روش های کهنه برای حل مشکلات تازه
تبلیغات
آفرینش

تهران سازان

جملات کاربران:
برخی از محصولات فروشگاه نواندیشان بهترین مدیر، مسئول و کاربر انجمن در مردادماه
روش های کهنه برای حل مشکلات تازهطرح توجیهی کویرنوردی یزد روش های کهنه برای حل مشکلات تازهنقشه کد کامل تهران به صورت قطعه بندی شده روش های کهنه برای حل مشکلات تازهمجموعه کامل آموزش Solidworks روش های کهنه برای حل مشکلات تازه روش های کهنه برای حل مشکلات تازه
روش های کهنه برای حل مشکلات تازهنقشه gis منطقه 1 تهران روش های کهنه برای حل مشکلات تازهنقشه کد نقشه gis منطقه 15 تهران روش های کهنه برای حل مشکلات تازهنقشه gis منطقه 17 تهران
روش های کهنه برای حل مشکلات تازهنقشه gis منطقه 2 تهران روش های کهنه برای حل مشکلات تازهنقشه GIS کل تهران روش های کهنه برای حل مشکلات تازهنقشه gis منطقه 6 تهران
روش های کهنه برای حل مشکلات تازهنقشه gis منطقه 3 تهران روش های کهنه برای حل مشکلات تازهنقشه gis منطقه 11 تهران روش های کهنه برای حل مشکلات تازهنقشه gis منطقه 12 تهران sam arch آرتاش

جديد ترين اطلاعیه های انجمن نواندیشان و اخبار همایش ها و مطالب علمی را از این پس در کانال تلگرام نواندیشان دنبال کنيد

درخواست و دانلود مقالات علمي رايگان | فهرست آموزش های گروه انقلاب آموزشی | مسابقات تالارها | ترجمه مقالات تخصصی با قیمت دانشجویی
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: روش های کهنه برای حل مشکلات تازه

  1. #1
    روش های کهنه برای حل مشکلات تازه

    تاریخ عضویت
    27-08-2009
    نوشته ها
    33,069
    مهندسی شهرسازی
    برنامه ریزی شهری
    امتياز طلايي
    134
    سپاس
    18,779
    28,353 سپاس در 9,315 پست
    امتياز:117315Array


    روش های کهنه برای حل مشکلات تازه

    در فصل تحسین شده از داستان شازده کوچولو راوی ماجرا به یک نگهبان فانوس دریایی بر می خورد که مدام و دقیقه به دقیقه فاوپنوس را روشن و خاموش کرده و هربار نیز با دقت شب به خیر و صبح به خیر می گوید. مرد نگهبان در پاسخ به سوال شازده کوچولو در همین باره می گوید. که قبلا فانوس ، غروب ، روشن و صبح خاموش می شد. دستور بود که هنگام روشن شدن ، شب به خیر و هنگام خاموش شدن ، صبح به خیر گفته شود. بعد زمان روشن و خاموش شدن تغییر کرده و دقیقه به دقیقه شد، اما دستور تازه ای برای شب به خیر و صبح به خیر نیامد. نتیجه ، این وضعیت خنده داری است که می بینید.
    لندن 10 میلیون جمعیت و 11 میلیون میلیون خودرو دارد. مترو 40 درصد حمل و نقل این شهر را به عهده دارد. حتی اگر اتوبوس را هم کم کنیم ، باز دست کم 5 میلیون خودرو ناچارند روزانه در خیابان های لندن تردد کنند؛ یعنی حدود 50 درصد بیشتر از 3 میلیون و 500 هزار خودروی موجود در شهر تهران. لندن ، بزرگراه و پل هوایی و زیر گذر و ... چندانی ندارد و اتفاقاً خیابان های آن باریک تر از تهران هستند. پس چرا چشم انداز ترافیک لندن بسیار بسامان تر ، آرام تر و قابل تحمل تر است؟ وقتی مولفه های فیزیکی و قابل احتساب است تحت عنوان مدیریت ترافیک.
    این است آنچه به ترافیک در تهران و لندن چشم اندازهای متفاوت می دهد.
    عرض خیابان ها در تهران بر مبنای استانداردهای متعلق به اواخر دهه 30 و اوایل دهه 40 خط کشی می شود. در آن زمان خودروها خیلی بزرگ و پت و پهن بودند ، حالا نزدیک به 50 سال از آن زمان گذشته است. خودروها روز به روز کوچک تر شده اند ، اما هنوز دستور تازه ای برای تغییر خط کشی خیابان ها و اصلاح اندازه معابر موسوم به کندرو ، میان رو و تندرو نرسیده است. نتیجه ، این وضعیت نه چندان خنده داری است که می بینیم.

