رفتن به مطلب

اینترنت موبایلتان را به اشتراک بگذارید+ آموزش تصویری


ارسال های توصیه شده

[h=2]اینترنت موبایلتان را به اشتراک بگذارید+ آموزش تصویری[/h]

یک آموزش ساده برای کسانی که می خواهند تلفن همراه خود را به یک مودم اینترنتی تبدیل کنند.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ با این آموزش می‌توانید اتصال داده‌ دستگاه همراه Android خود را با دستگاهی دیگر با استفاده از نقطه اتصال قابل حمل، اشتراک اینترنت دستگاه همراه با USB یا بلوتوث به اشتراک بگذارید.

 

اگر می‌خواهید در یک رایانه کیفی از اینترنت استفاده کنید اما اتصال اینترنتی ندارید، این روش مفید است. برخی از این اطلاعات تنها برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل Android نسخه ۵٫۰ و بالاتر کاربرد دارد.

 

این ویژگی به دستگاه همراه و شرکت مخابراتی شما بستگی دارد. ممکن است برای اتصال به اینترنت با تلفن همراه یا نقطه اتصال Wi-Fi هزینه‌ای اضافی برایتان منظور شود. اگر مشکل دارید، با شرکت مخابراتی‌تان چک کنید تا ببینید آیا فعال کردن اتصال به اینترنت با تلفن همراه امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است این ویژگی مقدار زیادی از شارژ باتری دستگاهتان را مصرف می‌کند، بنابراین به محض اینکه کارتان تمام شد، فوراً اتصال را خاموش کنید.

 

 

اگر دستگاهتان داده دستگاه همراه دارد، می‌توانید آن را به یک نقطه اتصال قابل حمل برای حداکثر تا ۱۰ دستگاه دیگر، مانند رایانه کیفی، تبدیل کنید.

نحوه کار:

 

منوی تنظیمات دستگاهتان را باز کنید.

 

 

3466069_801.png

در بخش «بی‌سیم و شبکه‌ها»، بیشتر > نقطه اتصال قابل حمل و اشتراک اینترنت دستگاه همراه را لمس کنید.

 

3466069_801.png

3466070_660.png

 

 

مربع را علامت بزنید یا کلید کنار «نقطه اتصال Wi-Fi قابل حمل» را روشن کنید. هنگامی که این گزینه روشن است، یکی از اعلان‌های زیر را می‌بینید (اگر دستگاهتان دارای سیستم‌عامل Andriod نسخه ۴٫۴ یا پایین‌تر است، ممکن است نمادها کمی فرق داشته باشد. نقطه اتصال Wi-Fi قابل حمل فعال است.

.

 

 

3466071_522.png

 

چند نقطه اتصال یا اتصال به اینترنت با تلفن همراه فعال است. چند ثانیه این گزینه را لمس کنید تا منو تنظیمات مربوطه نمایان شود، سپس پیکربندی را لمس کنید.

 

3466074_446.png

 

در صورت تمایل می‌توانید نام جدیدی برای نقطه اتصال در فیلد «SSID شبکه» وارد کنید. اگر می‌خواهید گذر واژه متفاوتی تعیین کنید، گذرواژه جدید را در فیلد «گذرواژه» وارد کنید. اگر امنیت را نمی خواهید، هیچکدام را در قسمت «امنیت» انتخاب کنید. سپس ذخیره را لمس کنید.

 

3466073_516.png

 

در دستگاهی که می‌خواهید از نقطه اتصال Wi-Fi استفاده کنید، این شبکه را از فهرست گزینه‌های Wi-Fi انتخاب کرده و گذر واژه را برای اتصال به اینترنت وارد کنید. برای توقف اشتراک‌گذاری اتصال داده، علامت مربع را بردارید یا کلید کنار «نقطه اتصال قابل حمل Wi-Fi» را در منوی تنظیمات خاموش کنید.

 

کاربران گرامی می توانند از بخش نظرات سوالات خود را در مورد این آموزش بیان کنند.

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...