رفتن به مطلب

معرفی ابر اتومبیل جدید در نمایشگاه 2016 ژنو + تصویر


ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
معرفی ابر اتومبیل جدید در نمایشگاه 2016 ژنو + تصویر[/h]

طبق گزارش مجله رُد اَند تِرَک، استفن وینکِلهام، مدیر کارخانه ایتالیایی تولیدکننده لامبورگینی از رونمایی یک ماشین اِسپُرت بسیار شیک (596 کیلووات) از 3 تا 13 مارس در نمایشگاه بین‌المللی موتور ژنو خبر داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق گزارش مجله رُد اَند تِرَک (The magazine Road & Track) استفن وینکِلهام، مدیر کارخانه ایتالیایی تولیدکننده لامبورگینی از رونمایی یک ماشین اِسپُرت بسیار شیک (596 کیلووات) از 3 تا 13 مارس در نمایشگاه بین‌المللی موتور ژنو خبر داده است.

 

مطالب زیادی درباره خصوصیات این ماشین گفته نشده اما به نظر می رسد که این لامبورگینی دورگه، دارای موتوری با قدرت 800 اسب بخار باشد و صفر تا 248 مایل بر ساعت (400 کیلومتر) را در بیست ثانیه پر کند. قابل ذکر است که فقط کمتر از 12 دستگاه از آن تولید خواهد شد. این نسل جدید اتوموبیل که می توان آن را هایپر وِلاس (HyperVeloc) نامید احتمالا شبیه بوگاتی وِیرون (Bugatti Veyron)، مَک لارِن پی وان (McLaren P1)، فِراری، پورشه نایت وان اِیت (Porsche 918 Spyder)، اِسپایدر و کُینِگزَگ رِجِرا (Koenigsegg Regera) است.

 

3482972_740.jpg

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...