رفتن به مطلب

عذرخواهی مدیر تلگرام به دلیل انتشار اطلاعات غلط درباره این پیام رسان در ایران


ارسال های توصیه شده

snvuv6a871egmpp63may.jpg

پاول دوروف، مدیر سامانه تلگرام از انتشار اطلاعاتی درباره ممنوع شدن فعالیت این پیام رسان در ایران عذرخواهی کرد. وی دلیل سوءبرداشت خود از محدودیت مقطعی فعالیت این پیام رسان در ایران را سابقه این کشور در سانسور اینترنت عنوان کرده است.

 

 

آقای دوروف با انتشار بیانیه ای توضیح مسئولان ایرانی درباره علت فنی اختلال را ممکن دانسته و نوشته است: « آن ها [مقام های ایرانی] می گویند اختلال سیستم به دلیل قطعی کابل های ارتباطی میان این کشور و جهان در کانال سوئز، باب المندب و ترکیه بوده و اختلال در دسترسی به سرویس های غربی، مختص به تلگرام نبوده است.»

 

 

مدیر روس سامانه تلگرام همچنین درباره ادعای پیشین خود ناظر بر درخواست ایران از این سامانه برای جاسوسی از شهروندان این کشور نوشته است: «دولت [ایران] هرگونه درخواست جاسوسی از تلگرام را تکذیب کرده و گفته اند درخواست ارسال شده به من ساختگی بوده و هیچکدام از مقام های این کشور آن را تائید نکرده بودند.»

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

مدیر سامانه تلگرام با اشاره به تهدید مسئولان ایرانی مبنی بر بستن این سامانه در صورت دسترسی آزادانه به شبکه ها و بات های هرزه نگاری در پیام خود نوشته است: «اگر نگرانی آن ها محدود به این مساله باشد، مشکلی پیش نخواهد آمد، چون ما پیشاپیش بیشتر بات ها و کانال های پورن (هرزه نگاری) را به دلیل محدودیت های اپلیکیشن خودمان مسدود کرده ایم.»

 

 

برخلاف محدودیت و ممنوعیت فعالیت بسیاری از شبکه های اجتماعی، سیستم پیام رسان تلگرام در ایران آزادانه در اختیار کاربران است و بسیاری از رسانه ها و سایت های اینترنتی برای به اشتراک گذاری و بازنشر مطالب خود از این سامانه استفاده می کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...