رفتن به مطلب

[مبانی رنگ] رنگ سبز


ارسال های توصیه شده

زمردی رنگی است که مستقیما از طبیعت گرفته شده است و به حالت مات و براق موجود است. در دکوراسیون منزل می‌توان رنگ زمردی را به شیوه‌ای روستایی (طرح شاخ و برگ) یا با جذابیت سنگ‌های شیک و مجلسی استفاده کرد.

2_2.jpg

جیمی‌دریک، طراح دکوراسیون داخلی، در این اتاق نشیمن از رنگ زمردی استفاده کرده و تمرکز خود را روی این رنگ گذاشته است.در این اتاق نشیمن رنگ زمردی حالتی طبیعی دارد و روی پرده و مبلمان دیده می‌شود. هم‌چنین رنگ زمردی روی پارچه‌های بالش‌ها، پرده، قالی، بشقاب‌ها، و ظروف دیده می‌شود.

 

3_4.jpg

این حمام سطوحی به رنگ زمردی براق دارد که به آن حالتی مدرن و معاصر داده است و حسی از تعادل و آرامش را در آن ایجاد کرده است.

 

4_0.jpg

فقط در در و دیوار نیست که می‌توان این رنگ را به‌کار برد، لوازم تزئینی و ظروف هم می‌توانند با رنگ زمردی برای خودشان جواهرات زیبایی محسوب شوند و در پس زمینه متالیک یا مرمری به زیبایی بدرخشند

 

5.jpeg

از آن‌جایی‌که این رنگ در طبیعت یافت می‌شود می‌توان از عناصر طبیعی مانند گیاهان استفاده کرد و وسایلی مانند شیشه، چوب، و طناب در کنار آن‌ها گذاشت.

 

6_1.jpg

در آشپزخانه این تصویر، این کابینتِ جزیره است که به رنگ زیبا و لوکس زمردی درآمده است.

 

7_4.jpg

زمردی می‌تواند در اتاق خواب حالتی رمانتیک و طبیعی ایجاد کند. برای مثال این دیوار منحصربه‌فرد زمردی‌رنگ در اولین نگاه شما را جذب می‌کند.

 

8_2.jpg

روتختی و ملحفه‌ها نیز با رنگ زیبای زمردی و طرح‌های جالب و لوکس پارچه حالتی مدرن و آرامش‌بخش پدید آورده‌اند.

 

9_3.jpg

اتاق کار هم می‌تواند زمردی و در عین حال شیک باشد. یکی از دیوارها را زمردی کنید و جلوی آن میزی زیبا و صندلی منحصربه‌فردی بگذارید.

 

10_2.jpg

سِت‌کردن کار مشکلی است، و همه چیز را نمی‌توان با هم ست کرد. در این راه‌پله رنگ‌های سبز زمردی به‌طور هوش‌مندانه‌ای با هم ست شده‌اند.

 

11_0.jpg

درخشش رنگ زمردی براق بر روی سقف و دیوارها در کنار عناصر خنثی فضایی منحصر به فرد را خلق کرده.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...