پروژه درس طراحی اجزا
تبلیغات



جملات کاربران:
برخی از محصولات فروشگاه نواندیشان
پروژه درس طراحی اجزانقشه gis تهران پروژه درس طراحی اجزانقشه gis اصفهان پروژه درس طراحی اجزانقشه gis شیراز
پروژه درس طراحی اجزانقشه gis بلوک های آماری 1390 تهران پروژه درس طراحی اجزانقشه GIS پهنه بندی 1390 تهران پروژه درس طراحی اجزانقشه gis معابر 1390 تهران با جزئیات کامل و اطلاعات تفصیلی
پروژه درس طراحی اجزاطرح و نقشه و پاورپوینت معماری پروژه درس طراحی اجزانقشه ها و طرح های شهرسازی پروژه درس طراحی اجزامحصولات آموزشی
پروژه درس طراحی اجزاطرح تفصیلی تهران و سایر شهرها پروژه درس طراحی اجزاالگوی توسعه مناطق تهران پروژه درس طراحی اجزاطرح جامع شهری و طرح جامع گردشگری

جديد ترين اطلاعیه های انجمن نواندیشان و اخبار همایش ها و مطالب علمی را از این پس در کانال تلگرام نواندیشان دنبال کنيد

درخواست و دانلود مقالات علمي رايگان | فهرست آموزش های گروه انقلاب آموزشی | مسابقات تالارها | ترجمه مقالات تخصصی با قیمت دانشجویی
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: پروژه درس طراحی اجزا

  1. #1
    عضو جدید

    تاریخ عضویت
    11-09-2009
    نوشته ها
    73
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    0 سپاس در 0 پست
    امتياز:39Array

    پیش فرض پروژه درس طراحی اجزا

    سلام . تو رو خدا یکی کنو یاری کنه
    من یه پروژه طراحی اجزا دارم .منتها من حتی سوالش رو هم نمی تونم بفهمم چه برسه به اینکه طراحی کنم.کسی پیدا می شه کمکم کنه.تا26 دی هم بیشتر وقت ندارم
    سوال:

    A cable drum for a crane is to rotate between 160 and 166 rpm. Design a gear drive for 18.64 kW in which the input pinion rotates at 925 rpm and the output rotates with the drum. The crane is expected to operate with a 50% duty cycle for 120 hours per week for at least 10 years
    هر کدام از این موارد شامل یک جعبه دنده است که باید بطور کامل طراحی شود. منظور طراحی شفت ها طراحی یاتاقان ها و طراحی چرخ دنده ها می باشد. در هر مورد توان ورودی و سرعت های ورودی و خروجی جعبه دنده داده شده است. طراحی باید بر اساس مطالب بیان شده در کلاس توسط روابط ارائه شده در کتاب شیگلی باشد.

    یکی کمک کنه از کجا شروع کنم.!؟
    در ضمن این هم بگم که باید شفت چرخدنده و یاتاقان طراحی بشه
    اولین سوالم:
    ایا طراحی اینها مستقل از هم هست؟

    یعنی میشه یکی مون یاتاقان رو طراحی کنیم و یکی دیگه مون(دو نفریم) شفت رو یا چرخدنده رو؟ یا نه!بای اول یکی ش طراحی شه بعد بعدیش؟
    1140 سال است جهان در انتظار مرد شدن 313 تن است! چقدر مرد شدن زمان می برد!!

    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    بهشت اگر به شفاعت رسد نخواهم رفت /به زور گریه و طاعت رسد نخواهم رفت
    بدون کشته شدن سرنوشت بیهوده ست /شهید اگر نتوان شد بهشت بیهودست

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
    آفرینش گستر
     

  3. #2
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت
    30-08-2009
    نوشته ها
    2,692
    مهندسی مکانیک
    طراحی جامدات
    سپاس
    1
    99 سپاس در 65 پست
    امتياز:6438Array

    پیش فرض

    نه مستقل نمی تونه باشه .اگر قرار هستش که نیروی را از مکانی به مکان دیگه انتقال بدی همه به هم ربط پیدا میکنند .از بالا باید شروع کنی و همین طور بیای پائین .البته مدت زیادی هست طراحی نکردم اما به زودی جواب مفصل تری بهت میگم.
    طراحی شفت از همش به نظر من مهمتر هستش .

  4. #3
    عضو جدید

    تاریخ عضویت
    11-09-2009
    نوشته ها
    73
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    0 سپاس در 0 پست
    امتياز:39Array

    پیش فرض

    خوب باید از کجاش شروع کنم؟
    اصلا سوال چی می خواد؟
    ویرایش توسط atre-baroon : 05-01-2010 در ساعت 17:23
    1140 سال است جهان در انتظار مرد شدن 313 تن است! چقدر مرد شدن زمان می برد!!

