رفتن به مطلب

مایکروسافت نسخه‌ی تک و دو سیم کارته تلفن نوکیا 222 را معرفی کرد


m@ry@71

ارسال های توصیه شده

FONT=Arial]مایکروسافت امروز نسخه‌ی تک و دو سیم کارته‌ی تلفن همراه نوکیا ۲۲۲ را معرفی کرد. این محصول یک گوشی هوشمند نیست؛ اما قابلیت اتصال به شبکه‌‌ی اینترنت را به همراه یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دارد.

 

 

BODY_Nokia-222_1-780x445.png

 

 

مایکروسافت امروز نسخه‌ی تک و دو سیم کارته‌ی نوکیا ۲۲۲ را معرفی کرد. این تلفن همراه ویژگی‌های نظیر دوربین ۲ مگاپیکسلی، قابلیت ارتباط با اینترنت، پشتیبانی از اسلات میکرو SD تا ۳۲ گیگابایت و همچنین فناوری SLAM برای اشتراک‌گذاری اطلاعات را دارد. هر دو نسخه ا ز تلفن همراه نوکیا ۲۲۲ با یک بار شارژ قادرند تا ۲۰ ساعت قابلیت مکالمه را در اختیار کاربران قرار دهند.نوکیا ۲۲۲ قادر است در حالت استندبای تا ۲۱ روز بدون نیاز به شارژ به کار ادامه دهد. این گوشی همچنین از قابلیت‌های دیگری نظیر رادیو اف ام و همچنین پخش MP3 تا ۴۵ ساعت برخوردار است.

 

با استفاده از این گوشی، کاربرانی که علاقمند به انجام بازی‌های کامپیوتری باشند، می‌توانند در هر ماه یک بازی رایگان را از میان بازی‌های Gameloft دانلود کنند. از جمله‌ی عناوین بازی‌های موجود می‌توان به Assassin's Creed Brotherhood و Midnight Pool 3 اشاره کرد.

 

هر دو نسخه‌ی نوکیا ۲۲۲ در دو رنگ مشکی و سفید به قیمت ۳۷ دلار در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. مایکروسافت این گوشی را در ماه سپتامبر (شهریور جاری) روانه‌ی بازار خواهد کرد.[/font]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...