رفتن به مطلب

برقراری ارتباط از راه دور با کورتانای ویندوز ۱۰ تنها با فشار یک دکمه


ارسال های توصیه شده

با توجه به این که دستیار صوتی مایکروسافت معروف به کورتانا کامل و آماده به خدمت است، هم‌اکنون می‌توان با همان ویژگی و تکه کلام “هی کورتانا” به وسیله‌ی گجت جدید ساتچی آن را از راه دور راه‌اندازی کرد.

 

5k2pca68lbmmqmo1hje8.jpg

شرکت گجت‌سازی ساتچی دکمه‌ی بلوتوثی کورتانا را تولید کرده است که به وسیله‌ی آن می‌توان کورتانای موجود در رایانه یا تلفن با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را از راه دور و به وسیله‌ی فناوری بلوتوث با همان تکه کلام “هی کرتانا” راه‌اندازی کرد. با وجود این گجت، شارژدهی باتری دستگاه کاربران حفظ شده و کورتانا با سهولت بیشتری همیشه در دسترس خواهد بود.به عنوان مثال، کاربران تنها با فشار یک دکمه می‌توانند با سرعت بیشتری سوال‌های مورد نظر خود را در مورد آب و هوا از سراسر نقاط خانه، از کورتانا بپرسند. یا اینکه می‌توان به جای استفاده‌ی مستقیم از گوشی هوشمند، این گجت را به فرمان خودرو متصل کرده و با گوشی ارتباط برقرار کرد.قیمت این گجت ۲۳ دلار است که برای ابزاری تک منظوره گران به نظر می‌رسد. با این وجود اگر اهل گفتگوی زیاد با گوشی هوشمند هستید، ممکن است گزینه‌ی مناسبی باشد!

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...