    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    بهشت اگر به شفاعت رسد نخواهم رفت /به زور گریه و طاعت رسد نخواهم رفت
    بدون کشته شدن سرنوشت بیهوده ست /شهید اگر نتوان شد بهشت بیهودست

  5. #4
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت
    30-08-2009
    نوشته ها
    2,692
    مهندسی مکانیک
    طراحی جامدات
    سپاس
    1
    99 سپاس در 65 پست
    امتياز:6438Array

    پیش فرض

    اگر شکل مدل را هم می ذاشتی خوب بود .اول از پینیون باید شروع کنی .بعضی از داده ها رو نداری برای همین باید اونا را فرض کنی مثل قطرش و ضریب اطمینان را هم 2 در نظر بگیر .البته بگم این نظرات من هستش ممکنه اشتباه بگم
    خوب با استفاده از سرعت دورانی و توانی که داری و فرض قطر گشتاور را حساب میکنی و بعدش نیرو را محاسبه میکنی با استفاده از گشتاور .برای طراحی شفت به این نیرو نیاز داری .حالا برای طراحی چرخ دنده از این قطر و نیرو استفاده میکنی و همین طور میری جلو ............................
    امیدوارم دوستان دیگه هم در این باره نظر بدن .

  6. #5
    عضو جدید

    تاریخ عضویت
    11-09-2009
    نوشته ها
    73
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    0 سپاس در 0 پست
    امتياز:39Array

    پیش فرض

    مدلش ندارم تنها چیزی که دارم صورت سواله واون هم نمی دونم چی خواسته وچی گفته
    1140 سال است جهان در انتظار مرد شدن 313 تن است! چقدر مرد شدن زمان می برد!!

    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    بهشت اگر به شفاعت رسد نخواهم رفت /به زور گریه و طاعت رسد نخواهم رفت
    بدون کشته شدن سرنوشت بیهوده ست /شهید اگر نتوان شد بهشت بیهودست

  7. #6
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت
    30-08-2009
    نوشته ها
    2,692
    مهندسی مکانیک
    طراحی جامدات
    سپاس
    1
    99 سپاس در 65 پست
    امتياز:6438Array

    پیش فرض

    خوب سرعت چرخش یک قرقره استوانه را داده که باید متوسطشو در نظر بگیری (163) .این قرقره قرار هستش برای یک جرثقیل استفاده بشه .بعدش گفته باید براش چرخ دنده طراحی کنی که البته ورودی سرعتشو داده .و انتظاری که از این سیستم میره اینه 120 ساعت در هفته و برای کمتر از 10 سال کار کنه
    حالا با توجه به متن فارسی مهمترین کار شما طراحی شافت هستش که با توجه به نیروها و جهت انها باید طراحی بشه .

  8. #7
    عضو جدید

    تاریخ عضویت
    11-09-2009
    نوشته ها
    73
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    0 سپاس در 0 پست
    امتياز:39Array

    پیش فرض

    سلام.چی شد من چه کنم؟
    1140 سال است جهان در انتظار مرد شدن 313 تن است! چقدر مرد شدن زمان می برد!!

    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    بهشت اگر به شفاعت رسد نخواهم رفت /به زور گریه و طاعت رسد نخواهم رفت
    بدون کشته شدن سرنوشت بیهوده ست /شهید اگر نتوان شد بهشت بیهودست

  9. #8
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت
    30-08-2009
    نوشته ها
    2,692
    مهندسی مکانیک
    طراحی جامدات
    سپاس
    1
    99 سپاس در 65 پست
    امتياز:6438Array

    پیش فرض

    مهندس من برات پیغام دادم در این زمینه .اینجا بحث های علمی صورت می گیره برای صحبت کردن با من از پیغام خصوصی استفاده کن .متشکرم .

  10. #9
    عضو جدید

    تاریخ عضویت
    11-09-2009
    نوشته ها
    73
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    0 سپاس در 0 پست
    امتياز:39Array

    پیش فرض

    سلام.مهندس جون.من به کمک شما احتیاج دارم .
    1140 سال است جهان در انتظار مرد شدن 313 تن است! چقدر مرد شدن زمان می برد!!

    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    بهشت اگر به شفاعت رسد نخواهم رفت /به زور گریه و طاعت رسد نخواهم رفت
    بدون کشته شدن سرنوشت بیهوده ست /شهید اگر نتوان شد بهشت بیهودست

  11. #10
    عضو جدید

    تاریخ عضویت
    11-09-2009
    نوشته ها
    73
    مهندسی مکانیک
    سپاس
    0
    0 سپاس در 0 پست
    امتياز:39Array

    پیش فرض


    واب بدبخت شدم .چه کنم.
    از ساعت 3 تا الان نشستم پای طراحی تا الان چرخدنده ها رو .و یاتاقان ها رو طراحی کردم.اما به مشکل خوردم.ما اول باید شفت رور طراحی مس کردیم یا یا یاتاقان؟
    اگه اول یاتاقان رو طراحی کنیم .اون موقع هر یاتاقان یه bore یا قطر داخلی داره درست؟ خوب این قطر داخلی یاتاقان همون قطر شفته درست؟
    خوب پس چه نیازی به طراحی شفت داریم؟
    قطر شفت رو می خواستیم که از همین bore یاتاقان ها بدست می اد
    1140 سال است جهان در انتظار مرد شدن 313 تن است! چقدر مرد شدن زمان می برد!!

    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    بهشت اگر به شفاعت رسد نخواهم رفت /به زور گریه و طاعت رسد نخواهم رفت
    بدون کشته شدن سرنوشت بیهوده ست /شهید اگر نتوان شد بهشت بیهودست

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

Bookmarks

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •