رفتن به مطلب

رونالدو- مسی؛ال کلاسیکوی 24


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]دوئل بیست و چهارم سوپراستارها

[h=1]رونالدو- مسی؛ال کلاسیکوی 24[/h]

[h=2] کریس رونالدو و لیونل مسی، بهترین بازیکنان 7 سال اخیر دنیا که توپ طلا را بین هم تقسیم کرده اند، امشب بار دیگر مقابل هم قرار می گیرند. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 00995650.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار بیست و چهارمین ال کلاسیکویی است که این دو مقابل هم قرار می گیرند. در 23 دیدار قبلی، مسی 11 پیروزی داشته و 15 گل به ثمر رسانده است. در مقابل، رونالدو 6 پیروزی به دست آورده و او هم 15 گل وارد دروازه بارسا کرد. از این 23 دیدار، 12 بازی در لالیگا، 2 دیدار در چمپیونزلیگ، 5 بازی در کوپا دل ری و 4 دیدار هم در سوپرکاپ اسپانیا بوده است.

 

 

00994587.jpg

 

مسی پانزده گلش را در 10 دیدار به ثمر رساند (در دو دیدار، 2 گل زد و یک بار هم هت تریک کرد) و رونالدو در 13 دیدار، این تعداد گل را وارد دروازه حریف کرد (در دو دیدار، دو گل زد).

مسی در مجموع تا به حال 30 بار در ال کلاسیک حضور داشته و 21 گل زده و رونالدو تنها در همان 23 دیداری که مسی حضور داشته، به میدان رفته است. مسی که اولین بازی اش در ال کلاسیکو را در 18 سالگی انجام داد، تا به حال تنها دو ال کلاسیکو را از دست داده است که هر دو در نوکمپ برگزار شد.

اولی در سال 2006 که با تساوی 1-1 به پایان رسید و دیگری در سال 2007 که رئالی ها آن را 1-0 بردند. مسی در 27ال کلاسیکوی قبلی به طور کامل حضور داشته است. تنها بازیکنانی که رکوردی مشابه یا بهتر از مسی دارند، خنتو (35 دیدار پیاپی) کاسیاس (30 دیدار پیاپی)، رائول (29 دیدار پیاپی) و میشل (27 دیدار پیاپی) هستند.

 

00994697.jpg

 

رونالدو هم از زمان پیوستن به رئال، تنها یک ال کلاسیکو را از دست داد. فینال کوپا دل ری 2014 که به دلیل محرومیت بازی نکرد اما رئال با درخشش گرت بیل به پیروزی رسید. در صورتی که رونالدو در این دیدار گلزنی کند، بالاتر از رائول، به سومین گلزن برتر تاریخ ال کلاسیکو تبدیل می شود؛ بعد از مسی (21) و دی استفانو (18).

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]اولین ال کلاسیکوی فصل در برنابئو

[h=1]پیش بازی رئال مادرید-بارسلونا[/h]

[h=2] دو تیم رئال مادرید و بارسلونا، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 01076553.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، اولین حضور بنیتس در ال‌کلاسیکو در حالیست که تیمش در آمادگی کامل به سر نمی‌برد.

 

01070384.jpg

 

رئال مادرید

 

شاگردان رافا بنیتس، با وجود شروع بسیار خوب در لیگ، نتوانستند فرم خوبشان را حفظ کرده و کم کم دچار افت شدند. در حال حاضر آنها با 3 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رده ی دوم جدول قرار گرفته اند و انگیزه‌های ویژه ای برای این دیدار خانگی دارند.رئال پس از مدت‌ها، تمامی ستاره‌های خود را برای این دیدار در اختیار خواهد داشت. مشکل مصدومیت بیل و بنزما به طور کامل برطرف شده، راموس و خامس رودریگس نیز برای این بازی مشکلی ندارند و انتظار می‌رود که فیکس باشند. رئال در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، 1 شکست، 3 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده است. شکست آنها به دیدار پیشین مقابل سویا باز می‌گردد که ممکن است از لحاظ روحی این تیم را با مشکل روبرو کند.

 

01073354.jpg

 

بارسلونا

 

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز با کسب 27 امتیاز از 11 بازی خود، در صدر جدول لالیگا قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارند. یکی از معضلات بارسا در این فصل، مصدومیت‌ها بود که البته مشکل بزرگ آنها برای این بازی حل شده است. لیونل مسی، پس از حدود 2ماه، شرایط بازی کردن را پیدا کرده و احتمالا مقابل رئال بازی خواهد کرد ولی فیکس بودن او قطعی نیست. با این حال، رافینیا و داگلاس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آبی اناری ها نخواهند بود و احتمال غیبت ایوان راکیتیچ نیز وجود دارد. خاویر ماسکرانو، محرومیت 3 جلسه ای اش را پشت سر گذاشته و در صورت غیبت راکیتیچ، در خط میانی به کار گرفته خواهد شد. در 5 دیدار اخیر انجام شده بین دو تیم، سهم بارسلونا 3 پیروزی و سهم رئال دو پیروزی بوده و نکته مثبت در این میان، مساوی نشدن بازی‌هاست.

 

ترکیب اصلی:

 

01076549.jpg

 

 

پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

 

 

01076548.jpg

 

پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی 3-1 بارسلونا

احتمال پیروزی رئال: 43 درصد

احتمال پیروزی بارسا: 45 درصد

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...