رفتن به مطلب

سونی از اسپیکر با قابلیت تبدیل به ریموت کنترل تلویزیون رونمایی کرد


ارسال های توصیه شده

پس از آنکه رونمایی سونی از لامپ‌های بلوتوثی خود، این بار کمپانی مذکور از اسپیکرهای مجهز به قابلیت ریموت کنترل تلویزیون پرده‌برداری کرد.

 

y_SRS-LSR100_overview20.0.jpg

 

 

سونی پیش از این از لامپ‌‌های بلوتوثی با نام LED Light Bulb Speaker رونمایی کرده بود؛ این لامپ‌ها به قابلیت کنترل از طریق گوشی هوشمند مجهز است. البته برای کنترل بهتر میزان روشنایی و شدت صدا، ریموت کنترل مجزایی در نظر گرفته شده که می‌تواند از طریق سیستم NFC به کار گرفته شود.

 

حال این شرکت از اسپیکرهای جدید با نام SRS-LSR100 پرده برداشته است. این اسپیکر به نحوی طراحی شده به راحتی در دست قرار می‌گیرد و می‌توان به عنوان ریموت کنترل تلویزیون از آن استفاده کرد؛ پس از استفاده از آن به عنوان ریموت کنترل، بدون هیچ مشکلی می‌توان کانال‌های تلویزیون را تغییر داده و به تماشای برنامه‌های آن پرداخت.

 

این اسپیکر به واسطه‌ی یک دانگل با تلویزیون تعامل داشته و تمامی کارهای یک ریموت کنترل را انجام می‌دهد. در قسمت راست این اسپیکر یک دکمه‌ی گردی قرار دارد که با فشار دادن آن صدای اسپیکر قطع می‌شود. این اسپیکر دارای ابعاد ۱۷۹ در ۲۸ در ۷۱ میلی متر است و وزن ۴۴۰ گرمی دارد. همچنین طول عمر باتری آن نیز ۱۶ ساعت است. شرکت سونی از کاربردهای این اسپیکر حین انجام کارهای خانه و خواباندن کودک نام برد. قیمت اسپیکر جدید ۱۶۷ دلار است و از ۱۲ سپتامبر عرضه خواهد شد.

 

y_SRS-LSR100_overview30.0.jpg

 

 

SRS-LSR100_004.0.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...