تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلی
تبلیغات
آفرینش

پروشات970

جملات کاربران:
برخی از محصولات فروشگاه نواندیشان
تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلینقشه GIS منطقه ۷ شیراز تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلینقشه GIS منطقه ۸ شیراز تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلینقشه GIS منطقه ۱۰ شیراز
تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلینقشه gis منطقه 1 تهران تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلینقشه gis منطقه 6 تهران تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلینقشه gis منطقه 15 تهران
تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلینقشه gis منطقه 2 تهران تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلینقشه gis منطقه 11 تهران تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلینقشه gis منطقه 17 تهران
تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلینقشه gis منطقه 3 تهران تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلینقشه gis منطقه 12 تهران تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلینقشه GIS کامل شهر اصفهان

جديد ترين اطلاعیه های انجمن نواندیشان و اخبار همایش ها و مطالب علمی را از این پس در کانال تلگرام نواندیشان دنبال کنيد

درخواست و دانلود مقالات علمي رايگان | فهرست آموزش های گروه انقلاب آموزشی | مسابقات تالارها | ترجمه مقالات تخصصی با قیمت دانشجویی
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 47 , از مجموع 47

موضوع: تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلی

  1. #41
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    30-01-2012
    نوشته ها
    120
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    7 سپاس در 7 پست
    امتياز:454Array

    پیش فرض

    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ][میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ][میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ][میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ][میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ][میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]

    ینی مفهوم فیزیکیِ Load ratio چیچیه ؟

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
    آفرینش گستر پروشات468
     

  3. #42
    تاپیک مرجع موتورهای احتراق داخلی

    تاریخ عضویت
    28-09-2009
    نوشته ها
    9,264
    مهندسی مکانیک
    سیستم های انرژی
    امتياز طلايي
    25
    سپاس
    1,708
    1,951 سپاس در 670 پست
    امتياز:48069Array


    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط al_laf1 نمایش پست ها
    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ][میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ][میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ][میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ][میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ][میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]

    ینی مفهوم فیزیکیِ Load ratio چیچیه ؟
    دقیقا در کدام تصویر نوشته؟
    Hey you...Don't tell me there is no hope at all

    Together we stand...Divided we fall








  4. #43
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    30-01-2012
    نوشته ها
    120
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    7 سپاس در 7 پست
    امتياز:454Array

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط F|UID نمایش پست ها
    دقیقا در کدام تصویر نوشته؟
    همون آلفا رو میگم ، صفحه 29
    والا فک کنم داستان اینجوریه که وقتی نسبت تراکم میره بالا ، اسپری کردن سوخت تو این هوای با فشار بالا مشکلتر میشه برای انژکتور ... !!!

  5. #44
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    30-01-2012
    نوشته ها
    120
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    7 سپاس در 7 پست
    امتياز:454Array

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط al_laf1 نمایش پست ها
    همون آلفا رو میگم ، صفحه 29
    والا فک کنم داستان اینجوریه که وقتی نسبت تراکم میره بالا ، اسپری کردن سوخت تو این هوای با فشار بالا مشکلتر میشه برای انژکتور ... !!!
    چرت گفتم .
    فشارانژکتور 1000bar و (حتی 10000Bar هم یه جا دیدم فک کنم ...) هستش !!!

    تو پاراگراف آخر میگه
    اگه آلفا بره به سمتِ نسبت تراکم ، کار همینجور بیشتر میشه (سطح زیر نمودار P-V بیشتر میشه تو شکل 3-2)
    ولی از طرفی با نزدیک شدن به نسبت تراکم ، همینجور بازده میاد پایین (شکل 2-2)
    چجوری میشه که اینجوری میشه ؟

    یه سوال بیربط به این موضوع :

    به نظرتون امکان داره هوا ، یا مخلوط سوخت و هوا تو یه سیلندر جداگانه فشرده بشه و تو یه سیلندر جداگانه مشتعل یا منفجر بشه ؟
    یه سیلند مکش ، تراکم ؛ یه سیلندر احتراق و تخلیه ...
    مشکلاتش چی میتونه باشه ؟

    همچین سیکلی موجود هست عایا ؟

  6. #45
    کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت
    08-12-2012
    نوشته ها
    2
    مهندسی مکانیک
    طراحی جامدات
    سپاس
    0
    0 سپاس در 0 پست
    امتياز:13Array

    پیش فرض

    بله دوست عزیز این موتور ساخته شده و بازدهی هم بالاتره اسمش Scudry Engine

    New Split-Cycle Engine Design Shown To Improve Fuel Economy By 50 Percent - Popular Science

  7. #46
    کاربر انجمن

    تاریخ عضویت
    30-01-2012
    نوشته ها
    120
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    7 سپاس در 7 پست
    امتياز:454Array

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hsadas نمایش پست ها
    بله دوست عزیز این موتور ساخته شده و بازدهی هم بالاتره اسمش Scudry Engine

    New Split-Cycle Engine Design Shown To Improve Fuel Economy By 50 Percent - Popular Science
    هی دل غافل ...

    همین 2009 پروتوتایپشو ارائه کردن که ...
    یه هف هش ده سالی دیر جنبیدیم ...

    ما داریم حروم میشیم بخدا ...


  8. #47
    کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت
    04-09-2013
    نوشته ها
    2
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    3
    1 سپاس در 1 پست
    1 سپاس در 1 پست
    امتياز:11Array

    پیش فرض

    با سلام.دوستان کسی در مورد موتورهای fast burner اطلاعات داره؟ منبعی، مقاله ای اگه دارید ممنون میشم در اختیارم بزارین. میخام بدونم چه ویژگی هایی دارن و چجورین...

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نرم افزار رسم دیاگرام سیم پیچی موتور - motosoft
    توسط CleMent در انجمن دانلود نرم افزارهای مهندسی برق
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 21-04-2017, 22:07
  2. مرجع:انواع موتور هواپیما و فضا پیما
    توسط EN-EZEL در انجمن پیشرانش
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: 08-03-2012, 20:35
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 10-02-2012, 15:23
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-06-2010, 14:27
  5. اطلاعاتی درباره موتورهای هواپیما
    توسط .Godfather. در انجمن نیروی هوایی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 20-04-2010, 21:00

کلمات کلیدی این موضوع

Bookmarks

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •