مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران
تبلیغات
آفرینش

تهران سازان

جملات کاربران:
برخی از محصولات فروشگاه نواندیشان بهترین مدیر، مسئول و کاربر انجمن در مردادماه
مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایرانطرح توجیهی کویرنوردی یزد مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایراننقشه کد کامل تهران به صورت قطعه بندی شده مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایرانمجموعه کامل آموزش Solidworks مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران
مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایراننقشه gis منطقه 1 تهران مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایراننقشه کد نقشه gis منطقه 15 تهران مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایراننقشه gis منطقه 17 تهران
مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایراننقشه gis منطقه 2 تهران مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایراننقشه GIS کل تهران مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایراننقشه gis منطقه 6 تهران
مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایراننقشه gis منطقه 3 تهران مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایراننقشه gis منطقه 11 تهران مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایراننقشه gis منطقه 12 تهران sam arch آرتاش

جديد ترين اطلاعیه های انجمن نواندیشان و اخبار همایش ها و مطالب علمی را از این پس در کانال تلگرام نواندیشان دنبال کنيد

درخواست و دانلود مقالات علمي رايگان | فهرست آموزش های گروه انقلاب آموزشی | مسابقات تالارها | ترجمه مقالات تخصصی با قیمت دانشجویی
صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 80

موضوع: مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

  1. #31
    مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

    تاریخ عضویت
    27-08-2009
    نوشته ها
    33,065
    مهندسی شهرسازی
    برنامه ریزی شهری
    امتياز طلايي
    134
    سپاس
    18,773
    28,337 سپاس در 9,313 پست
    امتياز:117299Array


    پیش فرض پاسخ : مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

    بهینه سازی همزمان چراغ راهنما و تخصیص ترافیك بر اساس مدل های شبكه

    نویسندگان:
    سیدمهدی تشكری هاشمی - دانشیارعلوم كامپیوتر دانشكده ریاضی و علوم كامپیوتر دانشگاه صنعتی امیركبیر، تهران
    مهدی قطعی - دانشجوی دكترای تحقیق در عملیات و نظریه شبكه، دانشكده ریاضی و علوم كامپیوتر دانشگاه صنعتی امیركبیر، تهران


    خلاصه مقاله:
    بهینه سازی مقادیر پارامترهای كنترلی شبكة حمل و نقل نظیر چراغ راهنما از اهداف طراحی یك سیستم مدیر یت شبكه است . لیكن این مساله در ارتباطی دو طرفه با میزان جریانهای تعادلی شبكة مورد نظر است . هدف در این مقاله پیاد هسازی توام مسالة تنظیم چراغ راهنما و جریانهای تعادلی كاربر در قالب یك برنامه ریزی دو سطحی و سپس به كارگیری مدله ای شبكه نظیر مدل كمترین هزینة ان تقال چند محموله ای و آلگور ی تم نقطه درون ی برای بسط یك روش برای یافتن مقادیر بهینة زمان چراغ راهنما و جریانهای تعادل كاربر به صورت همزمان است .

    كلمات كلیدی:
    زمانهای چراغ راهنما، مسالة تخصیص ترافیك، بهینه سازی دو سطحی، مدل كمترین هزینة انتقال جریانهای چند محموله ای ، آلگوریتم نقطه درونی


    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    ویرایش توسط Mohammad Aref : 19-06-2015 در ساعت 11:07 دلیل: اصلاح لینک دانلود

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    سن
    2010
    نوشته ها
    Many
    آفرینش گستر
     

  3. #32
    مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

    تاریخ عضویت
    27-08-2009
    نوشته ها
    33,065
    مهندسی شهرسازی
    برنامه ریزی شهری
    امتياز طلايي
    134
    سپاس
    18,773
    28,337 سپاس در 9,313 پست
    امتياز:117299Array


    پیش فرض پاسخ : مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

    بررسی روش ها و ارایه معیارهای نسبی در ارزیابی مقایسه ای شبكه های سریع السیر ریلی بر اساس شاخص های ارزیابی در رده های تحلیل مختلف

    نویسندگان:
    محسن ناظم - دانشجو ی كارشناسی ارشد مهندسی عمران، گرایش برنامه ریزی حمل و نقل، دانشگاه صنعتی شریف و كارشناس حمل و نقل و ترافیك پا یگاه مدیریت دانش شهری شهرداری تهران
    مرتضی طباطبایی شوریجه - دانشجو ی كارشناسی ارشد مهندسی عمران، گرایش برنامه ریزی حمل و نقل، دانشگاه صنعتی شریف


    خلاصه مقاله:
    امروزه مسأله حمل و نقل عمومی در دنیا، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است . با توجه به كمبود سوخت های فسیلی و قیمت بالا ی آن در بیشتر كشورها از یك سو، و آلودگی محیطی ناشی از تردد وسایل نقلیه از سوی دیگر ، نیاز روزافزون به گسترش سیستم های حمل و نقل عمومی و توجه به كارآ یی بهتر آنها روز به روز بیشتر احساس می شود . یكی از بهترین گز ینه ها در حمل و نقل عمومی ، سستم قطار شهر ی یا مترو است . امروزه در بسیاری از شهرهای دنیا، سیستم های ریلی درون شهر ی به جابجایی مسافران و سرویس دهی مشغول هستند . با توجه به تفاوت ساختار اقتصاد ی شهرها و میزان سوبسید و خدمات ارایه شده از طرف دولت ها به شهروندان، مقایسه شبكه های مترو در شهرهای مختلف از اهمیت زیاد ی برخوردار است و نشانگر وضعیت نسبی خدمات حمل و نقل همگا نی به ساكنان شهرها ی بزرگ خواهد بود . از مهمترین شاخص هایی كه به كمك آنها می توان كارآ یی یك سیستم قطار شهر ی را مورد بررسی قرار داد، شاخص همبستگی و شاخص دسترس ی است . در این پژوهش، شبكه های حمل و نقل سریع السیر ریلی 4 ، برای هشت شبكه مترو در آمر یكای شمالی ، آمر یكای جنو بی ، اروپا، آفر یقا و ایران به عنوان نمونه با توجه به اهداف یاد شده ، مورد ارزیابی قرار می گیرد . این شبكه ها مربوط به خطوط مترو در شهرها ی وین ، سانتیاگو، آمستردام، مونترآل، لیون ، قاهره، آتن، اصفهان و تهران هستند . از روش ارایه شده در این پژوهش می توان برای مقایسه هر مجموعه از شبكه ها ی مترو استفاده نمود .
    برا ی انجام ا ین كار، ابتدا ماتریس های مجاورت شبكه ، در سه رده ماتریس گره - گره وجود كمان ( ماتریس توپولوژیك اتصال شبكه ) ، ماتریس گره - گره طول كمان ( ماتریس متریـك فاصـله شـبكه ) و ماتریس گره - گره هزینه كمان ( ماتریس متریك هزینه شبكه ) با استفاده از منابع موجود به دسـت آمـده و سپس با تعریف شاخص های گفته شده ، به ارزیابی و مقایسه این چند شبكه پرداخته شد ه است . شاخص هـای تحلیل شبكه مورد استفاده در این پژوه ش، شاخص های اصلی در تحلیل گره های شبكه هـستند . شـاخص همبستگی ، فاصله دورترین گره موجود در شبكه را با توجه به رده تحلیل، از هر گره مشخص می كنـد و شاخص دسترس ی ، متوسط فاصله هر گره از بقیه گره های شبكه را معرفی می كند . در انتها بـا میـانگین گیری از مقدار این شاخص ها بر روی گروه گره مورد نظر، شاخصی برای هر یك از سطوح تشكیل می شود و ارزیابی و تحلیل برای هر كدام از این شاخص ها در رده های مختلف برای شبكه های مـورد نظـر انجام می شود . با توجه به وجود تفاوت اساسی در ساختار و ابعاد شبكه و نرخ بلیت های ارا یه شـده بـرا ی مسافران در متروها ی مورد بررسی ، مقایسه مقادیر مطلق این شاخص ها برا ی نه شبكه مترو مورد نظـر، مقایسه معنی دار ی نخواهد بود . لذا در این پژوهش، روش ی برا ی نرمال نمودن شاخص هـا ی همبـستگی و دسترسی شبكه در ردهها ی تحلیل مختلف ارایه كرد ایم و در نهایت شاخص های نسبی را به دسـت آور ده و مورد مقا یسه قرار داده ا یم.

    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    ویرایش توسط Mohammad Aref : 19-06-2015 در ساعت 11:07 دلیل: اصلاح لینک دانلود

  4. #33
    مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

    تاریخ عضویت
    27-08-2009
    نوشته ها
    33,065
    مهندسی شهرسازی
    برنامه ریزی شهری
    امتياز طلايي
    134
    سپاس
    18,773
    28,337 سپاس در 9,313 پست
    امتياز:117299Array


    پیش فرض پاسخ : مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

    پذیرش اجتماعی شاخصی فراگیر در مسائل ترافیكی و حمل و نقل

    نویسنده:
    محسن عسكری - دانشجوی كارشناسی ارشد شهرسازی دانشگاه هنر اصفهان


    خلاصه مقاله:
    در دهه های اخیر همزمان با رشد علوم اجتماعی چه به معنای خاص آن و چه به معنای عام آن از یك سو و آشتی یافتن هر چه بیشتر علوم بین رشته ای همچون برنامه ریزی شهری و منطقه ای ، برنامه ریزی حمـل و نقل و همچنین مهندسی ترافیك با علوم اجتماعی از سوی دیگر،زمینه های پیدایش شاخصهای اجتماعی هر چه بیشتر در میان علوم بین رشته ای مذكور فراهم گردیده است . چنین جهشی را خواه چه از تئوری به عمل و یا از عمل به تئوری فرض كنیم ؛ ناگزیر به تفكر و اندیشیدن به زمینه های اجتماعی هر اقدامی در موضـوعات ،مشكلات و مباحث ترافیكی و حمل و نقل در جهت موفقیت اجرایی آنها هستیم . این مقاله دو هدف عمـده را دنبال می نماید ؛ اول بررسی و تعریف شاخص پذیرش اجتماعی و دوم به چالش كشیدن و شناسایی بیشتر این شاخص در هر دو رشته ترافیك و حمل و نقل . در اد امه اشاره خواهد شد كه با وجود رشد مفاهیم اجتماعی در علوم وابسته به حمل و نقل و ضرورت اجرایی آن كمتر به این مقوله در بین متخصصین شهرسازی،حمل و نقل و ترافیك توجه گردیده است .

    كلمات كلیدی:
    حمل و نقل و ترافیك ، پذیرش اجتماعی، ارزیابی اثرات اجتماعی


    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    ویرایش توسط Mohammad Aref : 19-06-2015 در ساعت 11:08 دلیل: اصلاح لینک دانلود

  5. #34
    مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

    تاریخ عضویت
    27-08-2009
    نوشته ها
    33,065
    مهندسی شهرسازی
    برنامه ریزی شهری
    امتياز طلايي
    134
    سپاس
    18,773
    28,337 سپاس در 9,313 پست
    امتياز:117299Array


    پیش فرض پاسخ : مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

    برنامه ریزی شهری و نقش آن در دستیابی به حمل ونقل پایدار شهری

    نویسندگان:
    لعلا جهانشاهلو - دكتری شهرسازی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
    الهام امینی - دكتری شهرساز ی عضو هیأت علمی دانشگاه آزادسلامی واحد تفرش

    خلاصه مقاله:
    فرآ یند برنامه ریزی دربرگیرنده كلیتی است پیوسته در جریان ، از این رو تلقی رویدادها، اشـیاء یـا افعال به مثابه واقعیتهای ا یست ایی كه در زمان و مكان ثابت اند مردود است ( ۶۱ ) . برنامه ریزی شهر ی و قرآ یند آن نیز امری مستمر، همیشگی و پویا است و نمیتوان با آن به صورت مقطعی ، موقـت و ا یـ ستا برخورد نمود . بخشی از برنامه ریزی شهری ، برنامه ریزی حمل و نفل شهر ی است كه به همراه برنامـه ریزی بخش های كاربر ی اراضی ، زیر ساخت ها و سایر بخش ها، بعد كالبدی برنامه ریزی جامع شهر ی را تشكیل می دهد . حمل و نقل در كنار مسكن ، كار و گذران اوقات فراغت ، به عنوان یكی از چهار عملكـرد اساسی شهر قلمداد شده است ، به گونه ا ی كه زندگی شهری امروز را بدون آ ن نمی توان تـصور نمـود . وجود نارسایی در روند برنامه ریزی شهری و حمل و نفل شهر ی ، آثار و عوارض زیانبار گـسترده ا ی را همچون مصرف بالای انرژی، تأخیر در رسیدن به مقصد، آلودگی هوا ، كاهش ایمنـی شـهری و افـزایش خطرهای جانی ، از بین بردن بافتها و پیوندهای سنتی شهر و نظایر اینه ا، به بار آورده است . مقاله حاضـر كه در پیت بیین نقش مؤثر انجام توأم و هماهنگ برنامه ریزی حمل و نقل شهر ی با برنامه هـا ی شـهری است سع ی دارد كه ضمن ارائه راه حل هایی برای رسیدن به حمل و نقل پایدار ، اصول برنامـه ریـزی و سیاستگذاری برای رسیدن به حمل و نقل پایدار را معرفی نماید

    كلمات كلیدی:
    توسعه پایدار، حمل و نقل، برنامه ریزی شهری


    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    ویرایش توسط Mohammad Aref : 19-06-2015 در ساعت 11:09 دلیل: اصلاح لینک دانلود

  6. #35
    مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

    تاریخ عضویت
    27-08-2009
    نوشته ها
    33,065
    مهندسی شهرسازی
    برنامه ریزی شهری
    امتياز طلايي
    134
    سپاس
    18,773
    28,337 سپاس در 9,313 پست
    امتياز:117299Array


    پیش فرض

    بررسی اثرات متقابل سیاست های حمل و نقل شهری و توسعه و کاربری زمین

    نویسندگان:
    کمال شعار - دکترای برنامه ریزی حمل و نقل، مهندسین مشاور طرح هفتم
    امیر جوادی - کارشناس ارشد راه و ترابری، مهندسین مشاور طرح هفتم

    خلاصه مقاله:
    رشد روز افزون استفاده از وسائط نقلیه موتوری در حمل و نقل کلانشهرها، در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته، هماهنگی بین سیاستهای حمل و نقل شهری و سیاستهای توسعه شهر را ایجاب مینماید. در این مقاله سعی گردیده است اثرات متقابل سیاستهای حمل و نقل شهری و سیاستهای توسعه و کاربری زمین مورد بررسی قرار گرفته، استراتژیهای مورد استفاده جهت هماهنگی این دو مقوله در سطح سازمانهای جهانی مورد بررسی قرار میگیرند.

    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    ویرایش توسط Mohammad Aref : 19-06-2015 در ساعت 11:09 دلیل: اصلاح لینک دانلود
    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]/|\[میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]/|\ [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ] /|\ [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]

    پسورد تمامی فایل هایی که پسوردشون ذکر نشده=www.noandishaan.com

    با قضاوت کردن از روی اطلاعات ناقص، مدیون وجدانمون نباشیم.


    ترس از شکست خودش باعث شکست میشه و نتیجه اون چیزی نیست جز گفتن ای کاش ...

    29 [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ])

  7. #36
    مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

    تاریخ عضویت
    27-08-2009
    نوشته ها
    33,065
    مهندسی شهرسازی
    برنامه ریزی شهری
    امتياز طلايي
    134
    سپاس
    18,773
    28,337 سپاس در 9,313 پست
    امتياز:117299Array


    پیش فرض

    بررسی فنی اقتصادی نوسازی ناوگان سنگین حمل و نقل جاده ای در مصرف سوخت

    نویسندگان:
    حسین قهرمانی - عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی راه آهن
    سعید خدمتلو - دانشجوی کارشناسی ارشد، حمل و نقل ریلی، دانشکده مهندسی راه آهن
    سارا شمس اللهی - دانشجوی کارشناسی حمل و نقل ریلی، دانشکده مهندسی راه آهن

    خلاصه مقاله:
    نیروی محرکه سیستم های حمل و نقل عمدتاً از سوخت های فسیلی تجدید ناپذیر تأمین می شود. در حقیقت 95 درصد سفرها با اتکا و مصرف سوخت نفتی صورت می گیرد. در این میان وسائل نقلیه جاده ای سنگین نقش بسزایی در مصرف سوخت های فسیلی به خود اختصاص داده اند. در این مقاله به بررسی فنی و اقتصادی نوسازی دو گروه عمده مصرف کننده سوخت گازوئیل اتوبوس و کامیون ها، و تأثیرات آن در مصرف سوخت پرداخته شده است. با بررسی های انجام گرفته سرمایه اولیه نوسازی ناوگان سنگین حمل و نقل جاده ای تنها در یک یا دو سال باز می گردد.

    کلمات کلیدی:
    نوسازی، سوخت های فسیلی، ناوگان سنگین، اسقاط


    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    ویرایش توسط Mohammad Aref : 19-06-2015 در ساعت 11:09 دلیل: اصلاح لینک دانلود
    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]/|\[میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]/|\ [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ] /|\ [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]

    پسورد تمامی فایل هایی که پسوردشون ذکر نشده=www.noandishaan.com

    با قضاوت کردن از روی اطلاعات ناقص، مدیون وجدانمون نباشیم.


    ترس از شکست خودش باعث شکست میشه و نتیجه اون چیزی نیست جز گفتن ای کاش ...

    29 [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ])

  8. #37
    مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

    تاریخ عضویت
    27-08-2009
    نوشته ها
    33,065
    مهندسی شهرسازی
    برنامه ریزی شهری
    امتياز طلايي
    134
    سپاس
    18,773
    28,337 سپاس در 9,313 پست
    امتياز:117299Array


    پیش فرض

    الگوریتمی برای پیدا کردن سریع ترین جریان ها در شبکه ترافیک شهری

    نویسندگان:
    دکتر حسن صالحی فتح آبادی، دانشیار دانشگاه تهران
    قاسم رفیعی، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران

    خلاصه مقاله:
    امروزه در اکثر کلانشهرها، معضل ترافیک، مشکلات زیادی را برای اکثر شهروندان بوجود آورده است. با توجه به باقت قدیمی این شهرها و کمبود مسیرهای ارتباطی بین نقاط مختلف شهر، رفت و آمد در این شهرها روزانه متحمل خسارات سنگینی می شود. در این شهرها یا گسترش راه های ارتباطی امکان پذیر نیست و یا اینکه در صورت امکان پذیری هزینه های فوق العاده ای را به همراه دارد. و از طرفی در عمل مشاهده شده است که مواقعی که در یک مسیر ترافیک سنگین وجود دارد مسیرهای دیگری در همسایگی این مسیر وجود دارند که از ترافیک سبکتری برخوردار هستند. لذا این سوال مطرح میشود که چگونه می توان از تمام مسیرها به بهترین نحو استفاده کرد به طوری که موجب تعدیل جریان در مسیرها و تسریع حرکت جریانها گردد؟
    هدف از این مقاله ارائه الگوریتم مناسب است به طوری که پاسخگوی نیاز چنین شبکه هایی باشد و همچنین بتواند زمان نیاز برای عبور جریان از مبدأ تا مقصد را مینیمم می نماید.

