رفتن به مطلب

تامین انرژی اولین فروشگاه اپل در سنگاپور توسط انرژی خورشیدی


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

در بیشتر نقاط دنیا، تولید کننده های صنعتی در فکر استفاده از انرژی های سبز در کارخانه های خود هستند تا کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کنند. در همین راستا، اپل یک قدم فراتر رفته و قصد دارد نخستین فروشگاهی که به طور کامل با انرژی خورشیدی اداره می شود را در سنگاپور افتتاح نماید.

 

اپل در این راستا از بزرگ ترین تامین کننده انرژی پاک در سنگاپور که Sunseap Group نام دارد، کمک گرفته. «سان سیپ گروپ» قرار است انرژی لازم برای ساختمان و محوطه فروشگاه 25 هزارنفری شرکت کوپرتینویی را به طور کامل تامین کند. این انرژی نیز از طریق پانل های خورشیدی که در پشت بام 800 ساختمان تعبیه شده‌ اند، گرفته می شود.

لیزا جکسون، معاون بخش ابتکارات محیط زیستی، سیاست و اجتماعی اپل در این رابطه اظهار داشته: «ما در همکاری با شرکت سان سیپ و دولت سنگاپور به دنبال کشف راه های جدید برای استفاده از انرژی خورشیدی در کل کشور مذکور و متعاقبا، رسیدن به هدف خودمان مبنی بر بهره گیری از انرژی های قابل تبدیل و تکرارشدنی هستیم.»

در سنگاپور، اپل انتظار دارد این قرارداد 50 مگاوات انرژی تولیدی داشته باشد (که معادل انرژی موردنیاز برای 9 هزار خانه است)، در حالیکه این شرکت از 33 مگاوات آن برای ساختمان موردنظرش استفاده خواهد نمود.

این خبر را می توان مهر تاییدی بر شایعات اخیر نیز دانست که از باز شدن فروشگاه اپل در سنگاپور حکایت داشتند.

باید اشاره کنیم تا به امروز، محصولات شرکت آمریکایی مورد بحث در همان روز اول عرضه نیز وارد کشور سنگاپور می شدند اما اپل برای فروش آنها از توزیع کننده ها و نمایندگی محلی خود کمک می گرفت و اکنون با ساخت فروشگاه رسمی، روی بازار سنگاپور تمرکز بیشتری خواهد داشت. در حال حاضر هم این کشور به عنوان قطب خرید منطقه به شمار می رود.

موقعیت جغرافیایی فروشگاه بزرگ اپل در قلب مرکز خرید سنگاپور، در خیابان Orchard تعیین شده و فضایی حدود 1500 متر مربع را به خود اختصاص خواهد داد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...