رفتن به مطلب

صومعه پالرمو برای دوستداران ترس و هیجان


nazanin.R

ارسال های توصیه شده

صومعه پالرمو

 

2000 مرده با درجه های متفاوت پوسیدگی در قبرهای زیرزمینی صومعه ای در پالرمو آرمیده اند. ثروتمندان پالرمو ( بخشی از سیسیلی )، نزدیکان خود را بین سالهای 1599 میلادی تا 1920 میلادی تحویل این صومعه داده‌اند و مسئولین صومعه آنها را در قفسه ها قرار داده و یا اینکه به صورت ایستاده به قلاب‌هایی وصل می‌کردند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

صومعه پالرمو در ایتالیا در قرن 16 میلاد توسط راهبان ایجاد شد. در این صومعه به مردم اجازه داده میشد که مرده های خود را که مومیایی کرده اند نگهداری کنند . زیرزمین این صومعه به پنج راهرو تقسیم شده است: بخش مردان، بخش زنان، بخش کشیشان صومعه، بخش راهبان و بخشی برای افراد بلند مرتبه جامعه همچون ارتشدارن، دانشمندان و وکلا. در بخش زنان قسمتی را نیز به دختران باکره اختصاص داده‌اند، که در آن،چهار دختر باکره در کنار یک صلیب آویزان شده اند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

در حال حاضر دیدنی ترین بخش این مجموعه برای گردشگران

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
بدن روزالیا لومباردوی کوچک است که در سال 1920 در سن دو سالگی بر اثر ابتلا به بیماری گریپ اسپانیایی از دنیا رفت. پدر او، "ژنرال ماریو لمباردو" از مرگ دختر تسلی نمی یافت و از آنجایی که مرد صاحب نفوذی بود، معروف ترین مومیایی کننده آن زمان، آلفردو سالافیا را مامور کرد تا حداقل شکل ظاهری دخترش را حفظ کند. این شیمی دان شاهکار خود را با روزالیا خلق کرد که اکنون زیباترین مومیایی دنیا ملقب به زیبای خفته شده است. سالافیا ترکیبی را که برای کنسرو کردن این دختر استفاده کرد، طوری مخفی نگه داشت که تازه در سال 2009 در لوازمی که پس از مرگش باقی مانده بود، کشف شد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...