بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)
تبلیغات
آفرینش

تهران سازان

جملات کاربران:
برخی از محصولات فروشگاه نواندیشان بهترین مدیر، مسئول و کاربر انجمن در مردادماه
بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)طرح توجیهی کویرنوردی یزد بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)نقشه کد کامل تهران به صورت قطعه بندی شده بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)مجموعه کامل آموزش Solidworks بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206) بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)
بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)نقشه gis منطقه 1 تهران بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)نقشه کد نقشه gis منطقه 15 تهران بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)نقشه gis منطقه 17 تهران
بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)نقشه gis منطقه 2 تهران بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)نقشه GIS کل تهران بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)نقشه gis منطقه 6 تهران
بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)نقشه gis منطقه 3 تهران بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)نقشه gis منطقه 11 تهران بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)نقشه gis منطقه 12 تهران sam arch آرتاش

جديد ترين اطلاعیه های انجمن نواندیشان و اخبار همایش ها و مطالب علمی را از این پس در کانال تلگرام نواندیشان دنبال کنيد

درخواست و دانلود مقالات علمي رايگان | فهرست آموزش های گروه انقلاب آموزشی | مسابقات تالارها | ترجمه مقالات تخصصی با قیمت دانشجویی
صفحه 9 از 10 نخستنخست ... 5678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 90 , از مجموع 91

موضوع: بررسی خطوط تولید موتورهای tu3 و tu5 (موتور 206)

  1. #81
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    28-08-2009
    نوشته ها
    179
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    3 سپاس در 3 پست
    امتياز:203Array

    پیش فرض

    ايستگاه 2350
    نصب کردن سيستم جرقه وسنسور ضربه و لوله بخار روغن
    بعد از بستن سيستم جرقه، دو عدد پيچ آن سفت مي شود. سپس سنسور ضربه نصب شده و توسط ابزاري مخصوص سفت مي شود.



    ايستگاه 2360
    تست نشتي مجاري آب
    دو درپوش بر روي مجاري ورودي و خروجي قرارداده و سپس تست نشتي بوسيله دستگاه و واردکردن هواي پر فشار انجام مي شود.

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
    آفرینش گستر
     

  3. #82
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    28-08-2009
    نوشته ها
    179
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    3 سپاس در 3 پست
    امتياز:203Array

    پیش فرض



    ايستگاه 2370
    تست نشتي مجاري روغن
    اتصالات، سه دريچه ورود و خروج هوا را مي بندند و بعد از نصب درپوش بر روي مجاري روغن و اگزوز تست انجام مي شود.

  4. #83
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    28-08-2009
    نوشته ها
    179
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    3 سپاس در 3 پست
    امتياز:203Array

    پیش فرض



    ايستگاه 2380
    ريختن روغن و چسباندن برچسب بر روي موتور
    بوسيله پمپ، روغن داخل موتور ريخته و درپوش آن را مي گزارند. کمي جلوتر موتور به پالتهاي مخصوص حمل ،منتقل شده و به سمت تست گرما(Hot test) حمل مي شوند.

  5. #84
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    28-08-2009
    نوشته ها
    179
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    3 سپاس در 3 پست
    امتياز:203Array

    پیش فرض



    ايستگاه 2400
    برداشتن موتور از روي پالت و انتقال آن به خط تست داغ
    اين دستگاه به علت مشکلات فني در حال حاضر غير فعال است و موتورها توسط ليفتراک جابجا مي شوند

  6. #85
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    28-08-2009
    نوشته ها
    179
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    3 سپاس در 3 پست
    امتياز:203Array

    پیش فرض

    خطوط جانبي (فرعي)

    ايستگاه 5010
    پيش مونتاژ صفحات جانبي سمت تايمينگ و فلايويل (اين دستگاه تنها به توليد TU5 اختصاص دارد). صفحات جانبي سمت تايمينگ و فلايويل بطور جداگانه مونتاژ شده و به ايستگاه 5020 منتقل مي شود.

    ايستگاه 5020
    سيلسکون زني صفحات جانبي سمت تايمينگ و فلايويل
    اين عمل توسط ربات انجام شده و قطعات به خط توليد اصلي منتقل مي شوند.

    ايستگاه 5042
    پيش مونتاژ مسير سوخت رساني
    انژکتورها بعد از روغنکاري در دستگاه به Fuel Rampپرس شده،سپس بر روي آن تست نشتي انجام مي گيرد.

    ايستگاه 5050
    نصب دريچه ورودي هوا و سنسور هواي ورودي

  7. #86
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    28-08-2009
    نوشته ها
    179
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    3 سپاس در 3 پست
    امتياز:203Array

    پیش فرض

    لجستيک
    لجستيک به نوعي انبار مي باشد. در اين بخش ، که وسعت تقريباٌ زيادي دارد، قطعات موتور بعد از ماشين کاري وساخته شدن و همچنين موتورهايي که تمام عمليات بر روي آنها انجام شده جمع آوري مي شوند . البته بخش لجستيک خود از دو بخش مجزا انبار قطعات ريز و انبار قطعات بزرگ تشکيل شده است . قطعات به مکان ها و ايستگاههاي خطور حمل شده ، موتورهاي توليد شده نيز بارگيري شده و توسط ليفتراک به قسمت مونتاژ حمل مي شوند.

