رفتن به مطلب

معرفی اسمارت فون OneTouch Pixi First الکاتل


ارسال های توصیه شده

nxonz65x6k1ksp84dfm.jpg

 

 

جدیدترین محصول تلفن های اندرویدی الکاتل از خط تولید OneTouch، دستگاه Pixi First است که بتازگی رسما معرفی شده است. این گوشی صابونی شکل دارای نمایشگر 4 اینچی با ضخامت بدنه 9.7mm می باشد و جزء باریک ترین اسمارت فون های چهار اینچی بازار بحساب می اید.

گرچه رزولوشن نمایشگر 480x800 برای یک دستگاه موبایل هوشمند ناامید کننده می باشد، اما می بایست برای سایز 4 اینچی کافی باشد.

کاور پشت دستگاه متالیک مانند است، براق بنظر می اید، و بعلاوه دارای چهار اپشن انتخاب رنگ زرق و برق دار است. در دست بسیار کوچک است، گرچه کمی لغزنده می باشد، اما سایز نمایشگر برای استفاده با یک دست مناسب است.

 

 

c6p17bu9uqoz0rx3oije.jpg

 

 

قلب تپنده دستگاه جدید الکاتل را تراشه چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی Spredtrum7731 تشکیل داده، دارای نیم گیگابایت حافظه رم و چهار گیگابایت حافظه داخلی است که البته از طریق اسلات microSD قابل ارتقا است. Android 4.4 KitKat را اجرا می نماید.

دوربین پشت در سایز 5 مگاپیکسل تهیه شده، دارای قابلیت ضبط 1080p است، دوربین جلو در سایز 2 مگاپیکسل با قابلیت ضبط HD می باشد.

خبر خوب در مورد Pixi First پشتیبانی از شبکه 3G است، باتری 1450mAh برای 300 ساعت زمان استندبای و 7 ساعت زمان مکالمه استقامت دارد.

این تلفن بزودی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

 

 

 

0kprdalz6gxrr7fi932.jpg

 

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...