رفتن به مطلب

تمديد مهلت ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته) سال 1395 و بيست و يكمين دوره المپياد علمي دانشجويي كشور


ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ که تاکنون موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 نشده‌اند تا پایان امروز برای ثبت‌نام مهلت دارند.

3894773_366.jpegبه گزارش خبرنگار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، نام نویسی برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و نام نویسی بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از دوشنبه 16 آذرماه فقط از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شد و تا پایان امروز یکشنبه 22 آذرماه برای ثبت‌نام مهلت باقی است.

 

 

دفترچه راهنمای ثبت‌نام حاوی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی و سایر اطلاعات لازم قبل از آغاز ثبت‌نام بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار گرفته است و تمام داوطلبان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک و اطلاعات لازم تا یکشنبه 22 آذر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و برای تکمیل تقاضانامه شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی اقدام کنند.

 

 

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی است داوطلبان باید به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت 300 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام برای خرید سریال ثبت نام اقدام کنند.

 

 

با توجه به اینکه هر داوطلب می‌تواند علاوه بر کد رشته اصلی خود (کد رشته اول) از میان 66 کد رشته‌ای که در دفترچه راهنما به عنوان کد رشته شناور مشخص شده است برای انتخاب کد رشته امتحانی دوم از میان کد رشته‌های شناور اقدام کند. ولی این داوطلبان باید مبلغ 300 هزار ریال دیگر نیز بابت وجه ثبت نام شرکت در آزمون کد رشته دوم پرداخت کرده و یک سریال اعتباری دیگر دریافت کنند.

 

 

داوطلبانی که علاقمند به گزینش رشته‌های تحصیلی پیام نور و غیر انتفاعی و غیر دولتی هستند نیز باید برای شرکت در گزینش این رشته‌ها 92 هزار ریال پرداخت کنند.

 

 

کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آن از روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه سال 95 تا چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه سال 95 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند در این مدت با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش برای دریافت و پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

 

 

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 صبح و بعدازظهر پنجشنبه 16 و جمعه 17 اردیبهشت ماه سال 95 برگزار می‌شود.

 

 

لازم به ذکر است تا 8 صبح امروز بیش از 251هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند.

لینک به دیدگاه

[h=1]اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص تمديد مهلت ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته) سال 1395 و بيست و يكمين دوره المپياد علمي دانشجويي كشور[/h]

1394/09/22

 

  • برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

پيرو اطلاعيه مورخ 16/9/94 بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته) سال 1395 و بيست و يكمين دوره المپياد علمي دانشجويي كشور مي‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (94/09/22) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان ثبت‌نام بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ 94/09/25 نسبت به ثبت‌نام و يا ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند؛ لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند. ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، مي‌توانند درصورت تمايل تا تاريخ فوق نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام نمايند.روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...