    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    ویرایش توسط Mohammad Aref : 19-06-2015 در ساعت 11:10 دلیل: اصلاح لینک دانلود
    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]/|\[میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]/|\ [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ] /|\ [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]

    پسورد تمامی فایل هایی که پسوردشون ذکر نشده=www.noandishaan.com

    با قضاوت کردن از روی اطلاعات ناقص، مدیون وجدانمون نباشیم.


    ترس از شکست خودش باعث شکست میشه و نتیجه اون چیزی نیست جز گفتن ای کاش ...

    29 [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ])

  9. #38
    مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

    تاریخ عضویت
    27-08-2009
    نوشته ها
    33,065
    مهندسی شهرسازی
    برنامه ریزی شهری
    امتياز طلايي
    134
    سپاس
    18,773
    28,337 سپاس در 9,313 پست
    امتياز:117299Array


    پیش فرض

    اثرسنجی احداث واحدهای تجاری خطی بر ترافیک شبکه پیرامون بافت مرکزی مشهد

    نویسندگان:
    مثیم ضیائی، کارشناس ارشد عمران، مهندسی و برنامه یزی حمل و نقل
    حسن محسنیان، کارشناس ارشد عمران، راه و ترابری


    خلاصه مقاله:
    در این تحقیق تلاش می گردد اثرات سوء عدم اجرای طرح ها و برنامه های بلند مدت کاربری زمین توسط شهرداری بررسی شده و به کمک مستنداتی ارائه گردد. یکی از این مستندات شبیه سازی احداث راهها در محیط نرم افزار emm2 و تحلیل شاخصهای ترافیکی، مصرف انرژی و نشر آلاینده ها می باشد. اما از آنجا که نرم افزار قادر به شبیه سازی خطی یا غیرخطی (مجتمع) بودن واحدهای تجاری نیست، ابتدا کلیات موضوع تأثیر صدور مجوزهای ترافیکی در محدوده مورد مطالعه به وسیله نرم افزار مدل شده و سپس با استدلالهای نامطلوب بودن احداث واحدهای تجاری خطی از دیدگاه علم ترافیک به اثبات می رسد.

    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    ویرایش توسط Mohammad Aref : 19-06-2015 در ساعت 11:10 دلیل: اصلاح لینک دانلود
    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]/|\[میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]/|\ [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ] /|\ [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]

    پسورد تمامی فایل هایی که پسوردشون ذکر نشده=www.noandishaan.com

    با قضاوت کردن از روی اطلاعات ناقص، مدیون وجدانمون نباشیم.


    ترس از شکست خودش باعث شکست میشه و نتیجه اون چیزی نیست جز گفتن ای کاش ...

    29 [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ])

  10. #39
    مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

    تاریخ عضویت
    27-08-2009
    نوشته ها
    33,065
    مهندسی شهرسازی
    برنامه ریزی شهری
    امتياز طلايي
    134
    سپاس
    18,773
    28,337 سپاس در 9,313 پست
    امتياز:117299Array


    پیش فرض

    بهره گیری از تئوری صف در تخمین اسکله های کانتینری مورد نیاز بندر شهید رجایی

    نویسنده: مهرداد نجفی - کارشناس ارشد مهندسی عمران، گرایش راه و ترابری

    خلاصه مقاله:
    یکی از مسائل با اهمیتی که با توجه به رشد روز افزون ترافیک کانتینری در منطقه خاور میانه و ایران از اهمیت خاصی برخوردار است، توجه به اسکله های مورد نیاز پایانه کانتینر بندر شهید رجایی به منظور پهلودهی مناسب به کشتی های کانتینری وارده به این پایانه در سال افق طرح (1394) است. از این رو با بررسی تئوری های مختلف جهت مدلسازی عملکرد فعلی این پایانه در سرویس دهی به کشتی های کانتینری وارده، مدل صف به عنوان یکی از گزینه های مناسب مورد توجه قرار گرفت.

    واژه های کلیدی:
    اسکله کانتینری، پایانه کانتینری، تئوری صف، طرح های توسعه بندری، پایانه ترکیبی، حمل و نقل چند وجهی


    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    ویرایش توسط Mohammad Aref : 19-06-2015 در ساعت 11:11 دلیل: اصلاح لینک دانلود
    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]/|\[میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]/|\ [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ] /|\ [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]

    پسورد تمامی فایل هایی که پسوردشون ذکر نشده=www.noandishaan.com

    با قضاوت کردن از روی اطلاعات ناقص، مدیون وجدانمون نباشیم.


    ترس از شکست خودش باعث شکست میشه و نتیجه اون چیزی نیست جز گفتن ای کاش ...

    29 [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ])

  11. #40
    مقالات هفتمین كنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

    تاریخ عضویت
    27-08-2009
    نوشته ها
    33,065
    مهندسی شهرسازی
    برنامه ریزی شهری
    امتياز طلايي
    134
    سپاس
    18,773
    28,337 سپاس در 9,313 پست
    امتياز:117299Array


    پیش فرض

    بررسی اثرات طرح از رده خارج کردن خودروی فرسوده بر آلودگی هوا و ترافیک شهری

    نویسندگان:
    صدرالدین علی پور، کارشناس ارشد مدیریت محیط زیست
    آزاده میر، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت محیط زیست


    خلاصه مقاله:
    تردد خودروهای فرسوده در شهرها علاوه بر، بر هم زدن چهره شهر، اضافه نمودن مشکلات ترافیکی و مجهز نبودن این خودروها به سیستم کنترل آلاینده و تعلق تکنولوژی آنها به سالها قبل، باعث مصرف اضافه و بیهوده سوخت به خصوص بنزین (که قسمتی از آن وارداتی است) و افزایش آلودگی هوای شهرها می گردد. میزان مصرف سوخت در خودروهای فرسوده تا دو برابر خودروهای نو و استاندارد می باشد.
    بنابراین طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده لازم و ضروری به نظر می رسد و این در حالی است که خودروهای فرسوده موجود محصول زمانی است که میزان واردات خودرو در حد صفر و تولید داخلی بسیار پایین بوده است. حال باید به این مسئله توجه نمود که با وجود میزان بالای تولید در داخل و واردات خودرو در آینده تعداد خودروهای فرسوده چه میزان خواهد بود.

    کلمات کلیدی:
    محیط زیست، توسعه پایدار، خودروی فرسوده، مدیریت شهری، هوای آلوده، ترافیک


    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]
    ویرایش توسط Mohammad Aref : 19-06-2015 در ساعت 11:11 دلیل: اصلاح لینک دانلود
    [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]/|\[میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]/|\ [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ] /|\ [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ]

    پسورد تمامی فایل هایی که پسوردشون ذکر نشده=www.noandishaan.com

    با قضاوت کردن از روی اطلاعات ناقص، مدیون وجدانمون نباشیم.


    ترس از شکست خودش باعث شکست میشه و نتیجه اون چیزی نیست جز گفتن ای کاش ...

    29 [میهمان عزیز شما قادر به مشاهده لینک نمی باشید. جهت مشاهده لینک در تالار گفتگو ثبت نام کنید. ])

صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخگویی به سوالات درسی و غیر درسی مهندسی معدن
    توسط dj_behzad35 در انجمن موضوعات متفرقه مهندسی معدن
    پاسخ ها: 84
    آخرين نوشته: 20-07-2012, 19:35
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 20-05-2012, 15:36
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-03-2012, 14:17
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 16-10-2011, 14:22

کلمات کلیدی این موضوع

Bookmarks

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •