رفتن به مطلب

گردهمایی بزرگ بخش خصوصی صنعت برق


ارسال های توصیه شده

مروز عصر بزرگترین گردهمایی بخش خصوصی صنعت برق ایران برگزار می گردد. در گردهمایی امروز که از ساعت 17 در پژوهشگاه نیرو آغاز می گردد گزارش جامع عملکرد سندیکای صنعت برق به انضمام صورتهای مالی سال 93 ارائه و بررسی خواهد شد. اعضای سندیکای صنعت برق روز به روز در حال افزایش بوده و به تشکلی فراگیر تبدیل شده است که با 22 کمیته در حال فعالیت است.

 

امروز 27 مردادماه بخش خصوصی صنعت برق ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه سندیکای صنعت برق گرد هم می آیند تا در خصوص مسائل و وضعیت بخش خصوصی بحث و تبادل نظر نمایند. بخش خصوصی برق ایران که در چند سال گذشته شرایط بسیار بدی را پشت سر گذاشته است با شرایط جدیدی که در توافق هسته ای و حذف تحریم های اقتصادی پیش رو دارد امیدوار به تغییر اوضاع شده است.

8epxkysyrpqjcu9io73.jpg

 

به گزارش برق نیوز در گردهمایی امروز که از ساعت 17 در پژوهشگاه نیرو آغاز می گردد گزارش جامع عملکرد سندیکای صنعت برق به انضمام صورتهای مالی سال 93 ارائه و بررسی خواهد شد. همچنین در این جلسه گزارش بازرس سندیکا به مجموع عمومی ارائه می گردد تا بخش خصوصی در جریان فعالیت های یکی از بزرگترین تشکل های بخش خصوصی ایران قرار گیرد.

 

سنديکاي صنعت برق ايران يک نهاد صنفي، در پانزدهمین سال تاسیس خود توانسته است مشارکت بیش از 450 شرکت سازنده تجهيزات، پيمانکار و مشاور صنعت برق را در یک تشکل فراگیر ملی چذب نماید. در این پانزده سال پنج دوره هیات مدیره سپری شده است و از آبان ماه 93 فعالیت ششمین دوره هیات مدیره آغاز شده است. هایت مدیره ششم به شش عضو جدید شروع به فعالیت کرده است و فصلی جدید در عملکرد سندیکای صنعت برق ایجاد نموده است.

 

هیات مدیره جدید و در راس آنها علیرضا کلاهی توانسته است در مدت زمان گذشته بیش از پیش نسبت به سیاست ها و شرایط تحمیلی از سوی دولت واکنش نشان داده و نسبت به آنها اعتراض نماید. بعد از شروع این دوره در نشست های خبری متعدد نسبت به وضعیت نامناسب بخش خصوصی برق ایران هشدار داده شد تا پیام عدم تمکین در برابر سیاست های نادرست بخش دولتی را به گوش مدیران ارشد برساند.

 

کلاهی و تیم مورد حمایت وی با برنامه و به صورت هدفمند به سندیکای برق وارد شده و توانستند مدیریت بزرگترین تشکل خصوصی برق ایران را بدست گیرند. کلاهی پا را فراتر از این نهاده و با ورود با برنامه در اتاق بازرگانی به جایگاهی تاثیر گذار در این عرصه رسید.

 

 

دوره جدید با رویکردی انتقادی و مطالبه گر نسبت به دولت رای آورد و توانست مدیریت سندیکای صنعت برق را بدست گیرد. نقشی که در دوره های گذشته کمتر دیده شده بود و بیش از آنکه مطالبه گر و منتقد دولت در حمایت از بخش خصوصی باشد در پی تعامل با دولت و پذیرفتن ساسیت های اعمالی از سوی آنها بود.

 

در شرایطی که وزارت نیرو بیش از 5 هزار میلیارد تومان بدهی به بخش خصوصی برق ایران دارد این گردهمایی به ویژه بعد از توافقات اخیر می تواند بیش از پیش محور خروج از بحران صنعت برق قرار گیرد. صنعت برق روزهای سختی را سپری می کند و امیدوار است با حمایت دولت و مجلس در برنامه هایی مانند طرح حمایت از صنعت برق، پرداخت بدهی های سرسام اور وزارت نیرو از طریق دیگر بودجه های دولتی، رونق اقتصادی ناشی از لغو تحریم ها، حمایت صندوق توسعه، تضمین پرداخت خسارت دیر کرد و... بتواند از این وضعیت رهایی یابد.

 

اعضای سندیکای صنعت برق روز به روز در حال افزایش بوده و به تشکلی فراگیر تبدیل شده است که با 22 کمیته در حال فعالیت است. طرح تبدیل سندیکای صنعت برق به فدارسیون صنعت برق ایران کلید خورده است تا بتواند زمینه ای مناسبی برای حضور بیشتر و گسترده تر شرکت های خصوصی ایجاد نماید.

 

l63qz2fynna0w11qfb.jpg

 

خلاصه ای از مهمترین فعالیت ها و دستاوردهای سندیکای صنعت برق در سال 93 در زیر قابل مشاهده است:

 

qfjx7yd6eir2xhq22v0o.jpg

 

 

tie4ud7pvtar6jq4u6f.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...