رفتن به مطلب

بگو مدل موهایت چیست، بگویم چه شخصیتی داری


Mahnaazz

ارسال های توصیه شده

آیا می دانید که هر کسی با مدل موهایی که انتخاب می کند در واقع جنبه ای از شخصیت خود را به نمایش می گذارد؟ ما در این مقاله به شما می گوییم هر مدل مویی که انتخاب می کنید در مورد شما چه می گوید.

1.دم اسبی

hair-a.jpgدم اسبی

 

این مدل مو برای خانم هایی است که معمولا حوصله رسیدگی به موهایشان را ندارند. اگر شما نیز به این مدل علاقه دارید، نشانه می دهد که به دنبال آسودگی و راحت طلبی هستید. اگر چه در زمینه شغلی سخت کوش و در رسیدن به اهداف تان با اراده هستید و از این جهت به خود افتخار می کنید اما همچنان همان روزهای برفی آرام کودکی را آرزو می کنید.

 

2.گوجه ای از بالا

 

hair-b.jpgگوجه ای از بالا

 

تنبل؟ بله! شما به خوبی می دانید که چگونه در عرض 10 دقیقه وسایلتان را جمع کنید، موهایتان را مدل گوجه ای ببندید، یک رژ قرمز به لب هایتان بزنید و مثل هر روز به سرعت از خانه خارج شوید. برای آخر هفته هم آرزو می کنید که سیستم دلیوری رستوران مورد علاقه تان فعال باشد.

 

 

 

 

3.کلاه

hair-c.jpgکلاه

 

شما فرد با مهارت و با سلیقه ای هستید و به خوبی می دانید که حتی اگر موهایتان زیبا نباشد، با گذاشتن یک کلاه می توانید جذاب تر از همیشه به نظر برسید. شما اعتقاد دارید که زندگی تان، هر طوری که باشد، زیبا و دلپذیر است.

 

 

 

4.گیس از پهلو

hair-d.jpgگیس از پهلو

 

شما فردی هستید که برای روز تولد دیگران ارزش قائل می شوید و بهترین هدیه ها را برایشان می خرید. اگر برای خرید به فروشگاه یا پاساژی بروید، ساعت های زیادی را صرف گشتن اجناس در حراجی ها می کنید.

 

 

 

 

5.مدل مو همیشگی

hair-e.jpgمدل مو همیشگی

 

شامپوی مورد علاقه شما، شامپوی موهای خشک است. شما سعی می کنید هر روز به موهایتان رسیدگی کنید اما ترجیح می دهید به جای این که مدل آن را تغییر دهید، همان مدل همیشگی را درست کنید. شما همیشه با دیدی مثبت به چیزهای اطراف تان نگاه می کنید، حتی اگر لایق آن نباشند.

 

 

 

6.شینیون مدل دار

 

hair-f.jpgشینیون مدل دار

 

امکانش هست ترفندهای خود را به ما هم یاد دهید؟ شما فردی هستید که می توانید با پوشیدن یک تی شرت سفید، شلوار جین و یک کفش کتانی، زییا و جذاب به نظر برسید، حتی اگر آرایش نکنید و یا به موهایتان رسیدگی نکنید. شما در زمینه شغلی زیرک و باهوش هستید و می توانید هم با همکاران و هم با مدیران بالاتر از خود ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

 

7.موهای خیس

hair-g.jpgموهای خیس

 

شما اعتقاد دارید که برخی کارها به خودی خود انجام می شوند و احتیاجی به تلاش شما ندارند. از این که وقت خود را صرف کارهایی مانند مدل دادن به موهایتان و خواندن مقالات آنلاین بکنید، بیزارید. اما آنجا که وجود شما ضروری است، همیشه به موقع حاضرید و نمی توانید افراد وقت نشناس را تحمل کنید.

 

 

 

 

8.گوجه ای بهم ریخته

hair-h.jpgگوجه ای بهم ریخته

 

شما خرید آنلاین را به حاضر شدن و رفتن به بازار ترجیح می دهید و این را هم می دانید که اگر پایتان به مراکز خرید برسد، تمام پول هایتان را بر باد داده اید.

 

 

 

9.شینیون ساده

hair-i.jpgشینیون ساده

 

شما استاد قایم کردن چیزهای ناخوشایند هستید. تصور می کنید همیشه موجب شادی دیگران می شوید اما زمانی که دیگران با شما بی احترامی می کنند، نمی توانید از خودتان دفاع کنید. شما کتاب را نه به خاطر ظاهر و جلدش، بلکه برای محتوی آن می خرید و البته قبل از آن چکیده ای از متن اش را در اینترنت می خوانید.

 

 

 

 

10.کوتاه و مدل دار

hair-j.jpgکوتاه و مدل دار

 

خانم هایی که موهای کوتاهی دارند، از دیگر زنان با هوش ترند زیرا با این مدل مو همیشه موهایشان مرتب و زیبا به نظر می رسد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...