    ماشين هاي شستشو(lpw)
    ماشين هاي شستشو ، ابزار شستشوي قطعات هستند. قطعات گوناگون بعد از حمل به انبار، آلوده شده و نياز به شستشوي دقيق دارند. در اين قسمت سه عدد ماشين شستشو با کارکردهاي متفاوت موجود است.يکي مخصوص شستشوي سر سيلندر،دومي مخصوص شستشوي بلوکه سيلندر و وسطي مخصوص شستشوي قطعات کوچکتر از جمله ميل لنگ ها ،ميل بادامک ها ،منيفولد ،اسبک هاو غيره مي باشند.اين شستشوها به وسيله ي ماده ي شيميايي نوپروپان انجام مي گيرد. اين ال پي دبليوها با وجود شيوه ي کار آسان از ساختار پيچيده اي تشکيل شده اند.

  8. #87
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    28-08-2009
    نوشته ها
    179
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    3 سپاس در 3 پست
    امتياز:203Array

    پیش فرض

    تست گرم(hot test)
    پس از تکميل عمليات مونتاژ موتور وارد بخش تست گرم ميشود که در اين قسمت در ريل هلي مختلفي حرکت مي کند تا به يکي از محل هاي تست گرم که با اعمال گشتاور به موتور انجام ميشود قرار گيرد در اين قسمت تمامي ورودي ها و خروجي ها تعبيه شده است و موتور به مدت 12 دقيقه کار ميکند. اپراتور نشتي آب و روغن را توسط چشم و اشعه ماوراي بنفش تست ميکند و در صورت وجود اشکال به سرپرستان بخش تعميرات گزارش مي دهد. همچنين اگر صدايي هم از موتور بيايد که طبيعي نباشد گزارش مي شود. البته اگر مسئولين اين بخش متوجه اشکال شوند فقط کتبا به واحد تعميرات خبر داده ميشود . اگر موتور سالم باشد علامت قبولي به آن متصل شده و از سالن خارج مي شود .
    البته تست ديگري هم با نام تست قوي يا power test هم روي يک موتور از هر 192 موتور به صورت تصادفي انجام مي شود که در آن شرايط تست درست به مانند کارکرد موتور در شرايط سخت است .

    بخش تعميرات :
    موتور هاي معيوب در قسمت تست گرم به واحد تعميرات فرستاده مي شود و در اين قسمت توسط اپراتور ها و مسئولين ماهر رفع عيب مي شود دوباره به بخش تست داغ فرستاده مي شود اگر باز هم در اين بخش رد شود با دقت بيش تر در واحد تعميرات رفع عيب مي شود و به بخش تست گرم مي رود اگر باز هم رد شد موتور را به واحد کنترل سپرده و اين واحد در مورد سرنوشت موتور و قطعات آن يا دستور دمونتاژ يا عدم مونتاژ آن را صادر مي کند
    expert
    موتور ،سرسيلندر يا بلوکه سيلندر در هنگام مونتاژممکن است ايراد يا اشکالي داشته باشند. اگر ايراد قابل حل بود به موتور کارت زرد واگر غير قابل حل بود ونياز به تجزيه موتور يا اوراق کردن آن داشت، به موتور کارت قرمز مي دهند. موتورهاي کارت گرفته به قسمت expert براي بازبيني و باز نگري منتقل مي شوند. اگر مشکل حل شد به همان ايستگاه براي ادامه مسير باز مي گردند در غير اين صورت از خط توليد خارج مي شوند.

  9. #88
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    28-08-2009
    نوشته ها
    179
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    3 سپاس در 3 پست
    امتياز:203Array

    پیش فرض

    دوستان عزیز، این مبحث در اینجا به پایان میرسه. بنده 3ماه برای جمع آوری این مطالب وقت صرف کردم، امیدوارم که مفید واقع بشه.
    درضمن در آینده تمام مطالب را به صورت جمعبندی شده و کاملتر در همینجا در اختیارتون قرار میدم،
    موفق باشید

  10. #89
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    28-08-2009
    نوشته ها
    179
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    3 سپاس در 3 پست
    امتياز:203Array

    پیش فرض


  11. #90
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    28-08-2009
    نوشته ها
    179
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    3 سپاس در 3 پست
    امتياز:203Array

    پیش فرض


صفحه 9 از 10 نخستنخست ... 5678910 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 27-03-2012, 11:05
  2. ترجیح موتور دیزل بر موتور بنزینی در خودروهای سواری
    توسط Hossein.B در انجمن تجهیزات مکانیکی و تعمیرات خودرو
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 20-03-2011, 15:04
  3. همه چیز در مورد ساختمان اصلی موتور اتومبيل
    توسط EN-EZEL در انجمن تجهیزات مکانیکی و تعمیرات خودرو
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: 18-05-2010, 03:12

کلمات کلیدی این موضوع

Bookmarks

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •