسیار ارزان و به صرفه دارد. اما لازم است بدانید این نوع روبان و گردن آویز در مقایسه با نمونه های مشابه خود تولید و چاپ نسبتاً دشواری دارد و معمولاً در زمان چاپ طرح های مختلف آن ضایعات زیادی هم به بار می آورد. همچنین ممکن است بیش از یک رنگ به سختی بر روی آن چاپ شود. چاپ حرارتی یا سابلیمیشن چاپ حرارتی یا سابلیمیشن یکی دیگر از انواع روش های تولید و چاپ روبان و گردن آویز است که دست تمامی تولیدکنندگان مختلف را برای هر نوع چاپی با مدل و طرح های مختلف بدون محدودیت رنگ باز می گذارد. از همین رو می توان بر روی آن هر نوع تولید و چاپ با مدل های مختلف را انجام داد. در چاپ حرارتی یا سابلیمیشن بر خلاف روش های دیگر چاپ گردن آویز نمایشگاهی، از شابلون و کلیشه استفاده نمی شود. همچنین تمامی طرح ها یا نوشته های مشتریان به وسیله کاغذ مخصوص و با حرارت ملایم بر روی آن چاپ می گردد. شاید به همین دلیل است که به این روش چاپ روبان، چاپ حرارتی یا سابلیمیشن گفته می شود. چاپ روبان و گردن آویز به چه دلیل اهمیت دارد؟ به طور کلی چاپ روبان و گردن آویز از جهات گوناگونی دارای اهمیت می باشد. زیرا امروزه دیگر مانند سال های قدیم نیست که کارکنان و پرسنل یک محیط تنها با استفاده از یک روبان ساده برای شناسایی خود استفاده می کردند. بلکه امروزه با چاپ روبان و گردن آویز در انواع طرح ها و مدل های گوناگون، می توان از آن ها برای آرم، لوگو، برند مخصوص به یک مکان استفاده کرد. یکی دیگر از دلایل اهمیت چاپ روبان این است که انتخاب رنگ های متنوع آن به شیوه ای است که علاوه بر زیبایی و شکیل بودن می تواند مرتبط به هویت خاصی تولید شود و توجه و نظر مخاطبان را به سوی خود جلب کند.
  2. namaparcham

    هدایای تبلیغاتی

    هدایای تبلیغاتی بهترین روش و همچنین مقرون به صرفه ترین روش برای معرفی شرکت یا شخص می باشد که نام یا برند شرکت بر روی محصولات حک می شود؛ که بیشتر این هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها و کنفرانس ها اهدا می شود و از توانایی های شما در ذهن کاربران تصویری پایدار ایجاد می کند. همه ما عاشق گرفتن هدیه و تخفیف هستیم و این کار حالمان را خوب می کند. با دادن هدیه تبلیغاتی به سمت افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر برویم. با استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان شرکت ها حسن شهرت پیدا می کنند و بر سر زبان ها می افتند. تأثیر هدایای تبلیغاتی در بازاریابی هدایای تبلیغاتی یکی از روش های برندینگ در ایران است که تأثیر به سزایی در معرفی برند دارد. در دنیای امروزی برای زنده ماندن در دنیای تجارت به یک استراتژی خوب نیاز دارید. هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین استراتژی ها برای افزایش آگاهی از برند در بازار است. به واقع این روش برای مدت های طولانی می تواند یک روش بازاریابی مقرون به صرفه باشد. معمولا برای دست یابی به نتایج بهتر اکثر بازاریابان از هدیه تبلیغاتی مارک دار استفاده می کنند تا گیرندگان بتوانند این هدایا را ماه ها استفاده کنند و مشتریان را با کسب و کار خود درگیر کنند. از آنجایی که مهم*ترین وظیفه کسب و کارها جلب توجه مشتریان است تا بتوانند نظر آن ها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. به همین علت یکی از راه های اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتریان ارائه هدیه های جذاب و خوب به مشتریان است. تبلیغات تلویزیونی و بنرها فقط برای چند لحظه است و به زودی از جلو چشم بیننده پاک می*شود ولی هدایای تبلیغاتی مدت ها نگه داری می شود. شرکت ها یا افراد می توانند انواع هدایای تبلیغاتی و بازاریابی را با چاپ و یا حک نام شرکت، لوگو، شعار و جزئیات تماس آن هدیه را سفارشی و اختصاصی نمایند. به این ترتیب این هدایا به بیلبوردهای سیاری تبدیل می شوند که در هر نقطه ایی که مخاطب شما قرار دارد می تواند شرکت یا محصولات شما را تبلیغ کند. مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی امروزه بازاریابان به دنبال هدایایی می گردند که جزء نیاز روزانه گیرندگان باشد. ولی بازاریابان خلاق علاوه بر پر کاربرد بودن به دنبال کیفیت و منحصر به فرد بودن نیز هستند. مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی در تجارت و کسب و کار شما عبارتند از: بازاریابی مؤثر و ارزان شناخت سریع برند چون مشتریان با دیدن برند محصولات و سرویس های شما را به یاد می آورند. در معرض دید بودن برند برای مدت طولانی در نقش کارت ویزیت شما عمل می کند که با این راه تجارت خود را به مشتریان خود معرفی می کنید. وفاداری مشتری که اگر هدیه تبلیغاتی با کیفیت باشد دلیل محکمی برای داشتن محصول با کیفیت است. هدایای تبلیغاتی ایجاد تنوع می*کند دیگر کارت های ویزیت و فعالیت های تکراری منسوخ شده است. هدایای تبلیغاتی ارزان می تواند با سرمایه گذاری کم سودمند باشد مثل دادن یک خودکار تبلیغاتی یا یک لیوان دادن هدیه تبلیغاتی کارآمد و با کیفیت به پرسنل روحیه را افزایش می*دهد و باعث بازدهی بیشتر می شود. هدایای تبلیغاتی قبل از فروش بعضی از شرکت ها یا افراد وقتی خدمت یا محصولی جدید را روانه بازار می کنند نمونه ای از آن محصولات را در به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. اهدای هدایای تبلیغاتی و بازاریابی قبل از فروش بسیار روشی کارآمد و سودمند است و شامل همه نوع محصول و خدمات می شود و اگر مشتری از محصول یا خدمت راضی بود می تواند خرید و مصرف را تکرار کند. در بعضی از فروشگاه ها بسته هایی رایگان از محصول را به عنوان هدیه به مشتریان خود می دهند. مثلاً شرکت آمازون بسته های رایگان کتاب های پر فروش را در اختیار خوانندگان قرار می دهد تجربه نشان داده که بیشتر افراد تمایل به خرید مجموعه هایی دیگر از این نمونه ها شده اند. هدایای تبلیغاتی خاص پیدا کردن هدایای تبلیغاتی متناسب با نیاز مشتری همیشه کاری آسانی نیست. با توجه به این که بیشتر افراد به هدایای معمولی و عام بیشتر نظر دارند هدایای تبلیغاتی خاص کمتر مور توجه قرار می گیرد. در صورتی که تأثیرگذاری و اثر بخشی این نوع هدایا بیشتر است. هدایای تبلیغاتی خاص معمولاً لوکس و نفیس بوده و دارای ارزش مادی و معنوی بالایی هستند هدایایی که بتواند به عنوان هدیه بازاریابی خاص معرفی شود مخصوص افرادی است که می خواهند استراتژی متفاوتی را انتخاب کنند این دسته از محصولات به زودی فراموش نخواهند شد. هدایای تبلیغاتی خلاقانه همیشه نیازی نیست هدیه شما نفیس و گران باشد. هدایای تبلیغاتی خلاقانه حتی با هزینه کم هم می تواند تأثیرگذار باشد. مهم*ترین اصل در میزان اثربخشی هدایای تبلیغاتی نوع انتخاب شما است و اصراری برای استفاده از هدایای تبلیغاتی نفیس با ارزش مادی بالا وجود ندارد. انتخاب درست هدیه تبلیغاتی، تأثیر فوق العاده ای در راستای برندینگ کالا یا شرکت می گذارد. با هدایای تبلیغاتی خلاقانه و نوآورانه در هنگام عرضه یک محصول یا خدمات جدید موفقیت و افزایش فروش آن کالا یا خدمات را تقویت نمایید زیرا هدایا توجه عمومی را جذب می کنند و به معرفی جنبه های جدید کسب و کار شما کمک می کنند. تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کار یکی از قدیمی ترین روش های بازاریابی تهیه محصولاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی و حک کردن لوگو یا نام شرکت یا فرد بر روی محصولات است که یکی از بهترین روش های ماندگاری برند در ذهن مشتری است. در هنگام تهیه هدیه تبلیغاتی در عرصه کسب و کار باید نکاتی را مد نظر بگیریم از جمله این نکات عبارت اند از: هدیه تبلیغاتی مفید و قابل*استفاده باشد و افراد آن را نگه دارند و از آن استفاده کنند در نمایشگاه ها بیشتر شرکت ها و کسب و کارها هدایای خود را ارائه می دهند اینکه آن هدیه یک کالای لوکس یا یک خودکار باشد تقریباً ریسک یکسانی دارد بعضی هدیه ها ممکن است کوتاه مدت مثل یک لیوان نوشیدنی در یک نمایشگاه باشد و یا بلند مدت برای مشتریان ثابت باشد. به خدمت یا محصول مربوط به کسب و کار شما مربوط باشد اینکه هدایای تبلیغاتی شما مربوط به محصول تبلیغی شما باشد امری بسیار مهم است مثلاً اگر متخصص زیبایی هستید بر روی یکی از محصولات زیبایی لوگو خود را بزنید یا مثلاً برای شرکت های مواد غذایی ظرف نوشیدنی می تواند جزء هدایای تبلیغاتی باشد ولی اگر هدیه ربطی به محصول تبلیغی شما نداشته باشد چندان مؤثر واقع نمی شود. در نهایت محصول و کسب و کار شما را به خوبی نشان دهد همیشه نیاز به دادن هدیه بلند مدت نیست همین که هدیه شما به خوبی معرف شرکت یا محصول شما باشد موفقیت آمیز است و از دادن هدیه های معیوب و ناکار آمد خودداری کنید چون تصویر گیرنده نسبت به شما را مخرب می کند.
×
×
  • جدید...