رفتن به مطلب

تبلت ۱۸.۴ اینچی سامسونگ در راه است


sun-shine

ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

635758326687015394.jpg

کمپانی سامسونگ در حالی ساخت تبلت اندرویدی ۱۸.۴ اینچی را آغاز کرده که از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

کمپانی سامسونگ چندی پیش اعلام کرد که در حال فعالیت بر تبلت ۱۲ اینچی است که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند. این تبلت از قابلیت های سخت افزاری مانند نمایشگر ۱۲ اینچی، پردازنده Core M اینتل و ۴ گیگابایت رم برخوردار است.

 

اما اکنون سامسونگ از عرضه تبلت جدیدی در سایز ۱۸.۴ اینچی خبر داده است. سامسونگ در سال های اخیر تبدیل به یکی از کمپانی های فناوری شده که با در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان خود به تولید و عرضه محصولات متفاوتی پرداخته که توانسته نگاه های بسیاری را به خود جلب کند. محصول جدید این کمپانی، تبلت ۱۸.۴ اینچی است که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی کرده و می تواند در محیط های اداری یا مدارس کارآمد باشد.

 

به گزارش مهر، تبلت SM-T۶۷۰ با نام Tahoe کدگذاری شده و از مشخصات سخت افزاری مانند اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی، نمایشگر TFT LCD و رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده ۶۴ بیتی اکسینوس و فرکانس ۱.۶گیگاهرتز و ۲ گیگابایت رم و همینطور حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی برخوردار است.

 

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به کارت حافظه میکرو SD و همینطور باتری ۵۷۰۰ میلی آمپری را اشاره کرد. دوربین اصلی این محصول ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۲.۱ مگاپیکسل خواهد بود. اما این تبلت غول آسا در ابعاد ۴۵۱.۸* ۲۷۵.۸*۱۱.۹ میلی متر است.هنوز اطلاعات بیشتری درباره زمان عرضه یا قیمت احتمالی این تبلت منتشر نشده و تا اعلام رسمی از سوی کمپانی سامسونگ باید منتظر ماند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...