رفتن به مطلب

قهرمانی جهان برای آزادکاران جوان با کسب دو مدال طلا و چهار نقره


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قهرمانی جهان برای آزادکاران جوان با کسب دو مدال طلا و چهار نقره[/h]

تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در پایان رقابت های قهرمانی جهان در برزیل با کسب دو مدال طلا،چهار نقره و یک مقام پنجمی قهرمانی سال گذشته خود در این مسابقات را تکرار کرد.

3474940_617.jpgبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پایان رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان که روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری در شهر سالوادور داباهیا برزیل برگزار شد، تیم ایران با کسب 2 مدال طلا، و چهار مدال نقره و کسب 62 امتیاز برای نخستین بار در تاریخ برای دومین سال پیاپی قهرمان جهان شد و تیم های آذربایجان با 58 و روسیه با 49 امتیاز دوم و سوم شدند.

 

**وزن 55 کیلوگرم

 

بر این اساس در رقابت های روز دوم و در وزن 55 کیلوگرم محمد نامجو مطلق در دور نخست با نتیجه 12 بر یک یرسون هنائو از شیلی را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر مقابل ویکتور لیزن از آلمان به پیروزی رسید. نامجو مطلق در دور بعد سزگن پیسمیگاز از ترکیه را 6 بر 3 مغلوب کرد.

وی در مرحله نیمه نهایی مقابل ماهیر آمیراسالانوف از آذربایجان با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.نامجو مطلق برای کسب مدال برنز مقابل بدرالدین اف حسن اف از روسیه با نتیجه 4 بر 6 مغلوب شد و به مقام پنجم بسنده کرد.

 

**وزن 66 کیلوگرم

در وزن 66 کیلوگرم جمال عبادی در دور اول در ثانیه های پایانی با نتیجه 7 بر 6 مغلوب کنچادزه از گرجستان شد که با توجه به شکست حریفش مقابل کشتی گیر ژاپنی عبادی از گردونه مسابقات کنار رفت.

**وزن84 کیلوگرم

در وزن 84 کیلوگرم مجتبی گلیج در مبارزه اول با نتیجه 10 بر صفر ایرادلی متستوری از گرجستان را شکست داد. وی در دوم نیز با نتیجه 11 بر یک از سد ماگومد رسول گاجی ماگومدوف از آذربایجان گذشت و راهی یک چهارم نهایی شد.

گلیج در این مرحله مقابل شوتا شیرای از ژاپن با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسید. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل آرسن مورس علی یف از روسیه با نتیجه 13 بر 3 به پیروزی رسید و فینالیست شد. گلیج در دیدار فینال خرامینکوف ازبلاروس را با اقتدار، 12 بر 2 شکست داد و قهرمان شد.

 

**وزن 120 کیلوگرم

در وزن 120 کیلوگرم امین طاهری در دور نخست با نتیجه 16 بر 6 مقابل تایکی یاماموتو از ژاپن به برتری دست یافت. وی در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر 2 از سد کریستوف راول از روسیه گذشت و گام به نیمه نهایی گذاشت.

طاهری در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر 2 یونس دِدِه از ترکیه را شکست داد و فینالیست شد.وی در دیدار فینال مقابل سعید گامیدوف از آذربایجان با نتیجه 3 بر 14 باخت و به مدال نقره بسنده کرد.

 

 

بنابراین گزارش چهار آزادکار وزن اول کشورمان نیز موفق به کسب یک مدال طلا و سه نقره شده بودند که ایمان صادقی در 60 کیلوگرم به مدال طلا رسید و علیرضا گودرزی در 50، رضا مظفری در 74 و سیدایمان حسینی در 96 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...