رفتن به مطلب

تماشا کنید: برخاستن عمودی و پرواز پهپاد قدرتمند سونی


ارسال های توصیه شده

سونی با معرفی دو پهپاد حضور خود در بازار پهپاد‌ها را رسما اعلام کرد. این کمپانی با همکاری ZMP پهپاد‌های خود را تحت نام آئروسنس (Aerosense) روانه‌ی بازار خواهد کرد. در ادامه ویدیویی را از پروازِ پهپادِ توانمند سونی مشاهده خواهید کرد.

 

sony-drone.jpg

 

 

 

دیروز سونی با معرفی دو پهپاد ورود خود به حوزه‌ی تولید پهپاد‌ها را رسما اعلام کرد. این کمپانی با تکیه به دانش فنی مربوط به ساخت انواع دوربین‌ها در نظر دارد تا با همکاری ZMP ژاپن، محصولات خود را تحت نام آئروسنس روانه‌ی بازار کند.

 

یکی از پهپادهایی که سونی دیروز معرفی کرد، قابلیت‌های جالب توجهی دارد. این پهپاد ظاهری شبیه به هواپیما دارد و با توجه به ساختار موتور و پروانه‌هایش می‌تواند هم بصورت هلیکوپتر و هم بصورت یک هواپیما پرواز کند. حداکثر سرعت این پهپاد ۷ کیلوگرمی تا ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت نیز افزایش می‌‌یابد که از جمله‌ی موارد نادر موجود در میان پهپاد‌های غیرنظامی است. این پهپاد قادر است تا با یکبار شارژ دو ساعت به پرواز بپردازد.

 

سونی اعلام کرده که این محصول را سال آینده‌ی میلادی در اختیار مشتریان تجاری خود قرار خواهد داد. این محصولات برای استفاده از محیط‌های صنعتی طراحی شده است.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...