    نظر شما چیه؟
    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]/|\[میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]/|\ [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ] /|\ [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]

    پسورد تمامی فایل هایی که پسوردشون ذکر نشده=www.noandishaan.com

    با قضاوت کردن از روی اطلاعات ناقص، مدیون وجدانمون نباشیم.


    ترس از شکست خودش باعث شکست میشه و نتیجه اون چیزی نیست جز گفتن ای کاش ...

    29 [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ])

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    سن
    2010
    نوشته ها
    Many
    آفرینش گستر
     

  3. #2
    روش های کهنه برای حل مشکلات تازه

    تاریخ عضویت
    27-08-2009
    نوشته ها
    2,413
    سایر رشته ها
    امتياز طلايي
    16
    سپاس
    6
    281 سپاس در 144 پست
    امتياز:8641Array

    پیش فرض

    اين مشكلات شامل همه شهرهاي ايران ميشه
    حتي تو كوچكترين شهر ها هم كه جمعيت چنداني ندارند اين وضعيت ها مشاهده ميشه.
    ترافيك فقط مخصوص تهران نيست.( يكي از مشكلات شهر ما هم ترافيكه ، شهري با جمعيت 60000 نفر)
    ريشه اين مشكلات رو جايي ديكه بايد بررسي كرد
    اين مشكلات فقط و فقط به مديريت شهر و مختصري هم به فرهنگ مردم كشور ما برميگرده.

    نبود افراد آموزش ديده و متخصص در سازمان هاي اداره كننده شهر همين اثري رو خلق خواهد كرد كه ما شاهد اون هستيم. شهر توسط افراد كم آگاه اداره مي شود كه شهر را بيشتر به ميل خود و براي خود اداره مي كنند و به مردم و مشكلات موجود در شهر توجه نمي كنند.
    بي توجهي به نقش مردم و شوراي شهر در اداره امور شهر نيز يكي از مسايلي مي باشد كه كه بر مشكلات شهر مي افزاد. شوراي شهر به عنوان نماينده مردم در اداره امور شهر نقش چنداني ندارد و بيشتر به صورت نمادين و همچنين سازماني به عنوان ناظر بر كارهاي شهرداري عمل مي كند.
    مردم اطلاعات چنداني از وظايف مديران شهر ندارند و اين مديران هر گونه بخواهند با مسايل و بدون توجه به نظرات مردم برخورد خواهند كرد.
    نحوه برخورد نامناسب با ارباب رجوع در سازمانهاي اداره كننده شهر و سردرگمي ارباب رجوع در سازمانهاي مذكور بر افزابش مشكلات تاثير گذار بوده است.
    فرهنگها نيز تاثيرات زيادي بر ويژگي هاي شهرها مي گذارد.

    يكي از ديكر مسايلي كه لازم به تامل بيشتري دارد همجواري كاربري ها هست. عدم توجه با سازگاري كاربري ها و ايجاد منتاطقي پرتراكم از انواع كاربري ها هم در بوجود آمدن اين مشكلات دخيل هستند.

    اميد است كه روزي ما هم بتوانيم به فرهنگ سالم و مترقي موجود در جهان امروز شهري سالم و بدور از مشكلات امروزي رسيده و همانند ساير شهرهاي داراي برنامه ريزي صحيح و كارامد جهان به رفع اين مشكلات بپردازيم.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

Bookmarks

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •